Moramo znati upravo toliko da bismo mogli dobro odlučiti
Intimi običnih građana nema mjesta na novinskim stupcima, ali o javnim osobama, naročito političarima moramo biti informirani dovoljno da bismo znali tko nas zastupa ili predstavlja i hoće li to činiti i u sljedećem mandatu
Zanimljive su mi, pa ih želim podijeliti s vama, reakcije nekih čitatelja o temi „interesa javnosti“ i „znatiželje javnosti“ a koje su mi¸čitatelji rekli telefonom ili poslali mailom.
Piše mi čitatelj, liječnik po zanimanju:
„Slažem se s vašim komentarom u Večernjaku ali sam slobodan dodati: nikoga se ne tiče moja intima, moji bračni i obiteljski sukobi, moja seksualna orijentacija, ni moja religija, drogiram li se ili ne a pogotovo ne moja bolest!“
Dalje mi piše da se kao liječnik znao u bolnicama raspitivati o zdravstvenom stanju svojih pacijenata, prijatelja ili članovima šire obitelji. Medicinske sestre bi ga upućivale na liječnike, a ovi su bili škrti na riječima ili bi glatko odbili bilo što reći.
„Koliko god novine žive i od objave da predsjednik države ima rak, da se drogira ili da ima nekoliko ljubavnica, mislim da s takvim podacima ne bi trebalo izlaziti u javnost, iako su to objavile neke konkurentske novine. Etike se treba držati. Naši građani, uza sve slutnje, nisu do zadnjeg časa znali za bolest i stanje predsjednika Tuđmana, a tako je bilo nekada i s Titom!“ – piše čitatelj.
Još poručuje mi da bih se mogla uhvatiti za glavu kad bih čula što on zna o svojim kolegama liječnicima, koji unatoč kodeksu i zakletvi, jedno traže za sebe i svoje najbliže, a prema drugima se tako ne ponašaju. Naročito prema starijima, za svoje traže pažnju, a sami se toga ne drže.
Stavit ću postrance one dijelove čitateljeva pisma u kojima se slažemo, poput zaključka da se sa životima nas običnih građana ne trebaju puniti novinski stupci, nego, raspravimo se želim osvrnuti na dijelove pisma s kojima se ne slažem baš sto posto.
Ne slažem se s tim da se nas građane ne tiču bračni i obiteljski sukobi, seksualna orijentacija, religija, ovisnost i bolest nekog visokog političko dužnosnika ili druge javne osobe. Sve nas se to tiče jer mi odlučujemo tko će nas zastupati, ali naglašavam, važno je koliko i kako će novinari o tome izvijestiti.
Ne tiče nas se ako se političar posvađa sa svojom ženom oko ručka, ali ako je istuče zato što mu se ručak nije svidio onda nas se tiče. Jer, izabrali smo osobu koja je nasilnik, a takvi nas ljudi ne mogu ni zastupati ni predstavljati.
O seksualnoj orijentaciji i ne moramo znati, ali bilo bi u redu da gay osobe to same kažu kako poslije ne bilo iznenađenja. Ipak je najbitnije kako će raditi za nas. Ja Eltona Johna danas kad znam da je gay jednako rado slušam i kao prije 30 godina kad o njegovoj seksualnoj orijentaciji nisam imala pojma. Djela su ona koja najviše govore o ljudima.
Jednako tako mislim da je u redu znati je li netko religiozan ili nije, ali to ne treba prečesto isticati, a niti političara zbog toga treba provocirati i prosuđivati.
Za ovisnost bilo koje vrste također moramo znati. I za bolest moramo znati.
O svemu, dakle, moramo znati. Ne detalje, ali dovoljno da o političaru ili drugoj javnoj osobi možemo donositi sud. Sve su to ljudi koji na ovaj ili onaj način žive od nas, a mi često stavljamo svoje sudbine u njihove ruke.
Share
Gospođo Ružice
“ali ako je istuče zato što mu se ručak nije svidio onda nas se tiče.”
.
.
Je …..
A ako ona njega istuče?
Pedesetitri godine, više od pola stoljeća!
S tim godinama podrazumijeva se i ozbiljnost.
Sretan rođendan!
Tako je, moram znati..
No, pitanje je što moramo znati…
Našaakademska zajednica nemapojma što moraznati…
Dokaz?
Upravo sam pročitao pismo kojim me obavješatavaju da sam administrator web stranica, što nije istina, a pismo mi šalju navodno učeni, obrazovani ljudi…
Primjer je jučerašnje kreveljenje “gradonačelnika” Zagreba pred kamerama koji jasno i pred kamerama omalovažava zakonodavstvo republike Hrvatske…
To isto zakonodavstvo gomila “pravnike” po fakultetima, a “završeni” pravnici nakon fakulteta proizvode nebulozne zakone tipa ili/ili, valjda ovisno od osobe do osobe i od prigode do prigode…
Na primjer, mediji donose mišljenje zakonodavstva kako je nešto legalno, ili možda nije legalno…
A kazne mogu biti, ili ne moraju biti…
Djelo može biti kažnjiovo ili samo prekršajno, ovisi o raspoloženju zakonodavnog i izvršnog “tijela”…
Tako nas pljačkaju, ili ne?
Ovisi s koje strane novčanika gledamo na takve političke pljačke…
Kad se radi o političarima, oni ne kradu, oni donose odluke od značaja…
Kad se radi o privatnom životu osobakoje nemaju za koricu kruha, onda se radi o krađi koju treba sankcionirati…
Kad se radi o uništavanju zaštićenih spomenika arhitekture, ondase radi o nedostatku novca…
Kad se radi o obnovi zaštićenih arhitektonskih objekata, onda se morapoštovati sve, skoro sve, jer je praktički nemoguće zaposliti mrtve građevinske radnike koji su gradili takvo zdanje, ali se zato mora poštovati i sav materijal onog vremena…
Kad se radi o obnovi zaštićenih arhitektonskih objekata od strane države, ondase objekt može srušiti i izgraditi plastikom i betonom, samo da izgleda kao staro…
Intimi običnih građana nema mjesta na novinskim stupcima, ali o javnim osobama, naročito političarima moramo biti informirani dovoljno da bismo znali tko nas zastupa ili predstavlja i hoće li to činiti i u sljedećem mandatu
Dostupno svima, u wikipediji:
Radimir Čačić:
Gimnaziju i Arhitektonski fakultet završio je u Zagrebu,[1] dok je poslijediplomski studij završio na J. F. Kennedy School of Government, na Harvardu.
milan bandić:
Nakon osnovne i srednje škole u Grudama, dobio je studentski kredit i otišao na studij u Zagreb
Diplomirao je na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu -
ono i dsz – moje saznanje iz medija – objašnjenje kratice: opštenarodnaodbranai društvenasamozaštita u socijalizmu
Koji Hrvat je uopće mogao dobiti kredit u vrijeme Hrvatskog proljeća?
tomislav karamarko:
Diplomirao je povijest na Filozofskom fakultetu u Zagrebu.
Boris Šprem:
Diplomirani je pravnik
Zoran Milanović:
Pohađao je srednju školu „Centar za upravu i pravosuđe” (danas I. gimnazija). Diplomirao je pravo na Pravnom fakultetu u Zagrebu
Vesna Pusić:
1971. godine upisuje studij sociologije i filozofije na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Diplomira 1976. godine te potom dvije godine provodi na Institutu za sociologiju u Ljubljani na kojemu radi na istraživanju o industrijskoj demokraciji u 12 europskih zemalja. Na Odsjeku za sociologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu radi od 1978. godine, a 1984. doktorira iz područja sociologije kod akademika Josipa Županova.
Zanimljivo kako ju nitko od novinara ne oslovljava ispravno – doktorica sociologije ili dr. Vesna Pusić
Moram znati – zašto?
jadranka kosor:
Diplomirala je na Pravnom fakultetu u Zagrebu.
zanimljivo, nema godine kad je “diplomirala”, ali se zato spominje kao od 1972. bila je dopisnica Večernjeg lista i Radio Zagreba
ona se “dopisuje” s, pazi sad (iz “Vjenikovog” leksikona) nema podataka o njoj, kamoli da je ikad bila dopisnica, iako postoje imena onih koji su bili samo nekoliko dana
vladimir šeks:
Diplomirao je na Pravnom fakultetu u Zagrebu 1966. godine. Pripravnički staž obavljao je u Općinskom javnom tužiteljstvu u Vinkovcima od 1967. do 1969. g., nakon čega je godinu dana radio kao zamjenik Općinskog javnog tužitelja u Vinkovcima. Jednu je godinu radio kao sudac Općinskog suda u Osijeku (1970. – 1971.), a zatim kao zamjenik Okružnog javnog tužitelja u Osijeku
sad je jedano politički nepoćudan kao i onda
Sve nas se to tiče jer mi odlučujemo tko će nas zastupati, ali naglašavam, važno je koliko i kako će novinari o tome izvijestiti.
Da, sad Vas pitam,poštovana gospođo zatupnice, zašto mi, obični stanovnici Hrvatske, još uvijek moramo slušati propalitete bivše vlasti kojanas je i dovela do ovakvog lošeg ekonomskog i gospodarskog stanja, a vladala je u dva puta ukupno osamnaest 18) godina?
Zašto novinari ne govore i ne pišu o dobrim stvarima koje su nas “zaobišle”, a imali smo ih praktički u isto vrijeme kao napredni svijet?
Da, osvrćem se u prošlost, jer je očito da sadašnji mediji od prošlosti nisu ništa zapamtili, a kamoli naučili pa se uporno vraćaju zastarjelim političkim moćnicima čiji je partijski ogranak sad na sudu zbog krimnala…
Zašto takve mediji išta pitaju o budućnosti Hrvatske?
Nema gospodina Josipa Meyera pa da pitam što sad, nakon podizanja optužnice za kriminal, misli o svom izbornom izboru -hdz-u?
A on je, kao “predstavnik dijaspore” ovdje “kompetentan”, budući je 18 godina podupirao propast hrvatskog stanovništva biranjem kriminalaca za vođenje državne politike…
seksualna orijentacija
zašto se vas tiče bilo čija seksualna orijentacija?
Naravno, ako želite osobnu partnericu ili partnera, saznat će te njihovu seksualnu orijetaciju na prvom susretu u kojem će biti ukljućena intima…
Ali Vas pitam – zašto bi novinare moralo zanimati sekualna orijentacija razgovaraju li s osobom o politzici, znanosti, medicini, privlaći li ju isti spol?
Ako je to tema razgovora novinara/ke s drugom osobom, onda dobro, posao i tema to zahtijevaju…
Ali, baš me briga koje je seksualne orijentacije osoba s kojom razgovaram, sve dok mi ne “gurne ruku u međunožje”, a istog je spola…
Uostalo, novinari se i tako profesionalno ne dogovaraju za razgovore o istoj temi stalno s istom osobom uz kavicu prije spavanja…
A pitati nekog trećeg koje je seksualne orijentacije osoba s kojom će novinar/ka razgovarati o, naprimjer utjecaju sunca na asfalt, baš i nije “profesionalno”, kamoli pristojno…
Meni bi osobno bolje odgovaralo danam vlada bude puna pedera i lezbijki…
Zašto?
Zato što u poslovnom svijetu oni imaju najveći učinak i najvišu zaradu zasvoje tvrtke i kompanije…
A Hrvatska je jedna mala tvrtka, teško kompanija, koju bi i gradonačelnk nekog malo nmanjeg svjetskog grada uspješnije i bogatije vodio, od ovih “tulipana” koji se boje samozvanih predstavnika radnika u skupini nazvanoj “sindikati”, još tome samostalni, nezavisni…
Da, samostalni su od radnika, i nezavisni od njihvih članarina…
O seksualnoj orijentaciji i ne moramo znati, ali bilo bi u redu da gay osobe to same kažu kako poslije ne bilo iznenađenja.
Evo predrasuda – kako poslije ne bilo iznenađenja
Kad to “poslije”?
Ups, nisam znao dasi peder/lezbijka pa sam ti dopustio/la da mi uđeš ukrevet?
Zašto?
Zašto se “poslije” čudimo kad nam policija putem medija objavi kako je ubojica, lopov, općenito kriminalac “poznat od prije” i kako ima već 200- 500 prijava?
Gledao sam neki dan – ubijena je žena, naravno u USA, a policija je pronašla kako je ubojica imao kriminalni “dosje” u kojem je već zabilježeno – tri (3) -prekršaja, a oni ih nisu “ozbiljno” razmotrili…
To je za mene iznenađenje, USA zakonodavstvo ima tri prekršaja zatvor, više od tri doživotni zatvor…
Mi imamo toliko praznog prostora za zatvore i ne koristimo ih čak niti za stanovanje poštenih…
Coriolane,
hvala. Prenijet ću čestitku redakciji.
Vitomire,
teeeeeeemaaaaaaaaaa!!!
Vitomir
“Meni bi osobno bolje odgovaralo danam vlada bude puna pedera i lezbijki…”
Je ….
Znal sam ja da si ti za kukurikavce drukal iz osobnih interesa.
Moramo znati upravo toliko da bismo mogli dobro odlučiti
Zar to nije tema?
U ožujku 1982.g. Velikogoričanin Zlatko Šafranko registrirao je prvi automobil na strujni pogon, a 100km prošao je zacijenu “duple kave” brzinom od 57,2 km/h
To mi moramo znati, ane tko je kave seksualne orijentacije ili kakvu mu hranu sprema životni/a suputnik/ca…
Zar smo stvarno toliko blesavi pa da zanemarujemo ono što smo znali sami proizvoditi, a sad nam je “normalno” da to netko drugi proizvodi, a mi kupujemo…
Da, moram znati ono što nam je osnovno za život, a ne ono što nam određuju neuki i osnovno neobrazovani novinari, ma koliko se vi na mene srdili…
Coriolan:1. srpanj 2012. u 19:08
Više ozbiljnosti?
Koliko ima ozbiljnosti u naslovima iza kojih nema ništa?
Koliko imaozbiljnosti iza pisanja brojevai slova kako bi se odredile brojčane vrijednosti?
Dobro da pišu 40 tisuća, a ne četrdeste000, isto pokazuju što znaju..
U ovih 53 godine nisu baš pokazali zavidan stupanj pismenosti i poštovanja hrvatskog jezika, pisma i gramatike…
Baš suprotno, otpustili su više pismenih nego što su zaposlili nepismenih…
Još je gore to što su najurili lektore i korektore koji/e su se barem brinule da novine izađu koliko toliko pismene do čitatelja…
O poluiformacijama, dezinformacijama, nagađanjima (zlonamjernim) ne treba niti misliti, jer ih ima previše za nešto što sebe smatra dovoljno “zrelim” i “ozbiljnim” pa da se “poziva” na “rođendan” i to 53.
Ne znam jeste li znali da je “Večernji list” nastao spajanjem dviju redakcija – “večernjeg vjesnika” i “narodnog lista”?
Narodni list je pokrenut 26. svibnja 1945.g kao informativno-politički dnevnik narodne fronte garda Zagreba (ma što im to značilo)
Večernji vjesnik je pak izlazio samo dvije godine i 27 dana, od 3. lipnja 1957. do 30. lipnja 1959.
Vitomir
“informativno-politički dnevnik narodne fronte garda Zagreba (ma što im to značilo)”
Je ……
To ti je bil informativno-politički vodič za sve one narode koji su se s fronte dotepli diretno v Zagrebačke stanove.
Da se lakše snajdu v gradu.
I ….. bormeš su se snašli.
Tak da su danas zanjih, svi koji su došli posle njih, najobičniji dotepenci.
Vitomire kako upravo je i Ružica upozorila
Nije tema
Ipak ću vam reći tu sam i pratim,a nit sam zastupnik dijaspore,nit bi to na ovaj dosadašnji način ikada želio biti,nit sam ikoga ikada u politiku birao..nit me je tko o izborima pitao.A drago mi je da razmjenimo mišljenje,tko se trese otić će i onako sam od sebe.Od uvjek sam se uz one demokradske kriterije uz pojedine druge,zalagao o okljućivanju i integraciji hrvatske djaspore i njezinog izseljeništva,u društvene,privredne i gospodarske grane,na pošteni,morani i ljudski,demokradski način za opće dobro Hrvatske i njezinih građana.Danas je dobro da nas sve više i više ima.I dan danas ne odustajem od toga,jer nam je zajednička suradnja,pogotovo sada ulaskom Hrvatske na putove EU-nije nužno potrebna i trebala bi biti sve jača i jača,plus toga smo si i valjda neki rođaci..crkveno se to od uvjek govori sestre i braćo.Drago bi mi bilo kako se to nebi samo tako govorilo,da se na taj način međusobno uvažavamo i poštivamoali i druge,drugačije od sebe,još malo pa će nam biti i granice prema EU otvorene,bit će tu i bolje prilike,za razno poslovanje,udruge,društva i druženje.A mi ćemo vjerovatno komentirati o nečem drugome,najmanje o hrvatskoj dijaspori.
Složit ću se uz drugo i sa ovom Ružičinom zadnjom kiticom.zitat: O svemu, dakle, moramo znati. Ne detalje, ali dovoljno da o političaru ili drugoj javnoj osobi možemo donositi sud. Sve su to ljudi koji na ovaj ili onaj način žive od nas, a mi često stavljamo svoje sudbine u njihove ruke..kraj citata.
Slično to ide i građanima drugih demokradskih moderno razvijanih zemalja..ponekad im se dogodi da se na nekom i prevare..no ovo kod nas je ipak propušteno..sudbini pre više.
Moramo znati upravo toliko da bismo mogli dobro odlučiti
Evo, čitam “Sam svoj mastor” broj 7/82, izdanje RO novinsko- izdavačkadjelatnost “vjesnik” n.sol.o.
Redakcija časopisa izumitelja i autorfa tehničkih unapređenja Hrvatske poslala nam je nekoliko primjeraka časopisa “Inventivni radnik” u
u kom se obraduju mnogobrojni problemi inovatora i inovacija.
O sadržaju najbolje govori sam naslov, a u uvodniku prvog broja redakcija obećava da će “svaka organizacija udruženog rada ili pojedini inovatori moći koristiti ćasopis za propagiranje i reklamu svojih izuma ili objavljivati ponude za plasman ili transfer svojih proizvoda ill dostignuća”.
Što smo od onda, od srpnja 1982.g. naučili i unaprijedili u odnosu s inovatorima, inovacijama i izumima naših ljudi u Hrvatskoj?
Što, prema novinarskom “javnom mišljenju”, moram znati o inovatorima i izumima?
Samo onoliko koliko je dovoljno za dobru odluku?
Vidi vraga, stranci naše izume i invacije obilno koriste u napretku njihove tehnologije i proizvodnje svegai svačega…
A “mi”?
Tapšamo ih i dalje po ramenima i “hvalimo” “se” kako imamo pametne mlade i stare te koliko su zlatnih i ostalih medaljai diploma donijeli u Hrvatsku…
Žalosno je to što mi moramo znati samo toliko da donosimo dobre odluke…
A koje su to “dobre” odluke?
Jura Luzer:2. srpanj 2012. u 12:16
Ti sve i tako radiš iz pozadine
Vitomir
“Ti sve i tako radiš iz pozadine”
?
A zakaj tebe tvoje drukanje za kukurikavce asocira na pozadinu?
Važno bi bilo i hrvatski građani bi također trebali to znati,da se upravo Vlada i Oporba konačno dogovore,kako i na koji način,surađivati sa hrvatskom dijasporom i izseljeništvom.Važnije bi bil također,da se vlada dogovori već jednom,sa crkvenim poglavarima, kako zajedničku surađivati u buduća europska vremena,koja got hrvatska stranka bila na vlasti, nego koliko puta i kada ide ili ne ide.. Milanović u Crkvu.
Te da svi skupa prestanu mislit na svoje osobno dobro ,sebičnost i da pokažu svojim primjerom kako se treba boriti za opče dobro ,za svakog čovijeka i za Hrvatsku u cijelini
A jopet, a zać bi ja triba znat s kim on gre va posteju kad politika ni misto za privatluk vengo za rad va opću korist a postelja je pa bi valjda triba cinit čovika po tom ća je dobra ili lošeg učinija za mene i sve nas a ne skim se on iza svoji vrati, kad je obični čovik ka i ja i Vi, zabavja.
Taj dij njegova života, iza vratiju, je isto tako bitan za sve nas ka i moj koji sam anonimus.
Daklen, nije njanci u opće bitan.
Zato ja mislin da i javne osobe tribaju jemat neprikosnoveno pravo na privatan život, pogotovo kad se mogu pojavit i kolateralne žrtve, poput dice, rodutelja i sl. koji s politikon nimaju ništa.
Zdravje je druga stvar ali o njemu se, fala Bogu, ritko dolazi u priliku čakulat.
Draga Ružice,
Samo dvije stvari prije izbora želim znati o političaru:
1. Što zastupa – koje stavove?
2. Da li je dovoljno uporan da to provede?
Sve, baš sve ostalo me ne zanima.
O ostalom; tuče li ga supruga, kako kuha, ide li na tržnicu…to me ne zanima.
Sve stvari koje mu se dogode (opera u Veroni, prodaja upravljačkih prava MOL-u, potpis ugovora za prodaju jeftine struje TLM-u, pljačkanje hrvatskih građana na carinama…treba znati odvjetništvo i policija, te ih treba objaviti u crnoj kronici). Zapravo, puno više me privatno zanima sutkinja koja sudi građane, (te njezina kuma – sudska vještakinja, jer su građani uistinu u njihovoj nadležnosti, ili učitelj koji uči našu djecu), nego političar koji tek putem Sabora ispoljava svoju volju donoseći zakone.
Smatram da je nametanje tema o osobnim političara samo želja medija da se što bolje prodaju, da prežive ili da bolje zarade.
Da nije tako, da mediji vode računa o društvenim interesima, tada bi njihove teme bile isključivo političko djelovanje političara, znanstveno djelovanje znanstvenika, stručno djelovanje stručnjaka (liječnika, sudaca, inženjera, profesora, poduzetnika, bankara, novinara, umjetnika, glumaca…). A toga nema, pa mislim da je navedeni argument, tj. uski financijski interes medija, najbolja potvrda ispravnosti tog argumenta.
Volio bih da me mediji s puno napisia o nečemu drugome demantiraju.
Josip Mayer:2. srpanj 2012. u 13:59 Vitomire kako upravo je i Ružica upozorila
Nije tema
Poštovani gospodine Josipe Mayeru, to vaše i gospođe zastupnice – nije tema – nas je i dovelo do ovakvog stanjau Hrvatskoj, a o kojem vi pišete 2. srpanj 2012. u 22:06
Bavimo se floskulama, trivijalnostima i budalaštinama na političkoj sceni zahvaljujući medijima i “obrazovanju” vladajuće klike koja se osamnaest (18) godina oslanja(la) na dijasporu i njihove “strahove” od komunističkog režima…
Tim i takvim korištenjem dijaspore uspjeli su unišititi Hrvatsku gore od okupacije Mađara, Talijana i Nijemaca u vrijeme drugog svjetskog rata te komunističke partije u slijedećih 45 godina nakon drugog svjetskog rata…
Komunisti na čelu s generalom uspjeli su u samo jednoj godini, prvoj nakon ubijanja u Borovom naselju, opljačkati naivnu dijasporu više nego je maršal ikad i pokušao doći do novca ljudi sa zapada…
Vi uopće ne shvaćate što znaći – moramo znati – zbog toga i pozivate, kao general, na pomirbu oporbu i vladajuće…
Kako možete o tome i razmišljati, kad se hdz i dalje poziva na drugi svjetski rat – potražite i pročitajte izvaljivanje vožda znase partije koji je sudjelovao u osnvanju te mafijaške organizacije?
On i dalje huška dijasporu protiv Hrvatske, a osamnaest godina koliko je bio u vlasti i obavještajnim organizacijama, nije uspio zaustaviti pljačku…
Sad, kad netko želi stvarne, a ne prividne promjene, mediji su postali “dušebrižnici” i napadaju umjesto oporbe identično kao bivša vlast…
Bavimo se ponovo trivijalnostima za državu u vrijeme kad se treba prihvatiti lopate i početi graditi tvornice..
Ali, “naši ljudi” na burzi rada to naprosto ne žele…
Ali, “naši ljudi” u sindikatima to naprosto ne žele…
Zašto?
Zato što se postavlja pitanje – tko će voditi vlast, ako su nam pojedini političari bolesni?
J… takvu državu kojaovisi o jednom ili dvojci političara, a ima najmnaje 4.500.000 ruku koje “vrte palce”, jer nemaju posla…
Tko je za to kriv?
Ova vlast kojaje “prisegnula” prije sedam mjeseci?
A koliko je zakona sadašnja vlast donijela u Saboru?
Niti jedan koji bi uništio pljačkašku strukturu zakonodavnog sustava, i to samo zbog toga što mediji ne žele objavljivati nebuloze u zakonima koje je donijela bivša vlast jednostavnom većinom glasova u Saboru…
Neki od takovih zakona doneseni su prije “točno” sedam mjeseci i jedan dan, ili dan dvaprije izbora za novu vlast…
Sadašnja oporba se osigurala u kadroviranju veleizdajica po kancelarijama državnih tvrtki kakko bi sada, nakon gubljena izbora, mogla naprosto jednostavno sabotirati svaki pokušaj promjena galameći na vlast kako se osvećuje izbacivanjem njihovog kadra iz državnih kancelarija…
Jeste li svijesni da sad, nakon gubljena izbora, znase partja imaviše policijskih generala nego USA u svojim redovima?
USA ima skoro 300.000.000 stanovnika, dok Hrvatskaima nešto više od 4.500.000 stanovnika – 66,6 putaviše stanovništva imamanje generala u policiji…
Ne pitate se u kakvoj to državi živimo mi i zašto pozivati oporbu iz dijaspore?
Pa ti isti koji su vas i prognali u dijasporu, sad vam lažu i pozivaju da njima, a ne Hrvatskoj, pomažete istim metodama i floskulama o domoljublju…
Ako želite poagati, uzmite olovku i papir, napišite imena i prezimena onik koji vam zabranjuju floskulama tipa – ne možete to dobiti tako brzo, jer je takvaprocedura – pa to javno objavite…
Što vam se može dogoditi?
Na vlasti više nisu kriminalci pa da morate šutjeti i potplaćivati kako biste dobili mrvice…
Ili se bojite “crvenih”?
A s “crvenima” ste “poslovali” proteklih 18 godina, samo što su preko crvenila odjenuli crne košulje kako bi vas lakše zavarali…
Jste li pročitali, ovdje, ako ne wikupediju, biografiju bivših vlastodržaca?
Vuk dlaku mijenja, čud nikada…
Kako se onda možete čuditi danam je Hrvatska u samo nekoliko godina opljačkana i uništena?
Ipak ću vam reći tu sam i pratim,a nit sam zastupnik dijaspore,nit bi to na ovaj dosadašnji način ikada želio biti,nit sam ikoga ikada u politiku birao..nit me je tko o izborima pitao.
Poštovani gospodine, niste, kako ovdje pišete, ali je većina iz dijaspore, što potvrđuje onu staru poslovicu – izuzeci potvrđuju pravilo…
Jer da imalo pratite bitne događaje, koji i nisu vidljivi u medjima, shvatili biste tko i zbog čega vas koči u ostvarivanju poslovanja s Hrvatskom…
Osamnaest godina su se borili retorikom “za” i konkretnim otporom protiv razvoja i oporavka Hrvatske oni koje sad nazivate oporbom…
Da su imalo vrijedni i korisni, nakon 18 godina Hrvatska bi već bila daleko naprednija, a dokaze možete pročitati u mojim “nije tema” zapisima…
Što smo imali, a što su nam uništili i na koji su nas način prevarili nakon oslobađanja od velikosrpskog napada?
To moramo znati, morate znati vi iz dijaspore i to je tema u naslovu:
Moramo znati upravo toliko da bismo mogli dobro odlučiti
Zar vam nije čudno –
imali smo ublagajni milijune kuna, ali ih nismo trebali pasmo ih vratili
I onda se pozivate na suradnju vlade s takvima?
U samom govoru takvog tajnika je dovoljno dokaza koja im je bila namjera – da su imali mašte potrošili bi i te milijune zasvoje potrebe, a ne za potrebe Hrvatske..
Sad se žele “opravdati” – nije nam bilo (trenutno) potrebno pa smo “vratili” (“dan” prije nego je tamo skriven novac policija pronašla)…
Poštovani gospodine Josipe Mayeru, jeste li se ikad zapitali – što je sadašnja oporba korisnog u ovih šest proteklih mjeseci donijela pred vladu i sabor pa da iamju o čemu raspravljati i donositi zajedničke odluke?
Samo kritika, ništa konkretno i dostojno rasprave…
Što to konkretno znači?
Spodobe nemaju svoje mišljenje, već koriste politiku kako bi se prehranili, a ne kako bi pomogli ukupnom razvoju Hrvatske…
Sad, u ovih šest proteklih mjeseci postaju pametni i znaju što treba napraviti?
Što su čekali punih 18 godina?
I vi želite suradnju s takvima?
Jura Luzer:2. srpanj 2012. u 21:24
Je, je, drukam, drukam, njihovu pozadinu, a nikako da se odvojim od tvog jezika, nosa i brkova koji me uporno škaljaju…
Na mostu se sudarila tri automobila
Baš me zanima na koji način su sebe sudarila tri neživa objekta?
Zar nije primjerenije napisati -
Na mostu sudar triju automobila
Ili
Na mostu sudar triju osobnih vozila
Nije li tema – Moramo znati upravo toliko da bismo mogli dobro odlučiti
Tko je odlučio o ovakvom naslovu?
Onaj tko zna?
Ili onaj tko odlučuje, a očito nema pojma?
Vitomir
“brkova koji me uporno škaljaju…”
Je …..
Ja brkove nigdar nis imal.
To je dokaz da te škaklja neko drugi.
oktopad
“pogotovo kad se mogu pojavit i kolateralne žrtve, poput dice, rodutelja i sl.”
.
.
Npr. …. Mađara.
mihael p.
“2. Da li je dovoljno uporan da to provede?”
Je ……
Ja još nis videl ni jednog političara da uporno ne provodi.
.
.
“Sve, baš sve ostalo me ne zanima.”
Tak je.
Ko bi Mađare brojil!
Vitomir
“Komunisti na čelu s generalom uspjeli su u samo jednoj godini, prvoj nakon ubijanja u Borovom naselju, opljačkati naivnu dijasporu više nego je maršal ikad i pokušao doći do novca ljudi sa zapada…”
Jooooj!
Pa sad sam shvatil zakaj je Radimir Čačić tvoj omiljeni političar.
Zato kaj je Stivu Bubalu rekel odlučno …… NE.
Nebute ti i tebi slični kupovali firme po Hrvatskoj kad ih morem kupiti ja.
I meni slični.
I na taj način spasil dijasporu.
Čim prvi put vidim Bubala rekel bum mu da Čačiču zdigne velikoga spomenika v LA.
I u sklopu njega, v pozadini, jednoga maloga ….. drukeru Vitomiru.
Vitomir
“Zar vam nije čudno –
imali smo ublagajni milijune kuna, ali ih nismo trebali pasmo ih vratili”
Je…..
Kaj bi Bandič vratil….
Da su Zagrebački komunisti v državnu blagajnu vrnuli nepotrošene peneze potpomagali bi mrskoga neprijatelja Šukera.
Uvak buju ih vrnuli Liniču.
Čim si Bandič spomenika pred NSB-om zdigne.
Vitomir
“što je sadašnja oporba korisnog u ovih šest proteklih mjeseci donijela pred vladu i sabor pa da iamju o čemu raspravljati i donositi zajedničke odluke?”
Je ….
Lako za oporbu…..
Kaj je sadašnja vlast korisnog u ovih šest proteklih mjeseci donijela pred sabor pa da imaju o čemu raspravljati i donositi zajedničke odluke?
PS
“Spodobe nemaju svoje mišljenje, već koriste politiku kako bi se prehranili, a ne kako bi pomogli ukupnom razvoju Hrvatske…”
mihael p.
“O ostalom; tuče li ga supruga, …….…to me ne zanima.”
Je …..
Tebi je tak sejeno jel političar sadist ili mazohist.
Glavno da je sado-mazo.
Juraluzeru, ti ča nemaš pojma niti toliko dabi sam mogao napisati nešto dobro
Osim ponavljati slova -nešto dobro-
Na takvima kao ti temeljila se, temelji se i danas, politika znase partije, ogranka koji je uspio preživjeti isključivo zbog neodgovornog ponašnja političara na vlastikoji niti danas ne žele pokrenuti postupak lustracije i maknuti komunistički kadar iz svih struktura upravljanja…
Umjesto toga ova sadašnja vlast pregovara s komunjarama koji se skrivaju iza zvučnog imena “sindikat”…
Kako je jedan stari Kinez rekao – i noga u guzicu korak je naprijed…
A što rade kukurikavci?
Stoje na mjestu, jer ne žele krenuti čak niti putom zagrebačkog skupštinara koji je mađaronu dao vritnjak još u pretprošlom stoljeću…
On je barem krenuo naprijed, poslušao je Kineza…
Imao je bolju viziju Hrvatske nego ovi sadašnji u saboru…
Zanimljivo je kako se Dragutin Lersar protiv novog guvernera Narodne banke hrvatske – ne sviđamu se način izbora i davanja ostavke bivšeg guvernera…
Na što troši energiju?
Na činovničku retoriku, a davno je znao kako bi, zbog godina, bivši guverner morao preati dužnost novom u pola mandata, znači dvostruki posao za činovnike i bespotrebna gnjavaža dva puta za jedno radno mjesto..
Zaostao u “razvoju” svojih, do sad dobrih, ideja i prijedloga…
I za to – Moramo znati upravo toliko da bismo mogli dobro odlučiti
Mandat guvreneru Rohatinskom istjeće ovog ljeta pa je sad čovjek na godišnjem (pretpostavljam)…
Zašto ga ponovo birati?
Zar ćemo u te dvije godine s njim imati stabilniju kunu?
S druge strane, kako je moguće da “političari” nemaju povjerenja u njegovog zamjenika koji je svih tih godina bio uz Rohatinskog i zna kako mora raditi?
Postavljam pitanje novinarima, moram znati:
tko je i kad uopće saznao za odlazak starog guvernera
tko je to tajio od političara
tko je to tajio od oporbe
tko je to tajio od stanovništva
Ono što je još “banalnije” pitanje koje se nameće samo od sebe:
kako to da saborski zatupnici u oporbi nemaju pojma dasmiju davati svoje prijedloge i prije nego vlada donese svoje prijedloge na glasovanje u sabor?
Ispada iz svih medijskih članaka o pitanju novog guvernera kao da je vlada sama donijela odluku, jer oporba nije imala vremena dostaviti svojeg kandidata pa da izbor bude više zanimljiv…
Kao da nitko do oporbe nije početkom godine, siječanj, veljača, ožujak, znao da dolazi vrijeme ibora novog/starog guvernera…
Ili nisu znali zakon koji dopušta davanje vlastitih prijedloga prije konačne odluke?
Jer, nigdje ime nikakvog oporbenog “protukandidata”…
Na primjer Ivan Šuker bi bio odličan guvernerski materijal znase partijskog ogranka -
Pohađao je ekonomski fakultet u Zagrebu gdje diplomira 1983. godine. Po završetku fakulteta zaposlen je na radnom mjesto glavong knjigovođe u Odsjeku za budžet Općine Velika Gorica, nakon čega 1986. prelazi na posao financijskog direktora gradske omladine gdje ostaje do 1990. godine
Pohađao fakultet pa može reći da je bio u zgradi gdje se obrazuju pametni i sposobni ljudi…
Mogu napisati da je u omladini imao puno posla, budući sam dobio dva puta člansku iskaznicu s članarinom od jednog dinara, prvi put su mi ju uručili u početkom srednješkolskog obrazovanja, drugi puta u onoj vojsi…
Ti i takvi “direktori” su stvarno imali posla s novcima, treba dva dinara proknjižiti u osmogodišnjem razmaku…
Vitomire to što vi govorite,kriva je dosadašnja Hrvatska politika,a ne Hrvatska dijaspora..a najmanje ja osobno..koji sam uz druge već odavna na poratne nepravde i ne pravilnosti upozoravo.Mediji pak kao mediji zastupajući opet svaki svoje interese,pomogli su vodećima da još više zakompliciraju situaciju.Sad odjednom, Moramo znati upravo toliko da bismo mogli dobro odlučiti a trebali bi u stvari svaki dan sve više znati.
Više ne bih govoruio što je Hrvatska dijaspora i njezino izseljeništvo dosada Hrvatskoj doprinjela,
već koliko bi privredno od sebe dala te pridonjela,kada bi se vlada i oporba,zajednički o pronalaženju državnih interesa dogovorila.Jer Hrvatska je dijaspora i njezino izseljeništvo,alternativna pologa,koja može pomoć Hrvatskoj iz krize.
Poštovani gospodine Josipe Mayeru, jeste li se ikad zapitali – što je sadašnja oporba korisnog u ovih šest proteklih mjeseci donijela pred vladu i sabor pa da iamju o čemu raspravljati i donositi zajedničke odluke?
Vitomire pa uz druge i sam često predlažem korisne stvari..pa pišite im i predlažite im i vi.
Vitomir
“Na takvima kao ti temeljila se, temelji se i danas…………političara na vlastikoji niti danas ne žele pokrenuti postupak lustracije i maknuti komunistički kadar iz svih struktura upravljanja…”
Je …..
Sad sam ja kriv zato kaj tvoji kukurikavci neče lustrirati sami sebe.
I svog ćaću.
Bormeš …… da su na vlast došli ovi za koje ja glasam …. davno bi lustraciju zbavili.
Vitomir
“Ti i takvi “direktori” su stvarno imali posla s novcima, treba dva dinara proknjižiti u osmogodišnjem razmaku…”
Je …..
Vidi se meni da bu tebi Linič zaostake članarine s kamatama naplatil.
Jura Luzer:3. srpanj 2012. u 22:07
O jesi, jesi, svaki put kad sam druknul u pozadinu kukurikavaca pod nosom su ti bili brkovi, no imao kako imaš zatvorene oči ne možeš ih vidjeti…
Vitomir
“ne žele pokrenuti postupak lustracije”
Lustracija?
Jel to ono …… kad tvoj omiljeni političar zgazi dva Mađara pa mu se to po osudi mam zbriše iz životopisa?
Vitomir
“kako imaš zatvorene oči ne možeš ih vidjeti…”
Je …..
Napipal bi ja njih …… da se ima kaj napipati.
Josip Mayer:4. srpanj 2012. u 14:04
Nadam se dai ostatak dijaspore shvaća to o čemu ste pisali u ovom zapisniku…
Dijaspora je kriva za opstanak znase partije na vlasti punih 18 godina (10+8), jer je slijepo slušala medije i političare zanemarujući baš ono za što smo se oslobađali, a “vi” upozoravali – na poratne nepravde i ne pravilnosti
Iako postoji već duži niz godina internet, dijaspora nije htijela čitati wikipediju i shvatiti tko je u stvarnosti iza zvučnog imena demokratska zajednica – jugogeneral…
Dobro, mogu im oprostiti, nisu znali što rade…
No, kad je ivo sanader nasilnim izbacivanjem zastupnika saskupštine izbacio članstvo, dijaspora je ipak “pobijedila” te ga izabrala za nastavak uništavanja Hrvatske…
Što radi dijaspora kad ivo dekretom postavi spodobu iz centralnog komiteta saveza komunista jugoslavije za svoju zamjenicu i vožda hrvatske vlasti?
Ponovo daje svoje glasove takvoj organizaciji..
Što rade mediji?
Ponovo pitajuspodobu iz centralnog komiteta saveza komunista jugoslavije za mišljenje treba li blagosloviti svako otvaranje nečeg što je davno moralo biti korišteno…
I još joj dopuštaju da se poziva na katoličku vjeru, iako joj kokarda i petokraka vire iz očiju kao njezina jedina vjera…
Josip Mayer:4. srpanj 2012. u 14:07
Evo jednog prijedloga kojeg sam poslao ministarstvima, akojeg novinari smatraju bezveznim i nekorisnim:
Naime, već nekoliko godina ptam “Večernjak”, i zastupnici sam postavio isto pitanje i prijedlog:
Kad već dijele toliko pamfleta i autokarata besplatno turistima, zašto u njima nema niti slovca, kamoli slike, o našim zaštićenim područjima, slike flore i faune zaštićenih zakonima…
Sve već postoji u tiskanom izdanju već desetljećima i “distribuira” se isključivo “na zahtjev” kao veliki plakati školskim ustanovama i pojedinim turističkim zajednicama, kad zatraže, ako uopće imaju pojma da nešto takvo čak i postoji…
Zašto sam to poslao svima kojih se tiče i “ne tiče”?
Kad čitate novine i gledate dalekovidnicu, vidjet će te kako tijekom i nakon turističke sezone policija hvata turiste koji odnose zaštićenu gfloru i faunu iz Hrvatske…
Iamo sam prilike i razgovarati s turistima kad sam ih vidio da vade školjke i uzimaju kornajče u ruke pa sam ih upozorio daje to zaštićeno…
Bili su iznenađeni i bilo im je neugodno..
Zašto?
Zato što nisu imali pojma, nisu nigdje mogli vidjeti upozorenja da to nesmiju raditi…
A kakav sam odgovor dobio do gospođe zastupnice?
Da, da, zanimljivo, samo se time ne bavim, jer nije zanimljivo…
OD vlasti i “odgovornih” sam dobio floskulu – lijepo, samo što za to nismo predvidjeli novce…
A sad dijele besplatno “mali tusristički vodić večernjeg lista” u kojem opetovano nema nikakvih upozorenja na naše prirodsno bogatsvo i njegovu zaštićenu floru i faunu…
Da – Moramo znati upravo toliko da bismo mogli dobro odlučiti
Moj prijedlog je najmanjetri, ako ne i četiri godine “star”, a “oni” nemaju novca za tako malo, ačk ne tuda, jer je sve gotovo, želje za organizacijom…
No, zato znaju napisati – “ne lutajte sami, lutajte s našim ljetnim vodičem”
Da, u neznanju i ponavljanim uništavanjem naše zaštićene prirode…
Citat:gdje će te vidjet jedan dio od fascinatnih 1184 vrsta i podvrsta flore.
Kraj citata.
Od spomenute flore vide se naslci samo leđa čovjekai suha trava…
Nikakvog pokušaja staviti sliku od nekoliko zaštićenih bilajka na tom području koje rastu i izvan parka…
Najsmješnije, najžalosnije u svemu tome je i znak “hrvatske turističke zajednice” u čijim skladištima postoje veliki plakati sa zaštićenom florom i faunom, dok takvih sličica nema u “zalutalom” vodiču…
Da, ima znak strane naftne kompanije u obliku slike nezaštićene školjke zvane jakobova kapica…
Kao da su oni sponzori “besplatnog vodića”…
I to na mjestu gdje te školjke niti nema – na Dugom otoku..
O Cresu i Lošinju, gdje u podmorju ima “shell” školjaka ne pišu kao stoljetnom odmaralištu i lječilištu miomirisima, već kako po vrtovima rastu miomirisne biljke…
Kao daturisti ne mogu u svom domu uzgajate miomirsno bilje…
Ali zato ima slika aneričkog pečenog kukuruza, kod nas poznatog pod nazivom -”kokice”…
Wakeboarding vezuju uz žicu kao da nemamo dovoljno vjetra, kao da nemamo idealne plaže koje posjećuju poznavatelji tog sporta cijele godine…
O, žalosti, bolje da ne nastavim čitati i gledati što se sve nalazi, uz toliko zanimljivosti…
Ali me zanima – zašto podatke o županijama nadvije stranice, kad se ti podaci lako mogu pročitati, i tiskati, na web stranicama svugdje gdje je pristup internetu…
A dvije takve stranice mogle su poslžiti za stavlajnje slika o zaštićenim biljaka i životinjama područja o kojem lutajući vodič piše…
Pogotovo što se “večernjak” zahvaljue turističkoj zajednici na ustupljenim slikama…
Vitomire,
poštujem vaše znanje i mišljenja, no molim da skratite vaše komentare, jer ću to inače ja napraviti (sjekirom). Nije rješenje ni razmrviti ih u dva ili tri, rješenje je pisati sažeto.