Blogosfera Večernjeg lista
Blogosfera BITIFIT by Marko Lončar

Alkohol vs. mišićni rast

Svi vi koji želite impresivnu mišićnu masu – morate držati unos alkohola pod kontrolom.
Objava 23. siječnja 2021. 0 komentara 1858 prikaza
Foto: Marko Lončar
Foto: Marko Lončar
Počastite se kada je to potrebno, no budite umjereni

Imam mnogo prijatelja koji vole izaći i zaviriti u čašicu; većina ih je slaba na pivo. A htjeli bi mišiće. Treniraju redovito, prehrana im je donekle posložena, no napretka nema. Problem je u pretjerivanju s alkoholom jer alkohol je neprijatelj mišićima. Naime, alkohol negativno utječe na mišićni rast, ali i usporava oporavak jer negativno utječe na sintezu proteina.

Znači, svi vi koji želite impresivnu mišićnu masu – morate držati unos alkohola pod kontrolom. Naravno, to ne znači da se morate u potpunosti odreći omiljenog pića. Prvo smanjite dozu, a kasnije ga koristite po principu nagrade, odnosno pijte u posebnim trenucima i to umjereno. E sad, ono što stručnjaci smatraju umjerenim mnogima se čini malo.

To znači jedno pivo od pola litre, 2 decilitra vina ili 3 čašice žestokog pića. Ne češće od dva puta tjedno. U takvim omjerima alkohol neće utjecati na sintezu proteina niti će usporiti mišićni rast, a nećete se ni boriti s mamurlukom koji je često razlog za preskakanje treninga.

No, kako se ograničiti na jedno pivo? Kako stati nakon dva decilitra vina? Prije izlaska popijte proteinski shake – smanjit će vam želju za alkoholom. Dobar trik je da uz alkohol (da, i uz pivo) pijete običnu vodu. Na taj način moći ćete popiti puno manje, a tijelu ćete osigurati dovoljno hidratacije koja također sprječava mamurluk.

Ako ipak pretjerate, drugi dan se pokušajte dobro oznojiti, pripremite kupku s puno soli, pijte sok od rajčice i magnezij. Pokušajte odraditi cardio trening i jedite lagano. Pomozite tijelu da izbaci toksine što prije.
 

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.