Blogosfera Večernjeg lista
Blogosfera BITIFIT by Marko Lončar

Motivacija - kako ju pronaći ali i zadržati!

Jedina osoba o kojoj ovisimo smo mi sami.
Objava 03. listopada 2020. 0 komentara 774 prikaza
BITIFIT by Marko Lončar
BITIFIT by Marko Lončar
Prednosti održavanja forme u teretani

Tko god je ikada pomislio da krene vježbati i baviti se bilo kakvom fizičkom aktivnošću, a shodno tome i prilagoditi svoju prehranu zna koliko je težak onaj prvi korak - koliko je teško započeti. Uvijek ćemo naći milijun i jednu ispriku i izliku zašto baš sada nije pravo vrijeme, financije mi nisu posložene, raspored mi je prebukiran itd. A istina je skroz drugačija - teško je napraviti samo taj prvi korak i „natjerati“ se na početak.

Uglavnom se na to odlučimo kada je „voda došla do grla“. Kada nas leđa bole, nemamo energije, kile se opasno kreću prema gore, a zdravlje pati. I tek onda shvatimo da je vrag odnio šalu i da je krajnje vrijeme da se pokrenemo.

Kako bismo reagirali na vrijeme napravite si plan baš danas!

Postavite si cilj koji želite postići te u kojem periodu to želite. Uzmite si vremena i raspišite to u detalje kako biste imali mjesečni, tjedni i dnevni raspored. Tako će te točno znati koja su očekivanja, kako napredujete i kakav vas još posao čeka.

Napravite detaljno mjerenje svih parametara kako biste mogli pratiti napredak. Isplanirajte čime će te se baviti te koliko često. I ono što je najbitnije ustrajte u tome. Ako mislite da se sami ne snalazite dobro u tom svijetu uvijek možete tražiti pomoć stručnjaka - trenera ili nutricionista, ovisno o tome što vam je cilj. Kada se krenemo baviti nekom aktivnošću - energija i motivacija rastu.

„Nabrijani“ smo, puni energije a tek kada vidimo prve rezultate mislimo da smo na vrhu svijeta i da nam nema kraja! No nakon nekog vremena, motivacija pada. Nekada se to desi radi stagniranja rezultata, nekada se raspored zgusne toliko da mislimo da nemamo vremena disati - svatko traži svoje - posao, obitelj, prijatelji, djeca. I zdrav život opet pada u drugi plan.

Propustimo jedan trening, drugi pa treći. „Zeznemo“ jedan obrok, pa još jedan. I onda krenu misli „ A ionako sam sada sve poremetio, nema smisla sada opet nastavljati.“ I to je velika greška! Jer pad motivacije, pokoji loš period i nezdrav obrok se desi apsolutno svima, pa čak i profesionalnim sportašima. Ljudi smo i to je normalno.

Ali baš tada trebate prizvati u misli sve one dobre stvari koje vam je promjena životnog stila donijela manje bolova, više energije, koja kila manje. I neka vam to da krila za još bolje, još jače!

Nema odustajanja dok god niste dostigli svoj cilj - nekome će trebati manje, nekome više vremena. Netko će svoj cilj postići s manje muke dok će se netko morati dobro oznojiti. No u konačnici sve se svodi na motivaciju i ustrajnost.

Jedina osoba o kojoj ovisimo smo mi sami.
 

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.