navigacija

13 želja za novinarsku i medijsku novu godinu

Novogodišnje želje Foto: www.happynewyearwishess.com

Godina za nama bila je za novinare i novinarstvo vrlo izazovna. Mnogi su događaji bili inspirativni i odrađeni su maestralno, a neki - šeprtljavo. Bez brige, i sljedeća će biti takva. Ipak, danas je dan za želje i nade, pa pred vas stavljam svoj popis za novu novinarsku godinu:

•Nadam se da će novinarski ceh graditi i svim silama braniti ugled svoje profesije. Da će javno prokazati i kritizirati napade na cijelu medijsku industriju. Građanima treba približiti pravu sliku o tipovima koje su oni izabrali, onima koji se prikazuju uglađenima, onima tobože dobročiniteljima ili nestašnim pojedincima. Novinarstvo mora ostati četvrti stup demokracije.

•Nadam se da ću čitati, slušati i gledati više pravog profesionalnog novinarstva, a manje dodvoravajućih priloga, odrađivanja nečijih želja ili vraćanja dugova.

•Zbog toga se nadam da će se u novinama, a i na webu, dalje razvijati (u nekom smislu i vratiti) dulja novinarska forma poput analitičkih članaka, argumentiranih komentara, životnih reportaža koje će nam pomoći da ocjenjujemo i odlučujemo.

•Nadam se i korisnim informacijama koje nam olakšavaju život, skraćuju put i štede novac.

•Želim da novinari budu manje činovnici, a više razigrana, znatiželjna i maštovita djeca koja iskušavaju vlastite, a naročito granice koje im nameću drugi.

•Žarko želim da novinari budu savjesniji u svom poslu. Griješit će uvijek, ali glupavih, šlampavih pogrešaka treba biti što manje. Tako će pokazati odgovornost prema vlastitom imenu kojim svakodnevno potpisujemo svoj uradak.

•Budući da mnogi građani novinski sadržaj čitaju na internetskom portalu, želim da naša web izdanja dožive poboljšanja s više interaktivnih komponenti da bi sadržaj bio slikovitiji, zanimljiviji i jasniji.

•Želim manje iPhone fotografija, a više onih koje su snimili obučeni i talentirani fotići. Svaki novinar nema oko za fotografsku kompoziciju, jer događaj vidi drukčije od „rođenog“ fotoreportera.

•Voljela bih vidjeti što više direktnog online izvještavanja, izravnih prijenosa događaja, naročito onih koji utječu na živote građana.

•Želim da čitateljski komentari ispod novinarskih tekstova budu umjereni i argumentirani, konkretni i tolerantni. Pitam se, treba li ukinuti anonimnost komentatora?

•Nadam se da će moderatori imati manje posla i da će zbog toga bolje moderirati čitateljske komentare kako neprilični komentari ne bi ostali vidljivi ili bi bezazleni komentar bio izbrisan.

•Želim vidjeti i na papiru i na webu manje prikrivenog oglašavanja, pa i tzv. integriranog oglašavanja (kad oglas „glumi“ novinarski članak), jer takvi uraci ruše ugled novinarske profesije. Nemam ništa protiv oglasa, i on je informacija, ali mora biti jasno odijeljen od novinarskog štiva.

•Da bi sve ove moje želje uopće imale svrhu žarko želim da čitatelji u 2015. imaju sedam kuna za novine ili za pretplatu koja je i jeftinija. Čitatelje našeg portala koji se ljute na tzv. premium sadržaj, jer ga moraju nešto sitno platiti, podsjećam da danas više ništa nije besplatno.

Eto, nije nerealno, zar ne? Imam ja još želja, ali prostor mi je ograničen. Srećom, dani nisu. 

Ocijeni:

1 2 3 4 5

3 (2 ocjena)

Komentari

Registracija
  • fjakadur fjakadur

    05.01.2015 u 16:08h

    Dragi kolege komentatori ..... @fjakadur vas napušta sve do dana kada će riješiti kriminalnu ovrhu .... u finalu sam .... ide ustavna tužba pa tužba države radi odštete za dvogodišnju patnju, pa kaznena prijava za sve diplome visokih pravnih stručnjaka u državnim institucijama koji su srušili ustavnopravni poredak Republike Hrvatske sa našom kriminalnom ovrhom (pljačkom našeg zakonito stečenog novca na našim bankovnim računima), pa imam posebne tužbe pojedinaca i na kraju ćemo ja i moja napisati kompletnu priču ove neviđene pravne situacije da na mene i moju "u isto vrijeme djeluju dvije i više pravomoćnih sudskih odluka koje imaju totalno suprotan pravni učinak" .... po prvoj smo neprikosnoveni vlasnici nekretnine i imamo zaštitu Ustava RH, a po drugoj (koja nije dirala naše vlasništvo nekretnine nego vlasništvo novca na našim bankovnim računima) "novac dobiven od legalne prodaje pripada drugoj osobi i to državljanki Slovenije (Slovenki)" = "Hičkok" !!!! .... Do ponovnog viđenja ostanite ovako složni i podijeljeni !!!!!!!! .... fjakadur
    3 100% 0
  • Robinzon

    06.01.2015 u 08:09h

    Ah, da-------------Vođa jedne skupine šatoraša će tužiti ministra za branitelje što je ustanovio radno mjesto bedenirke Đure Glogovskog i za tu svrhu iz Državnog proračuna izdvojio neto oko 4000 kn.Čak gospođi ide i radni staž za njegovanje muža. Kaže Đuro kako ti proračunski novci nisu izdvojeni njemu, već da je to plaća njegove žene,što se može iščitati kako će ista supruga i nakon smrti Đure moći raditi na istim poslovima, otvorivši privatnu tvrtku, recimo.Umjesto da se pokrije posranom ponjavom i šuti, on se buni što je njegova supruga plaćena za skrb o mužu (ide joj i radni staž, mirovinsko i sl.) koju skrb bi bila dužna pokazati i bez ikakve naknade kao i sve ostale supruge svijeta.Jel to čuje i vidi ostala hrvatska sirotinja?
    3 100% 0
  • livoguza2 livoguza2

    04.01.2015 u 13:31h

    čujovo 04.01.2015 u 11:35h_______________Ovo, što je nadrobljeno u ovomu komentaru, bila bi istina da nije podla laž. Koliko se ja sjećam, jedino je predsjednički kandidat cmizdrio na televiziji da ga komentari na portalima vrijeđeju i neki su portali ukinuti ili hakirani. Karamarko bi (ne simpatiziram toga čovjeka) bio skroz lud kada bi progonio vas koji komentirate u korist njegove kandidatkinje. Jer, nitko Josipoviću ne može učiniti veće zlo nego on sam, Premijer, ministri, KUKUriku zastupnici i vi komentatori. Guštam vas slušati i čitati. Jer vaši komentari nisu nikada potkrijepljeni dokazima. To je obično bla, bla, bla komentiranje. Navijanje iza kojega rezultata nikada nema. Vaš je klub najbolji i kada ispada iz lige. Lp.
    3 75% 1
  • livoguza2 livoguza2

    08.01.2015 u 11:37h

    Sinoć je na Otvorenom tzv. HRT-a bila tema terorizam u Parizu. Slučaj komentirali stručnjaci. Meni se učinilo da su poručili kako i zagovornici liberalne demokracije moraju debelo razmisliti dokle sežu granice medijskih sloboda. Učinilo mi se da su medijima i globalistima poručili isto ovo što Robinzon poručuje _rahanu_: " Mogli bi malo povući ručnu!" A bilo bi dobro kad bi ljudi odustali od navaljivanja na tuđe svetinje kao prase u surutku. Isus je strpljivo podnosio udarce, a ljude zna izdati strpljenje. Jer nisu Bogovi. Uostalom, Isus je Petra poučio da će od mača poginuti tko se mača laća. Lp.
    2 100% 0
  • livoguza2 livoguza2

    08.01.2015 u 11:22h

    "Dana 4. avgusta 1941. u centru Zagreba, u Runjaninovoj ulici kod Botaničkog vrta grupa omladinskih aktivista KPH i SKOJ-a izvela je napad bombama i revolverima na jednu satniju (četu) ustaškog sveučilišnog bataljona." Vito, ovo sam našao na brzinu. Uputi me na tvoje izvore."________________Ne čini li ti se da je ubojstvo iz zasjede mučko ubojstvo. Mene ovo ubojstvo studentske mladeži podsjeća na masakr koji je Puniša Račić izveo u Beogradskoj skupštini. Način ubijanja Hrvata od komunističko-četničkih koalicijskih ubojica neodoljivo podsjeća na ubijanje Hrvata u Vukovaru 1991. Sada se ti čudi zašto se Josipović i Tomo Grobar onako strasno grle i ljube. A u predizbornom spotu Ivo ljubi i miluje bijeli križ. Isti onaj bijeli kriš koji su "šatoraši" nosili na crnim majicama u procesiji do Markova trga i zbog tih križeva pogrdno nazvani križarima. Pravednik je na sve podlosti spreman kako bi prevario Hrvate. Ti mu,_rahane_, nisi ni do gležanja. Lp.
    2 100% 0
  • livoguza2 livoguza2

    08.01.2015 u 11:09h

    "zašto novinari ne pišu o tome da je u hr crkva "zabranila plakat" zbog vrijeđanja vjerskih osjećaja, ali vrijeđanje tuđih vjerskih osjećaja nije "zabranila"."__________Opa, bato! Kako je Crkva zabranila plakat? Istukla one na Cvjetnom trgu? Nikada Katolička Crkva ne će podržati vrijeđanje ičijih svetinja i ljudskog dostojanstva. Tvoje pisanje svjedoči narav Katoličke Crkve. Koliko si puta izrigao svoj otrov po blaženom Alojziju, da je K. Crkva tako zla, od tebe ni prah ne bi ostao. Ili ti misliš da te iza tolikih krabulja samo Ružica može pronaći. Čudna si ti maškara, _rahane_. Svojim komentarima upravo dokazuješ suprotno svomu pisanju. Ipak te mediji ljube i tako dokazuju da su Ružičine želje zasad neostvarive. Lp.
    2 100% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    02.01.2015 u 17:34h

    Ti bokca ...... ni me na blogu bilo od lani i ...... ništ se spremenilo nije............. Prošlu godinu su me na kraju podsetili na gospona Josipa Pejakoviča ........ a kad vidim kolko na ovom blogu neke bole rezultati izbora ..... nemrem drugo nego citirati rečenicu iz njegove monodrame "Oj živote" .... copy paste : "tolko mi je to njega bolilo .....tolko mi je on skičo i vriščo ....da smo mi njega morali ......."(vidi 14:20)
    2 100% 0
  • livoguza2 livoguza2

    05.01.2015 u 16:08h

    "•Nadam se da će novinarski ceh graditi i svim silama braniti ugled svoje profesije. Da će javno prokazati i kritizirati napade na cijelu medijsku industriju."_________Ružice! Pouzdano znam da Vam se ova nada pretvorila u beznađe. Sjećam se da sam na jednoj drugoj temi napisao kako su novinari solidarni tek onda ako pripadaju istomu svjetonazoru. I to komunističkom. U protivnom, solidarnosti nema. Tomu svjedoči medijska šutnja glede trinaestodnevnoga hakiranja portala Dnevno.hr. Nisu samo oni zanijemili. Zanijemile su i institucije zadužene za pronalaženje krivaca. Drago im. Zato opravdano sumnjam da je hakiranje naručeno u predizborne svrhe. Lp.
    2 100% 0
  • Robinzon

    31.12.2014 u 18:04h

    @marty,čime se ti na ispraćaju Stare opterećuješ.Nova godina je za par sati, a ti o smrti i ubijanju.Odi marty na neki party.Razveseli se, a za te teme će nam @levoguzac uvijek pružiti priliku. Ja pijuckam kuhano vino, zagorka bulji u TV.Neznam hoće li nju nešto razveseliti na TV-u, ali vjerujem da kuhano vino mene hoće.
    2 100% 0
  • livoguza2 livoguza2

    08.01.2015 u 10:42h

    "evo sad smo imali nažalost masakr nad onima koji su se usudili na religije gledati na svoj način."____________Baš hvala Ružici što te je našla, _rahane_. Da te nema, trebalo bi te izmisliti. Jer si nadahnuće za pisanje. Mala je razlika između ovih koji ubijaju one koji vrijeđaju njihove svetinje i ovih koji podižu kaznene prijave po Splitu i Slavonskom Brodu protiv onih koji navodno grdno vrijeđaju onoga koji ih voda PRAVIM PUTEM. Nekada su i ovi čuvari vođe i učitelja za ovakve stvari ubijali. Ta i Stepinčevo je srce zbog vrijeđanja voljenog i "neumrlog" vođe spaljeno u pećnici. Lp.
    2 100% 0
  • čujovo čujovo

    31.12.2014 u 18:08h

    Opet ovaj? Koliko ti otrova imaš u tim zubićima, M.? Nevjerojatna, uistinu nepobjediva logika: "...Gđa Cigler uzela Frljića na red, a ustaše ne uzima..."??? Dakle, zaključak je: Gđa Cigler je "ustašica"? Ma bravo. Popij ti dvi, ne jednu. I ne laži. Ne podmeći. Gđa Cigler kritizirala, po svom ubjeđenju, Frljićev čin u Rijeci. Samog Frljića gđa Cigler uopće nije uzimala na red. Kao ni ustaše. Nije, bogme, uzimala na red ni partizane... a komunjare da ne spominjemo. Sve u svemu: Nemaš na kome danas ispuniti svoju dnevnu kvotu ugriza, a i do danas si bio bezuspješan. Apetit ti je veći od zapremine želuca. Ukratko: Običan zlobnik. Bundžija. Prznica. ... Mo'š me i ti sad cinkariti...
    2 100% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    02.01.2015 u 21:41h

    ču jovo "Grabar Kitarović je ipak kulturna, obrazovana evropljanka" .......................Aha. ................Manje zlo.
    2 67% 1
  • Robinzon

    06.01.2015 u 09:39h

    Zato i izbacujemo iz ruke sve što je ljigavo. Lp to izusti i nešto ispusti.--------------Točno, izbacujete sve ljigavo.Dobar si izraz upotrijebio,IZBACUJETE.Izbacivati se može nešto iz sebe a ne iz ruke.Dakle, praznite iz sebe na usta sve ljigavo. Očito je da će ta sluz dugo curiti.Čuo sam da je Josipovićev otac i moj pokojni tast bili u istoj četi.Mogao bi i to nekako iskoristiri protiv Ive.
    1 100% 0
  • livoguza2 livoguza2

    06.01.2015 u 14:53h

    Ovdje možete pročitati što čeka novinare koji pokušaju ostvariti Ružičine novogodišnje želje: "Uhićeni urednik portala Udarno.com objavio status upozorenja: Muče me, i najavili su rušenje još tri portala ". Lp.
    1 100% 0
  • livoguza2 livoguza2

    06.01.2015 u 09:22h

    Vito! Izgleda da si postao anarhist. Nije gospođa Glogoški donosila zakone. Nije ona Josipović koji u sučeljavanju tvrdi da je on donio čitav niz zakona i tako zamijenio i Vladu i Sabor. I nitko to gafom nije nazvao. Zakon o uzdržavanju vrijedi za sve koji uzdržavaju nemoćne umirovljenike. Ovo što čini Matić i Josipovićevi fanovi braniteljima svjedoči samo jedno: Svi oni omalovažavaju i branitelje i Domovinski rat. A branitelji upravo zbog toga prosvjeduju. Htjeli im zlikovci izbiti adut iz ruke, a na desteku im uvalili šantu. Tako da invalidski ajnc pobjeđuje Plan 21. Rekoh da se vodi široka Barbikina kampanja niskih strasti. Ljigavci i ne znaju drukčije. Zato i izbacujemo iz ruke sve što je ljigavo. Lp.
    1 100% 0
  • čujovo čujovo

    06.01.2015 u 19:08h

    Grk..."...ne pada mi na pamet niti da citam slovenske novine kao niti srpske....citam samo stampu od naprednijih drzava , gdje mogu nesto korisno procitati, poucno..."__________ Oprosti, no koliko vidim iz tvog komentiranja, nisi se baš načitala. Barem ne poučnog. Bog zna koje su to "naprednije" države čiji tisak čitaju gospođe iz nazadne Hrvatske??? Čak im je i slovenski tisak nazadan? Lijepa pljuska hrvatskom puku, nema što. On nek čita poseljačene hrvatske novine? Brrrr. ...ma dobro, nema veze. Čitaj štogod hoćeš.
    1 100% 0
  • Robinzon

    07.01.2015 u 07:37h

    Svim ortodoksnim kršćanima čestitam Božić, a svim kršćanima još jednom rođenje Kristovo.
    1 100% 0
  • Vito Vito

    06.01.2015 u 13:56h

    Jura.Luze 06.01.2015 u 12:38h - ....da se s kaljišnjikovim mete gađaju na udaljenosti do 400m ____________ Ti u pravoj vojsci nisi bio ___________ Kalašnjikov lako skine metu i na 800m, samo trebaš biti smiren i lijepo smješten. __________ Rupa u meti je točno tamo gdje želiš
    1 100% 0
  • livoguza2 livoguza2

    06.01.2015 u 09:13h

    Pustolove! Probaj misliti o onomu što se oko tebe događa. Inače ćeš ostati vječiti papagaj i samo ponavljati izdresirano. Rekoh da se perad uzbunila kao da je u peradarnik uletjela bijesna lisica. KUKUriču na sve strane. Traže pomoć i od Izbornog povjerenstva. A ono im pomoći ne može, već ako ne bude kralo glasove, A ukrasti glas je veći zločin od krađe novaca. Po njima Kolinda ovih predizbornih dana ne bi trebala ništa raditi osim čitati portale i komentare i ograđivati se od njih. Jer po KUKUriku logici svi koji ne hvale Josipovića su članovi HDZ-a. A meni takav pothvat još nije pao na pamet. I dok bi Kolinda trebala graditi ograde oko protukandidata Ive, on i njegovi podržači iz KUKUriku koalicije bi trebali nastaviti kampanju najnižih strasti, puno goru od prljave kampanje. Na Večernjakovu portalu, unatoč Ružičinim željama, vise svi tekstovi koji lupaju Kolindu, a nijedan novinar nije opazio Gaf na sučeljavanju kad Josipović obavještava birače da hga je Kolinda pobijedila u Remetincu, aludirajući da nju podržavaju samo kriminalci. To što je i on tamo dobio koji glas, nije neki problem. Jer su ti kriminalci pošteni. Isto tako sam Josipović Kolindi tovari Sanaderov kriminal, ali negoduje kad njemu po portalima na nos nabijaju očeva djela iz prošlosti. Po njegovoj bi pravednosti prije imala pravo nasljedstva na stranačko smeće nego on na očevo. Njemu je veći zločin što su mladi Varaždinci njegove birače nazvali jugosmradovima, nego kada njegov navijač psihijatar Horvat žali što Drugi sv. rat nije malo dulje potrajao kako bi nečiji punci i očevi mogli dokrajčiti započeti posao. Ne ograđuje se g. Josipović ni od tvojih uvrjeda braniteljima invalidima i njihovim brižnim suprugama i Psihijatrovog klerofašističkog goriva. A ne ograđuje se ni od komentatora tebi omiljene emisije Bez pardona na TV Jadranu kada njegov navijač tvrdi da Josipović nije izgubio izbore u Splitsko-dalmatinskoj županiji jer on Dalmatincima ne smatra one iza planina i parafrazira osvjedočenog orjunaša Smoju onom čuvenom rasističkom izrekom "Pusti zeca, ubij Vlaja!" Znači li to da i Josipović misli isto, ako se od ovoga ne ograđuje. I, napokon, počinjem sumnjati da koristi obavještajnu zajednicu u kampanji kad zna sve što se piše po portalima. Ili mu je mali Saša ustupio tatinu Udbu. Bože, hoće li meni nova pravednost dati isto pravo kao i Robinzonu ili će me staviti u zatvor?! Lp.
    1 100% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    06.01.2015 u 17:00h

    ču jovo "I ja, k'o Titov pionir, uistinu se zgražam nad "dometima" ovih današnjih." ......Je ...... Vi niste krali ljudima fejzbuk stranice ......jer ...... fejzbuka ni bilo.
    1 100% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    06.01.2015 u 17:01h

    Vito "0" ........... Još jedan Vitin prosečni komentar.
    1 100% 0
  • čujovo čujovo

    06.01.2015 u 19:12h

    Kako ti skakućeš okolo,Guže? Spomeneš domoljube torcidaše , ja te upitam kakvi su to domoljubi koji domoljubima razbijaju glave, a ti već veselo cvrkućeš o nekakvoj nakazi? Jel' i taj naš domoljubac torcidaš?? I što općenito misliš o domoljubima koji mlate domoljube???
    1 100% 0
  • livoguza2 livoguza2

    06.01.2015 u 17:02h

    Vito 06.01.2015 u 15:45h _____________Vito! Od putova Božjih još je jedino čudnija tvoja logika. Kada HDZ svojim programom SVOJI NA SVOME jedini dobije mandat hrvatskog naroda za osamostaljenje i taj cilj ostvari, onda st ta činjenica osporava i zasluga pripisuje samo hrvatskom narodu i braniteljima. Kao da se narod spontano organizirao u borbi za samostalnost. A kada Sanader i neki drugi pojedinci stave ruku u državnu riznicu i monete prebace u svoj džep, onda nisu oni lupeži i zločinci, nego cijela stranka koja broji oko 200000 članova među koje ja nikada nisam pripadao. Takvu politiku nazivam politikom sitnih strasti jer je podla do srži. A nova pravednost nikada tu logiku ne će prihvatiti za svoju skupinu. Nikada ne će prihvatiti da su zločinačka organizacija iako im je jasno da im je šef KPJ osuđen u Bombaškom procesu za terorizam, zapovjedio pokolj iza rata i smaknuća svih koji nisu uza nj. Po jugoslavenskim kazamatima i diljem svijeta. Meni je iste stvari nepošteno mjeriti različitim mjerama. Zato ja prokazujem predsjedničkoga kandidata . Kandidatkinja se ne služi sitnim strastima i zato ću joj dati glas. A ne zbog ljepote. Meni ljepši ton od slike. A i Josipović bi kao glazbenik s pedigreom morao imati sluh za njezin glas. Lp.
    1 100% 0
  • čujovo čujovo

    06.01.2015 u 15:45h

    "...HDZ koji je ostvario samostalnu Hrvatsku...."_____________Dakako. Nema Hrvata koji nije, netom će na bojišnicu, pristupio HDZ-u. :) :) Danas, dakako, ima da pamtimo kako nas je HDZ velikodušno primio u svoju samostalnu Hrvatsku, ter da ne baljezgamo previše o pokradenoj i skršenoj Hrvatskoj koju je, uporedo sa izgradnjom, potkrad'o i kršio? Jerbo da što mi još hoćemo od HDZ-ovaca? Da odu u penziju k'o zadnja hrvatska sirotinja?... Kamo sreće. Al' neće na nas sreća. Kad su ukrali prvi samostalni hrvatski dinar, o kuni da ne pričamo, put je vodio samo u jednom smjeru- Laži-kradi. I eto, nekad slavna stranka, osloboditeljica Hrvatske, završila k'o običan provalnik... pred hrvatskim pravosuđem. Ima neke uzvišene pravde u tome... rek'o bih. Partizana Franju pokopali i doveli nekakvog Kordića?? Čak iz druge države! Kod nas izgleda nisu mogli naći takvog kalibra?...Strava i užas.
    1 100% 0
  • livoguza2 livoguza2

    06.01.2015 u 15:25h

    Zna li itko objasniti zašto je prljavo 10000 kuna koje je Mamić donirao kolindi, a čisto 200000 kuna koje je na prošlim izborima Ježić donirao Josipoviću? Hvala na obavijesti! Lp.
    1 100% 0
  • livoguza2 livoguza2

    06.01.2015 u 15:08h

    Nitko ne može smisliti veći apsurd od KUKUrikavaca koji nasljeduju ideologiju i imovinu KPJ u svim varijantama njezina imena i koji zločinačkom organizacijom nazivaju HDZ koji je ostvario samostalnu Hrvatsku. A Partija i vođa koje nasljeduju poubijali više Hrvata nego HDZ ima članova. Zašto se predsjednički kandidat nikada nije od njih ogradio. Mada dobro zna da je Joža osuđen za terorizam na Bombaškom procesu. Njima je uvijek novac veća vrijednost od hrvatskih života i za svoje zločine uvijek nalaze opravdanje, iako za zločin opravdanja nema. Usto im je vođa bio i pedofil. Lp.
    1 100% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    06.01.2015 u 17:04h

    Robinzon "Gutajte nekritički sve što vam vođe farizeji u kljun stavljaju." ..........Opa! ......Robinzon postal spin doktor. --------- Nebu išlo ........Kolko je mene deda vučil ......ovi s kljunovima su ..... pernati. ......... To si ti gledal kak tvoje hrane.
    1 100% 0
  • livoguza2 livoguza2

    06.01.2015 u 18:58h

    "Uglavnom, slažem se sa tvrdnjom g. Kujundžića da je Tito im'o i sasvim dobrih strana."__________Je, (Ču)jovo! A onda mu belogardejci onu najbolju stranu amputirali i bacili u kontejner. Sada je mnogi traže po kontejnerima jer bi ju na aukcijama skupo prodali. Ovima što su opljačkali Hrvatsku. "Lako je tuđom prangijom gloginje mlatiti." Mlatio bi i naš kolega @miso, Sinčićev suborac, da mu je uspjelo onu "zelenu" nakazu iz Dugog Rata mrknuti. Uvijek su lupeži urlali "drž'te lupeža!". Lp.
    1 100% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    06.01.2015 u 19:32h

    ču jovo "Ja nikako nisam pristalica jednoumlja, a naročito ne onog najcrnjeg." ..........Itak je ...... ču jovo .........odlučil glasati za gospođo Kolindu Grabar kitarević.
    1 100% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    06.01.2015 u 17:08h

    ču jovo "ja pišem da to nitko ne razumije." ....... Razmemo te ...razmemo. ...... I bolše nego bi ti to štel.
    1 100% 0
  • čujovo čujovo

    24.05.2015 u 16:51h

    Zanimljiva tema... Eno I don Kacunko napis'o osvrt, i odmah bio sasjecen od strane spomenutih 10%! Dakle, mozemo zakljuciti kako ima istine u spomenutim brojkama. Primjecujem jednu tesku zabludu kod dijela nasih vjernika... prevashodno onih zadrtijih: Njima nikako ne ide u glavu pojava da cak I nevjernici hvale papu, odmah postanu sumnjicavi. Nerijetko se takvi okrenu I protiv samog pape, I to samo zato jer tamo nekakvi nevjernici lijepo i sa puno stovanja govore o Franji. A njima to ne ide u prilog jer sami poticu na mrznju izmedju vjernika I svih ostalih. Da rezimiramo: dok papa Franjo odlazi tamo gdje zna da ce naci sirotinju, nasi se biskupi najradije klone mjesta gdje se sirotinja okuplja.... nerijetko im tesko prepjesaciti 300-njak metara, pa se prebace limuzinom....ne treba se onda cuditi kad neki crkveni dostojanstvenik ospe paljbu po papi- naprosto zato sto papa svojim djelima (ne rijecima!) salje jasnu poruku o djelima takvih "dostojanstvenika"...
    0 0% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    09.01.2015 u 13:58h

    Igi125 "Iako su oba kandidata koliko citam" ....... Čitaj ti...... čitaj. ....... Kad više veruješ pameti onih koji pišu .... nego svojoj.
    0 0% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    09.01.2015 u 13:56h

    Igi125 "A kad je to pokojni predsjednik digao narod protiv vlasti?" ......... ............................Jugoslovenskih.
    0 0% 0
  • Igi125 Igi125

    09.01.2015 u 13:12h

    Jura.Luzer A kad je to pokojni predsjednik digao narod protiv vlasti? Napravio je upravo suprotno, svojim potezima okrenuo je narod protiv sebe. A kaj se tice predizbornih i izbornih marifetluka zna se tko ima u tome najbolja iskustva. Cak su jedno vrijeme i pokojni glasali a da ne pricam kako je bivši premijer koji je sad u zatvoru vodio predizborne kampanje. Osobno sam svjedocio kako su mu na predizborne skupove autobusima dovažani clanovi stranke kako bi ispalo da ga ipak netko i sluša. Svakako izađite na izbore ali onda se nosite i sa posljedicama nakon njih. Ja pošto nisam bio ni na prošlim nemogu zamjeriti nikome zato što je birao sadašnjeg predsjednika. I ovdje se koliko citam nakon zadnje debate radi jako velika greška. Iako su oba kandidata koliko citam pokazala neznanje kandidatima biraci pristupaju ideološki umjesto da ih gledaju po kolicini znanja i strucnosti što svakako nije dobro.
    0 0% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    08.01.2015 u 19:18h

    igi125 "Još nisam cuo da je predsjednik države digao narod na ustanak protiv vlasti." ...........Je .....da bi to napravil .... moral bi imati narod iza sebe. ..... onak kak ga je Francek imal......... Jel ti znaš kolko je to 38% od 47% ? .......Kaj more napraviti ........ i kakav legitimitet ima onaj kojeg je izabralo dvajstposto ukupnog biračkog tela? .......... Zato ti i pričam da najvekše zlo delaju oni koji ne izlaze za izbore. ........................... Kad bi konačni pobednik(ca) imal(a ) podršku prek 50 % ukupnog biračkog tela ..... onda ima legitimetet ....... i vlast mora slušati Predsednika (cu). ................... A ovaj sadašnji poduzel sve da veliki broj birača ni teoretski nemre dojti do birališta. ....... lakše mu je bilo Bosancima i Hercegovcima onemogučiti glasanje ...... nego ponuditi im nekaj kaj bi zdušno podržali.
    0 0% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    08.01.2015 u 19:09h

    Jura.Luzer "Bormeš .........Podkadilo i rahana." ......... Da ...podkadilo ....odkadilo.
    0 0% 0
  • Igi125 Igi125

    08.01.2015 u 15:26h

    Nisam ni napisao da predsjednik ne može ništa nego nece poduzeti ništa zato što bi onda išao protiv onih koji su mu i omogucili da se uopce kandidira za predsjednika. I sami ste naveli primjer kako stranke brzo nađu zajednicki jezik kad ih se ugrozi. Tako je bilo i sa referendumom gospođe Markic koja je tražila promjenu izbornog zakonodavstva. Mislim da se sa njom složio i gospodin Plenkovic pa ga je njegov fufljavi šef marginalizirao. Više od onoga što piše u prijedlogu novog ustava momentalno me zanimaju izvori financiranja predsjednickih kampanja odnosno tko su donatori i što se krije iza tih donacija. Još nisam cuo da je predsjednik države digao narod na ustanak protiv vlasti. To bi trebali raditi inace dobro placeni sindikalni vođe no ocito imaju preceg posla. Vjerojatno skidaju kilograme koje su natukli preko blagdana.
    0 0% 0
  • livoguza2 livoguza2

    08.01.2015 u 13:35h

    Igi125! Znaš li možda ti što piše u ustavu koji nam Josipović nudi kao svoj program. Još nisam čuo da ga je neki novinar u ime svih birača pitao što tamo piše i kak će izgledati referendumski listić na kojemu će ustav biti tiskan jer su SDP i HDZ izjavili da nam promjena ustava nije nuždna. Zabavili se novinari lovati gafove gđe. Kitarović koji s izborima nemaju nikakve veze. I nije isina da predsjednik nema nikakvih ovlasti i mogućnosti utjecati na život naših ljudi. On ima narodni mandat i uvijek može pokrenuti narod da pritisne vladu i Sabor da se ponašaju u skladu s narodnom voljom. Kad bi bilo drukčije, onda bi predsjedničku funkciju trebalo ukinuti. Eno su i Sinčića priveli, a Ivo tvrdi kako je puno učinio kontra ovrha i deložacija. Narod bi rekao: "Ako laže koza, ne laže rog." Lp.
    1 100% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    08.01.2015 u 13:34h

    rahan "istina boli, ali nije kriv glagnik" ......... Je ....neznam ja ...zakaj tebe ... istina boli.
    0 0% 0
  • Igi125 Igi125

    08.01.2015 u 13:20h

    Jura.Luzer U tome i je bit svega. Funkcija predsjednika je svedena samo na formalnost bez nekih vecih ucinaka. A sad imamo opciju predsjednika kojeg su na to mjesto dovele stranke na vlasti i protiv kojih ne može ništa i kandidatkinju za predsjednika koja je također kandidat najvece oporbene stranke. E sad ta oporbena stranka ima velike ambicije opet doci na vlast i sad ako pobijedi gospođa Kolinda a na parlamentarnim izborima stranka koja ju je kandidirala dogodit ce se ono što se događa i sada. Predsjednik ne može protiv onih koji su mu kandidaturu i omogucili. Milsim može ali kak se veli vrana vrani oci ne kopa.
    0 0% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    08.01.2015 u 12:14h

    rahan "Veličajte ubojice djece zbog vjere, nacije, dajte im blagoslove." ..................Prosim Večernjakovce da prestaneju veličati rahana.
    0 0% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    08.01.2015 u 11:59h

    Igi125 " Potezi vlade i sabora su ono na što treba gledati i vršiti pritisak na njih konstantno da se prime posla." ................Tak je. ....... I zato treba promeniti ovoga ..............koji zadnjih pet let .......... to ni delal.
    0 0% 0
  • Igi125 Igi125

    08.01.2015 u 11:45h

    livoguza2 Nisam pisao o nicijim mirovinama niti o tome kakav je rat bio. Ja govorim o vremenima nakon rata, o vremenima kad je trebala usljediti obnova porušenog gospodarstva no usljedilo je suprotno. Ili hocete reci da primjerice u Slavoniji nakon mirne reintergracije cvjetaju ruže a ljudi masovno žele tamo živjeti? Za mene birati nekoga tko ce sljedecih pet godina docekivati veleposlanike, predsjednike drugih država i organizirati kojekakva druženja nije sudbonosno pitanje za opstanak države. Potezi vlade i sabora su ono na što treba gledati i vršiti pritisak na njih konstantno da se prime posla.
    0 0% 0
  • livoguza2 livoguza2

    08.01.2015 u 11:37h

    Sinoć je na Otvorenom tzv. HRT-a bila tema terorizam u Parizu. Slučaj komentirali stručnjaci. Meni se učinilo da su poručili kako i zagovornici liberalne demokracije moraju debelo razmisliti dokle sežu granice medijskih sloboda. Učinilo mi se da su medijima i globalistima poručili isto ovo što Robinzon poručuje _rahanu_: " Mogli bi malo povući ručnu!" A bilo bi dobro kad bi ljudi odustali od navaljivanja na tuđe svetinje kao prase u surutku. Isus je strpljivo podnosio udarce, a ljude zna izdati strpljenje. Jer nisu Bogovi. Uostalom, Isus je Petra poučio da će od mača poginuti tko se mača laća. Lp.
    2 100% 0
  • livoguza2 livoguza2

    08.01.2015 u 11:22h

    "Dana 4. avgusta 1941. u centru Zagreba, u Runjaninovoj ulici kod Botaničkog vrta grupa omladinskih aktivista KPH i SKOJ-a izvela je napad bombama i revolverima na jednu satniju (četu) ustaškog sveučilišnog bataljona." Vito, ovo sam našao na brzinu. Uputi me na tvoje izvore."________________Ne čini li ti se da je ubojstvo iz zasjede mučko ubojstvo. Mene ovo ubojstvo studentske mladeži podsjeća na masakr koji je Puniša Račić izveo u Beogradskoj skupštini. Način ubijanja Hrvata od komunističko-četničkih koalicijskih ubojica neodoljivo podsjeća na ubijanje Hrvata u Vukovaru 1991. Sada se ti čudi zašto se Josipović i Tomo Grobar onako strasno grle i ljube. A u predizbornom spotu Ivo ljubi i miluje bijeli križ. Isti onaj bijeli kriš koji su "šatoraši" nosili na crnim majicama u procesiji do Markova trga i zbog tih križeva pogrdno nazvani križarima. Pravednik je na sve podlosti spreman kako bi prevario Hrvate. Ti mu,_rahane_, nisi ni do gležanja. Lp.
    2 100% 0
  • zorbas.grk zorbas.grk

    08.01.2015 u 11:17h

    Zapazio sam jedan zgodan slogan ovih dana medju komentarima....neces vise razbojnice....e pa doslo mi da i ja to ponovim....uspjelo mi jucer na google ipak pronaci clanak dr Gordane Letice supruge Slavenove u kojem zena objasnjava zasto treba glasati za gdju Kolindu Grabar Kitarovic...tako da sam osakatio razbojnika u namjeri da me onemoguci u citanju napisanog....pise dr da su zene stedljive pa tako i gdja Kolinda ce stedjeti u ovim kriznim vremenima....o tome njen protivnik ni A ni B
    0 0% 0
  • livoguza2 livoguza2

    08.01.2015 u 11:09h

    "zašto novinari ne pišu o tome da je u hr crkva "zabranila plakat" zbog vrijeđanja vjerskih osjećaja, ali vrijeđanje tuđih vjerskih osjećaja nije "zabranila"."__________Opa, bato! Kako je Crkva zabranila plakat? Istukla one na Cvjetnom trgu? Nikada Katolička Crkva ne će podržati vrijeđanje ičijih svetinja i ljudskog dostojanstva. Tvoje pisanje svjedoči narav Katoličke Crkve. Koliko si puta izrigao svoj otrov po blaženom Alojziju, da je K. Crkva tako zla, od tebe ni prah ne bi ostao. Ili ti misliš da te iza tolikih krabulja samo Ružica može pronaći. Čudna si ti maškara, _rahane_. Svojim komentarima upravo dokazuješ suprotno svomu pisanju. Ipak te mediji ljube i tako dokazuju da su Ružičine želje zasad neostvarive. Lp.
    2 100% 0
  • zorbas.grk zorbas.grk

    08.01.2015 u 11:07h

    Gluhi nam je izgleda na 48 satnom blagovanju....dobro mu se potrefilo da u miru proslavi.
    0 0% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    08.01.2015 u 11:07h

    zorbas.grk "Picili ga on pici bez predaha :-)" ...Aha ... Ko .... Tito preko Romanije.
    0 0% 0
  • zorbas.grk zorbas.grk

    08.01.2015 u 11:04h

    Evoga 659 ....zaslugom rahana....taj stanca ko na traci
    0 0% 0
  • zorbas.grk zorbas.grk

    08.01.2015 u 11:03h

    627 komentara do sada, vecernjakovci jeste li zadovoljni ??? Nasu zastupnicu nesmijete umiroviti ona vama i nama zlata vrijedi!!
    0 0% 0
  • livoguza2 livoguza2

    08.01.2015 u 11:01h

    "Robinzon 08.01.2015 u 08:49h_____________Pustolove! Nećeš rahana zauzlati. I Josipović bi zauzlao Milanovića da može. Rahan ti je još u Starom zavjetu gdje je osveta vrlina kao i u srpskom pravoslavlju. Za nj vrijede ove vrijednosti: "Oko za oko, Zub za zub!" i "Tko se ne osveti, taj se ne posveti!" A to su vrijednosti koje mute pamet i KUKUrikavcima i njihovu predsjedničkom kandidatu. Jedino nitko od njih to pravo ne priznaje Hrvatima. Moral vam isuviše proziran. Lp.
    1 100% 0
  • zorbas.grk zorbas.grk

    08.01.2015 u 10:58h

    Robinzone da ti olaksam da se ne moras spustati u odgovore....moj kroasan je dobro cak stovise jako dobro, prisjecas li se kad je tvoj kroasan zadnji puta salutirao ??
    0 0% 0
  • livoguza2 livoguza2

    08.01.2015 u 10:55h

    "Učitelju Krstoje.Kojoj si ti to logici djecu učio, kada sam zaključuješ slijedeće:------Kako nije bio decidirano jaan, nego skroz općenit, optužen je svaki Hrvat. ---------------------Dakle, optužio je i sve Hrvate partizane da su ustaše!?"__________________Pustolove! Jaka ti fora! Malo ti se čini ustašama optužiti sve one koji nisu bili partizani? Nije mi jasno kako će premostiti tu jaz-razdjelnicu u narodu kampanjom kojom poziva na jedinstvo. Ili on Hrvatima smatra samo partizane? Još kad bi nas tako mudar htio poučiti čiju to mržnju ne da natovariti na brod čiju smo posadu vidjeli na Pupovčevu domijenku. Moguće mržnju tebi i njemu omiljenih šatoraša? I okani se Biblije! Nisi ti nadaren čitati tako umne knjige. Tvoj je nivo Manifest i Memorandum SANU. "Smiješani najslađe se piju." Lp.
    0 0% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    08.01.2015 u 10:45h

    rahan "23:27...23:33...07:03... 08:21...09:00...09:28...09:55...10:04...10:15...10:21" .......... Bormeš .........Podkadilo i rahana.
    0 0% 0
  • livoguza2 livoguza2

    08.01.2015 u 10:42h

    "evo sad smo imali nažalost masakr nad onima koji su se usudili na religije gledati na svoj način."____________Baš hvala Ružici što te je našla, _rahane_. Da te nema, trebalo bi te izmisliti. Jer si nadahnuće za pisanje. Mala je razlika između ovih koji ubijaju one koji vrijeđaju njihove svetinje i ovih koji podižu kaznene prijave po Splitu i Slavonskom Brodu protiv onih koji navodno grdno vrijeđaju onoga koji ih voda PRAVIM PUTEM. Nekada su i ovi čuvari vođe i učitelja za ovakve stvari ubijali. Ta i Stepinčevo je srce zbog vrijeđanja voljenog i "neumrlog" vođe spaljeno u pećnici. Lp.
    2 100% 0
  • Robinzon

    08.01.2015 u 10:13h

    Kada smo već kod pakiranja@rahane ova tvoja rečenica:------Ako kao ti navodiš samo zločine onih drugih, a šutiš o zločinima svojih i opravdavaš ih, to je samo podrška zločinu. ---je prepakirana ova moja:---------Američka bespilotna letjelica pobila arapske svatove.Takvom tvrdnjom si se svrstao u redove zločinaca, jer oni uvijek nalaze opravdanja za svoja nedjela.Ovako opisati nesreću je navođenje arapa na osvetu, a to je ujedno sudjelovanje u zločinu. Inače, ako ti je stalo do istine i mira, onda se do toga ne dolazi nabrajanjem zloćina neovisno čijih.Sve ih nećeš nabrojiti do sudnjega dana, a ako si toga svjestan, znač da ti nije mir i istina cilj, već nešto sasvim drugo.Treba, po tebi, navoditi zločine, e kako bi se poticalo na osvetu. I tako do iskorjenjena ljudske rase.
    0 0% 0
  • Vito Vito

    08.01.2015 u 10:12h

    ___rahan___ 08.01.2015 u 10:04h ________ Je li vam poznato da su Nijemci tražili koču popovića,"orača", radi izručenja kao ratnog zločinca??? ________ O tome i takvim ratnim zločincima jugogeneral je šutio iako je bio bliski suradnik s njim _________ Ovi koji sad prizivaju jugogeneralov način vladanja nisu u svojoj vladavini od 18 godina procesuirali josipa manolića, iako je slao nevine Hrvate i Hrvatice u logore nakon završetka rata, čak suprotno ti zločinci i dalje uživaju u njihovoj milosti i članstvu u njihovom partijskom ogranku zvano demkratska zajednica ________ Da, zločine treba osuditi, kao i zločince imenovati, a ne se skrivati iza floskule - neka institucije rade svoj posao ______ Institucije rade politički posao, što se jasno vidi u još uvijek "nepravomočnoj presudi" i nakon dugog vremenskog razdoblja od čitanja osude i "najavljenih žalbi"
    0 0% 0
  • Robinzon

    08.01.2015 u 09:51h

    @ribolina, ne zaboravi kroasane.-----------------------@rahane, ne čini li ti se da navodeći zloćine, zločincima daješ nezasluženi publicitet.-----Američka bespilotna letjelica pobila arapske svatove.Takvom tvrdnjom si se svrstao u redove zločinaca, jer oni uvijek nalaze opravdanja za svoja nedjela.Ovako opisati nesreću je navođenje arapa na osvetu, a to je ujedno sudjelovanje u zločinu. Bespilotna letjelica ne raspoznaje svatove od terorističke skupine, no tebi ne pada na pamet i to pripomenuti.Tebi je dovoljno smo konstrukcija kako su Amerikanci licemjeri.S jedne strane glume demokrate i mirotvorce, a s druge ubijaju nedužne svatove, žene, djecu, starce. A dali je to baš tako, time se ne umaraš.Zato ti i kažem da povučeš ručnu.I Bog je odredio da se netko rodi slijep.Ti bi zaključio da je i sam Bog zločinac, jer nerođeno dijete nije učinilo nikakav grijeh da bi ga se kažnjavalo sljepoćom.A Bog je samo i ovim slučajem poslao poruku.To slijepo novorođeno dijete ima svoju misiju među nama koji kao eto, dobro i sve vidimo. Zato @rahane spusti loptu na zemlju kada već nisi Messi.
    0 0% 0
  • Vito Vito

    08.01.2015 u 09:39h

    ___rahan___ 08.01.2015 u 08:21h "Redarstveno ravnateljstvo u Zagrebu izdalo je 7. svibnja 1941. ________ Nezavisna Država Hrvatska (NDH) je bila marionetska država Sila Osovine za vrijeme Drugog svjetskog rata.[1] Osnovana je 10. travnja 1941., uslijed Travanjskog rata i raspada Kraljevine Jugoslavije na inicijativu nacionalsocijalističke Njemačke i fašističke Italije, o kojima je potpuno ovisila. ___________ Pa sad ti piši tko je što "izdavao" i naređivao. ___________ Zločin je ubijati djecu u atentatima kao što je bio onaj uz Botanički vrt u kojem su komunisti bombaškim napadom pobili devetogodišnjake iz doma na mjestu na kojem je sad "dom zdravlja" na križanju Runjaninove i Crnatkove. _________ Ploča o "hrabrosti titovih junaka" bila je do 1990.g. pa ju je netko maknuo kako bi skrio zločine jugogeneralove mladeži, tragovi ploče se još mogu vidjeti na ogradi vrta.
    0 0% 0
Pregledaj sve komentare