Blogosfera Večernjeg lista
Blogosfera BITIFIT by Marko Lončar

Stražnjica koja prkosi gravitaciji

Do ljeta, Brazilian oblik stražnjice nije nedostižan, samo budite ustrajne i pretvorite ovo vježbanje u svoju rutinu
Objava 11. svibnja 2020. 1 komentara 1488 prikaza
Foto: pixabay.com
Foto: pixabay.com
Kad se uz to dodaju vježbe za tanji struk, dobivate finu liniju i figuru pješčanog sata kojoj mnoge žene teže, pa je tako i dalje jedna od najtraženijih vježbi za struk ona Kim Kardashian

Nikada kao do sada ženske stražnjice nisu bile više u fokusu. Možda nama muškima jesu, no same žene digle su ovo na novu razinu. Teretana je postala glavni poligon za postizanje vrhunskih rezultata jer nigdje kao u teretani ne možete postići brz i dobar efekt čvrste, podignute i lijepo oblikovane stražnjice. Modna industrija i oprema za fitness ovaj trend je također obgrlila, što samo pokazuje koliki je fokus i interes na ovoj temi.

Kad se uz to dodaju vježbe za tanji struk, dobivate finu liniju i figuru pješčanog sata kojoj mnoge žene teže, pa je tako i dalje jedna od najtraženijih vježbi za struk ona Kim Kardashian, koja je među prvima vratila fokus na obline. Koliko jake, oble, velike ili male, svaka žena zna najbolje za sebe, a ja ću vam objasniti kako stvari funkcioniraju da znate same što činiti želite li kroz par mjeseci i vi simbolično staviti na društvene mreže svoju fotku sa znakom breskvice, kako popularno mlađe generacije obilježavaju i hvale se svojim fino utreniranom stražnjicom.

Teorijom do svjesnog vježbanja

Gluteus maximus najveći je mišić stražnjice, četverokutnog oblika i zadužen je za pomicanje kukova i bedara. Srednji mišić latinskog naziva gluteus medius spada pod mišiće zdjelice i lepezastog je oblika a omogućuje rotaciju bedara i pomaže pri hodu. 

Najmanji mišić tzv. gluteus minimus također stabilizira kukove. Jasan je za zaključiti da će nam svi oblici nekretanja utjecati na atrofiranje mišića i otežavati naše kretanje. Zato ističem dugoročno sjedenje kao glavnog neprijatelja lijepoj i zdravo oblikovanoj stražnjici. No postoji cijeli set vježbi koji joj laska i čini dobro te čak daje i brze rezultate.

Čučnjevi su jedna od njih. Nitko mi ne može reći da je to nešto što ne mogu raditi doma. Samo je bitno pravilno ih izvoditi. Uz raskorak u širini bokova, bitno je da pri čučnju koljena ne gurate iznad zamišljene crte koja dodiruje vaše prste na stopalima. Zadržite iz u ravniti a mišiće stražnjice svjesno stisnite, jer svako svjesno vježbanje donosi brže i bolje rezultate.

Tako vam pri vježbanju u kućnoj radinosti još mogu pomoći i stepenice te redovito hodanje po njima.

Iskušajte i izdržaj u poziciji čučnja pri kojoj su vam glava i leđa naslonjena na zid. Čini se jednostavno, no nekima je i dvadesetak sekundi ovog položaja teško za izdržati. Budite ustrajni, radite po nekoliko serija i pomičite svoje granice svakim danom.

Kod mene na treningu, program je nešto intenzivniji no zato daje odlične rezultate. Tu se koristim dodatnim vježbama s iskoracima, uske čučnjeve sa opterećenjem, high kickovima, kružnim pokretima nogu te raznim drugim opterećenjima koja daju jače i bolje rezultate.

Početna pozicija te ishrana svake klijentice individualne su priče kojima se prilagođava trening i to je ljepota mog posla osobnog trenera za koje je potrebno veliko znanje. 

No na svakoj od vas drage dame koje čitate ovaj tekst ja savjetujem da pronađete svoju motivaciju i prionete poslu. Isprike nema, svima je poznato što trebate činiti.
Kod ovih vježbi posebno jednostavno, a opet činit ćete i puno više za vaše tijelo jer automatski dobivate i bolji tonus mišića nogu, što povlači za sobom i manje celulita. 

Rastezanje nakon treninga smanjit će vam osjećaj boli i titranja od velikog intenziteta vježbanja.

Do ljeta, Brazilian oblik stražnjice nije nedostižan, samo budite ustrajne i pretvorite ovo vježbanje u svoju rutinu. Vašoj stražnjici više ni gravitacija ništa neće moći no najbitnije ostvarit ćete neki svoj cilj i osjetiti dodatno samopouzdanje zbog toga.
 

  • Avatar Idler
    Idler:

    A kaj je s prsnim mišičima kaj "prkosiju gravitaciji" ?