Blogosfera 100 bofora

Objava 13. travnja 2019. 0 komentara 309 prikaza
100 bofora, heklanje
Da, možete heklati u zrakoplovu

Da, možete heklati u zrakoplovu. Možete ponijeti sa sobom pletivo u kabinu i na domaćim i na međunarodnim letovima.

Spremala sam se za let za Dubrovnik i to baš kad su i izaslanstva iz prijateljske Kine bila kod nas. Provjere u zračnoj luci su bile pojačane. Gotovo svaki drugi putnik je nasumice bio odabran za provjeru nečega. Meni su provjerili dlanove na tragove eksploziva.
Nije ih bilo.
No, zato je u mojoj torbici bilo pletivo. S dvije kukice. I mjerna traka.

Prije nego sam krenula na aerodrom, još sam jednom provjerila popis zabranjenih predmeta u ručnoj prtljazi. Kod nas je samo mjena stalna, pa da provjerim dva put. Naravno, mi siromasi jedva skrpamo za ovu najjeftiniju običnu kartu, gdje nema ni povrata, ni zamjene, samo čaša vode. Volimo živjeti na rubu i neizvjesno, pa imamo pravo samo na ručnu prtljagu.
No, čini mi se, da je taj trend, uvjetno rečeno, jeftinih letova koji uključuju samo ručnu, prtljagu uvjetovao opuštanju strogih pravila o tome što može biti u toj prtljazi.

Tako su na popisu zabranjenih predmeta tik do mačeva i sablji i tek škare s oštricama dužim od 6 cm mjereno od uporišta. Što bi se dalo zaključiti da u neseseru mogu imati škarice za nokte.
Naravno da nisam ponijela takve škarice, jer kao i većina vas ipak mislim da bi mi mogli oko toga činiti probleme ili mi ih uzeti. Ne znam je li ikada pletači pribor bio na popisu zabranjenih stvari. Putnici, uglavnom ne želeći riskirati ionako skupo putovanje, ako imaju samo kabinsku prtljagu, ne putuju s predmetima za koje sami mogu vizualizirati eventualnu otmicu zrakoplova u svojim najluđim paranojama.
Radije se odluče da to što im treba kupe na destinaciji.

A post shared by Maris (@maris.100bofora) on

Čak sam se mislila da uzmem plastičnu kukicu, ali nikako mi nije pasalo uz pređu. Odlučila sam se odvažno na dvije prymove metalne kukice veličine 3,5 i 4. I uredno su prošle i došle.

Iako su kontrole bile pojačane i koliko sam pročitala pletivo i osnovni pribor je dopušteno imati sa sobom, uvijek postoji mogućnost da osoba zadužena za kontrolu vam ih ipak oduzme, jer je to njegova procjena. U tom slučaju, bilo bi dobro da nemate sa sobom svoje najskuplje kukice ili neke tanje, oštre… dugačke.
Te bi bilo najbolje ostaviti doma ili ako ste ta sretnica, staviti ih u prtljagu koja ne ide u kabinu.

No, one su ostale sa mnom i ja sam mogla uredno izvaditi pletivo i dok sam čekala ukrcavanje, a i za vrijeme leta dok mi je potplaćena stjuardesa davala čašu vode.

100 bofora heklanje u avionu

Što nas dovodi do drugog trenutka, a to je da sam izvadila pletivo u javnosti.
Da. Dok je većina putnika vrijeme kratila čitajući, tipkajući po telefonima ja sam imala pletivo u krilu.
Bila sam smirena i opuštena, baš što mi je i trebalo.

I onda sam izvadila pletivo na autobusnoj stanici.