Blogosfera Večernjeg lista
Blogosfera Debela Djevojka Mršava

S obzirom na vijesti, jeste li gladniji već? Ja jesam.

Stres, neizvjesnost i nesigurnost su tu - predstavit će se kao neutaživa želja, lagat će da su - glad.
Objava 23. ožujka 2020. 0 komentara 474 prikaza
Photo by Artem Labunsky on Unsplash
Photo by Artem Labunsky on Unsplash
It was a stupid idea, but we still did it. She is sitting in a bathrobe in working jacuzzi and eating one of the cheapest instant noodles you can find in the store. On the oppotite wall there is actually a TV with international news on.

Poželjela sam dodatan obrok, odmah u srijedu navečer, kad su mi prvi treninzi otkazani. 
Iz nekog razloga, baš mamine slatke i slane palačinke i još gumene bombone, koje nisam jela od osnovne škole.
Nisam još zaronila u ništa, ali gladnija sam ovih dana. Ti, jesi li ogladila već? 

Stres, neizvjesnost i nesigurnost su tu - predstavit će se kao neutaživa želja, lagat će da su - glad.

- Al ja još uopće nisam nervozna?
- Ni ja.
 

Kako god mi gledali na situaciju, kao da je ovo najveće sranje koje se ikad desilo, ili podržavali ideju o previše panike nizašto, ovo su vremena promjena, a promjene su stresne za sve nas, normalno je da će organizam reagirati.

Možemo očekivati da će se ovih dana jesti više i birati lošija hrana, piti puno više alkohola te odavati i težim porocima.
Poroci i emotivno hranjenje su isto rješenje - ne genijalno, ali rješenje svakako jesu, za bol, stres i strah koji sada možda osjećamo.

S obzirom na moguću potpunu zabranu kretanja i naglasak na jačanje imuniteta, ovakvi izbori sad imaju još manje smisla.

Nije vrijeme za gumene bombone.
Generalno gledano, u vremenima najvećeg stresa, kad bi se zdravih navika trebali grčevitije primiti, imamo tendenciju sve zdrave navike - baš bezglavo napustiti.
Potrebna je ozbiljna samorefleksija kako bismo detektirali zašto se tako volimo upucati u stopalo. Al nećemo sada o tome, već o prilici koja se ovdje ukazuje, a to je - ovo vježbati - ostati stajati.

Operacija: Ne slomiti se pod pritiskom.
Imunitet je naš najveći saveznik i prva granica obrane.
Zdrava prehrana je sada i bitnija nego inače. Jasno mi je da je situacija ozbiljna, ali bijelo brašno, rafinirani šećeri i konzervansi, namirnice su koje će umanjiti imuni odgovor organizma.
Gumeni bomboni - isto.
- Napolitanke?
- Isto.


Ne govorim da nikad ne trebamo piti alkohol i konzumirati navedeno, kažem da sada nikako nije vrijeme za to.
Kažem i da pranje ruku nije dovoljno.

Ovo sad je, više nego ikad, vrijeme za nutritivno bogatu i zdravu hranu, kvalitetno, raznovrsno, domaće i sezonsko voće i povrće, zdrave masti i proteine te pregršt tekućine.

Zatim obavezno - redovno i kvalitetno spavanje.

A u svrhu smanjivanja stresa - svakodnevnu meditaciju, hodanje po prirodi, boravak na suncu, pojedinačne vanjske ili online treninge.

Vrijeme je i za ljubav, podršku bližnjih, razgovore, smijanje. Sve ovo gradi imunitet.

(Oprezno s ljubavlju u zatvorenom prostoru, kruži neki meme o posljedicama ljubavi u izolaciji, - jel da, vidjela si?)
A ljeto još uvijek stiže. Ljeto nije otkazano. Mršavljenje.

Šalu na stranu, u svrhu kontroliranja stresa valjalo bi stvarno uzeti u obzir smanjiti praćenje vijesti i bar na nekoliko sati dnevno odbaciti uređaje.

Iako su vremena stresna i neizvjesna, ovo nije vrijeme za kukanje i očajavanje.
Kao i inače u životu, moramo se prilagoditi svijetu kakav sada je, a ne žaliti se i izgovarati, jer nije onakav kakav smatramo da je trebao biti.

Nitko nas ne dolazi spasiti, ne sada - nego ikada.
Najbolje da se što prije sastavimo sa sobom i suočimo sa sadašnjim trenutkom, ili ćemo snositi posljedice.
Suočavanja će svakako biti. 

Jer kao što sve prolazi i ovo će proći. Prođe dobro, prolazi loše, ne dozvoli da ti stres i anksioznost unište zdravlje.
Gainse.I mršavljenje. :)

Rad uvijek ostaje. Sve što smo ikad odradili zauvijek je naše.
Čim oluja prođe, kako to uvijek biva u životu, vidjet će se što smo za to vrijeme radili. Postat će jasno, kako smo se nosili, jesmo li bježali, je li nas slomilo ili smo ostali stajati.
Kad sve prođe, a proći će, što će ti ostati? S čim ćeš ti imati za nastaviti? 

Ovo je prilika.
Da povedemo malo bolju brigu o svom zdravlju, da naučimo ili stvorimo nešto novo, da se zbližimo sa obitelji, da razgovaramo, da se ako treba i posvađamo, da se promijenimo.

Sa asistenticom i nutricionisticom Nikom sastavila sam listu korisnih, zdravih alternativa i dodataka prehrani za vrijeme izolacije na vizualima niže.
Ako imate problema sa pregledavanjem vizuala pišite na mail info@fitanansi.com pa ćemo vam ih poslati mailom. 


Sve je još uvijek u redu.
Ja sam dobro, ti si dobro, sve je još uvijek zapravo dobro.
Čuvaj se.
Imunitet prvo. 
Drugo. Ljeto nije otkazano. ⛱

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fat Killer Danijela Pupovac (@fit.anansi) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fat Killer Danijela Pupovac (@fit.anansi) on

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.