Blogosfera Večernjeg lista
Blogosfera Debela Djevojka Mršava

Postizolacijska dijeta kreće od ponedjeljka. Plan preuzmi ovdje.

Obećaj da nećeš skočiti odmah na dijetu, da ćeš pročitati cijeli tekst. Moraš pročitati cijeli tekst.
Objava 09. svibnja 2020. 0 komentara 1156 prikaza
unsplash
unsplash
unsplash

Gle, ove zadnje izolacijske kile koje si dobila nisu tvoje. Brzo će se skidati, ali ne smiješ dugo čekati.
Zapravo ni nemaš što čekati, vrijeme je otkucalo, mjere popuštaju a priča se da je jednako s dugmićima na tvojoj odjeći.
(Jesmo li ti rekli da ljeto nije otkazano?)

Evo kako da smršaviš pred izlazak iz izolacije.
Ovo je dio prehrane sa Fat Killer programa.
Nekima najdraži, nekima najgori dio.

Najdraži, jer brzo donosi odličan rezultat.
Najgori, jer se ne jedu napolitanke.

Ok bez zezanja, dozvoljeni izbor namirnica je restriktivan. 
Ali ne mora biti teško.
I ne smije biti teško. 
Ako je preteško, nećeš izdržati. To već znaš jel' da?

Dakle izazovi ove prehrane su generalno organizacija i izbor namirnica, što uopće jesti, kada to spremiti, da li non stop kuhati.
Sve sam ti ovo makla iz jednadžbe.

Sve što imaš za raditi je pratiti upute i krenuti.
Niže su i pravila za pridržavanje koja su najbitnija.
Moraš imati na umu ovo nije prehrana zauvijek.
Ovo je prehrana za 14 dana.
Besmisleno je i nerealno ovako jesti cijelo vrijeme.

Ili svako malo.

Znaš ono, kad se prejedeš sranja i svaki drugi dan krećeš od sutra.
Znači nema tog i ovo nije prehrana za to.
(Uostalom tako samo vježbaš neuspjeh, ali o tom ćemo drugi put.)

Nakon ovih 14 dana, trebaš nastaviti jesti zdravo, uravnoteženo, raznovrsno i u skladu sa tvojim daljnim ciljevima. Ovo je dijeta za hitno skidanje posljednjih kilograma.
(Ono kad si bila mahala oklagijom po Instagramu, a lijepo sam ti rekla da ne mašeš..)

Na Fat Killer programu koristimo nekoliko vrsta prehrane, ideja je da istražimo koja svakom osobno prehrana najbolje paše.

U prva dva tjedna to je ova tu - eliminacijska dijeta.

S ovom vrstom prehrane krećemo iz nekoliko razloga.
Jedan je biokemijski.
Pretpostavka je da su razine glikogena (energija iz ugljikohidrata) prilično visoke, osim ako ste prije bili na nekoj ekstremnoj dijeti.
Izbacujemo namirnice na koje su ljudi najčešće intolerantni, a koje kao takve narušavaju kvalitetu života i otežavaju mršavljenje.
Glavni intoleranti na koje ciljamo su gluten i pšenica, laktoza i mliječni proizvodi.

Drugi je psihološki.
Ako si ikad pokušavala smršaviti, znaš da je ovaj najbitniji.
Na početku svake dijete entuzijazam je na vrhuncu.
(To je to (svaki put), sad ćemo se promijeniti, ovaj put ćemo uspjeti.)

Iz ovog razloga možemo na početku podnijeti i restriktivniju prehranu, stisnuti zube i izdržati.

Trening je na početku prilagođen baš ovoj prehrani, baziran na učenje osnovnih pokreta, postepeno se gradi kondicija pa se sve skupa da fino izdržati.
Ako se držiš pravila.
Moraš se držati pravila. Pogotovo na ovoj prehrani.
Na početku se brže mršavi a ova vrsta prehrane će to dodatno potaknuti.

Nakon ova dva tjedna ja obično imam drugo mjerenje i klijenta, koji je oduševljen napretkom te silno motiviran za nastavak.
Na ovaj način kupim sebi par tjedana mira.

Zezam se, ali ne, kužiš me jel' da?
Dobar rezultat i osjećaj napretka tip su vanjske motivacije i čine ogromnu razliku od onog kad se moraš boriti sam sa sobom do uspjeha.

Sljedeći je taj da prevarim erm.. pripremim klijenta na veću konzumaciju povrća.
Svi smo ovdje krivi, povrće je krcato vitaminima i mineralima i gotovo svi ga trebamo jesti više.
Kao i sa većinom stvari, prvo se malo natjeraš a poslije se navikneš pa te i tijelo samo traži više.

Svo to povrće i ovakva vrsta prehrane, doprinijet će ne samo zdravlju, već i lakoći te vlastitom osuševljenju time, a to nam je najbitnije.

Počinješ shvaćati koliko se dobro, zdravo i lagano osjećaš, kako si smirenija, produktivnija i dobro raspoložena. Koliko više energije ali i živaca imaš. Koliko ti je bilo teško prije, koliko se više nikad nećeš vratiti natrag.

A tek smo kraju drugog tjedna, tu inače kreneš gubiti fokus i mentalno popuštati.
Ne ovaj put.
Ovaj put se nakon dva tjedna dodatno zagrijavaš za cijelu ideju, shvaćaš poantu treninga i zdravog života i kreće ljubav prema novom načinu življenja, sada tvoja promjena ima šanse trajati zauvijek.
Sve ako si se držala pravila.
Moraš se držati pravila.

Pravila:
Ovo je prehrana za 14 dana, nije zauvijek.
Ovo nije prehrana za svako malo, poslije ovog nastavit ćeš jesti raznovrsno i zdravo.
Obroci u prva dva tjedna eliminacijske dijete sastoje se od proteina (meso, riba, jaja),
povrća (pomfrit nije povrće, zeleno lisnato je najbolje)
i masti (orašasti plodovi, avokado, sjemenke, kvalitetna ulja, domaći suhomesnati proizvodi).

Ovo nije Keto dijeta.
Povrća moraš unositi dvije ogromne šake svaki obrok, ali ogromne, da prelijeva, da je previše, da ti na nos izlazi.
Bar 4 puta dnevno. Bar dvije. Svaki obrok. Svaki. Obrok.
Bar 4 obroka.
Ako sam te ubila više ovom informacijom i stvarno ti je sjelo, nastavimo.
U slučaju da nije, vrati se i čitaj ponovo, čitaj dok ne sjedne, puno povrća, 4 x dnevno minimalno, ovaj dio nemoj zaobići.

Svi, a pogotovo suhomesnati proizvodi trebaju biti najbolje moguće kvalitete, po mogućnosti bez ikakvih umjetnih dodataka.

Nema gladovanja.
Ovo je zeznuto, najviše zato što na meniju nisu napolitanke i kroasani.
(Inače bi ti mogla jesti, al još jedna salata, stvarno stvarno nisi gladna..)

Sve mi jasno. 
Ali na ovoj prehrani trebaš jesti bar 4 x na dan.
Pogotovo povrće, nemoj da krenem opet o povrću.

Broj proteina je za svakog drugačiji javi ako hoćeš da ti ga izračunamo. (Gdje da javiš - upute niže)

U svim programima ja zapravo učim kako da se promijeniš.

Mnogi su se žalili zbog ovog.
Nisam se puno sekirala. :)

             ''Daj čovjeku ribu; naučio si ga za jedan dan. Nauči ga pecati, nahranio si ga za cijeli život.''

Na Fat Killer programu tako dobiješ Fat Killer priručnik koji te logikom iza svakog pravila uči kako da slažeš obroke sama, kako da prva dva tjedna odradiš, kako druga dva, kako da cijeli program izdržiš, kako da pobijediš, kako da sve ovo zavoliš pa da se promijeniš - zauvijek.
Jer to je ideja, nije li?

Nekima nije.
Neki su se znali žaliti zbog ovog. Nisu navikli na ovaj pristup.
Hoće gotovu stvar.
Ovo tu sad je - gotova stvar.
Njima. I tebi.
Ovdje donosim nešto drugo.

Plan prehrane izrađen za prva dva tjedna, koja su svima najizazovnija.
Detaljnu tjednu shopping listu s brojevima. (tvojim brojevima ako želiš, upute o prijavi niže)
Recepte, upute za organizaciju i kuhanje.
Znači ništa učenje i razmišljanje sad, trebaš samo ovo slijediti, obrok po obrok, pravilo po pravilo i rezultat će te oduševiti.

Kad krećeš sa promjenom prehrane trebala bi se pitati, što ćeš kuhati, kad ćeš tu kranu kupiti, kad ćeš je spremiti.
Ključ svega uvijek je bila organizacija i dobra priprema.
Sa ovim planom nije potrebna dodatna organizacija pa je ovdje neću navesti.
Imaš znači samo kupovinu, pripremu i slijediti plan.

Količine proteina nisam navela jer su drugačije za svakoga.
Javit ćeš nam ako želiš da ti izračunamo tvoj broj proteina, dodat ćemo dami ili gospodinu tvoje brojeve i na shopping listu, da ne zamaraš glavicu. :)

Ulog.
Što smo investiraniji u proces, teže ćemo ga napustiti. Što više nešto platimo, više ćemo ga čuvati ili poštovati.
Ovo je besplatno.
Zato, investiraj se na sljedeći način.
Pokupi od nas svoju detaljnu shopping listu.
Odi u dućan.
Čim se vratiš iz dućana rasporedi, operi i nasjeckaj meso i povrće, organiziraj po obrocima za kuhanje, razdvoji u posudice. 
Ne moraš ovo napraviti, ali vidjet ćeš da djeluje.
A želiš da djeluje jel da?

Zakaži kad kreće kuhanje, spremit ćeš dva obroka, predlažem da to bude u nedjelju.
Na listi ti je prva juneća juha i pečena teletina s povrćem. 
U nedjelju ručaš pečeno meso s povrćem, juhu s mesom i povrćem za večeru i dijeta je krenula u nedjelju već.
Opa.
Ovo je nešto novo jel' da?

Ostatak namirnica rasporedi za obroke u ponedjeljak i utorak, stavili smo primjer salate.
U ponedjeljak samo nastavljaš po rasporedu.
U utorak večer spremaš bolonjez i koristiš ga u namirnicama srijedu i četvrtak.
U petak jedemo ribu i to na način koji ne zahtijeva puno pripreme i pranja suđa.
Isto smo napravili i za sljedeći tjedan.
Količine namirnica smo stavili otvorene.

Za povrće je jasno jel da, ostaje broj proteina koji je za svakog drugačiji.
Ako želiš da ti ga izračunamo, prijava je niže. 

Izmjeri se kad kreneš, ne zaboravi da vaga laže pa metrom najbolje, javi mi rezultate.
Ne budi škrta, podijeli ovu dijetu s prijateljicom koja želi smršaviti. Šalu na stranu, skupa je lakše, nemoj sama, veće su ti šanse.

Na ovom postu tjedni plan i shopping lista za prvi tjedan:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fat Killer Danijela Pupovac (@fit.anansi) on

 

 

Prehrana za drugi tjedan:

 

Shopping lista drugi tjedan:

 

Za izračun tvog broja proteina prijavi se ovdje: Želim detaljnu shopping listu s mojim brojevima proteina i plan prehrane za dva tjedna s receptima.

 

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.