Blogosfera Večernjeg lista

essentials.

Objava 27. kolovoza 2016. 4 komentara 1597 prikaza
Proizd, Korčula

Nije me bilo, al' sada sam stigla. Nikad nije kasno. Pitaju me kad će novi tekst. A ja ga ne mariniram, samo ga na naglo bacim. Nema seksi provokativnih tema ovaj put, samo tijek misli. O par djelića mozaika koji čine esenciju života i o čemu sam razmišljala lately.

1. LOJALNOST. MUDROST. GLUPOST.

Ja sam lojalna. Volim taj osjećaj. Za ono dobro. Lojalna sam pekari, vodi koju pijem, odabirima, ljudima, poslu. No treba znati kada i kome biti lojalan. Lojalan si dok vjeruješ i kada je i loše, ostaješ jer vjeruješ u dobro i da će biti bolje te radiš na tome. Mudrost je kada shvatiš da neće biti bolje, da je za tebe gore ostati i digneš sidro i nađeš novu luku. Glupost je kada ne želiš prihvatiti da neće biti bolje i ostaješ ignorirajući signale koji govore da ćeš se maksimalno raspasti.

Prođemo sve faze. Raspadnemo se. Naučimo. Nađemo novu luku. Nikada nas ne smije biti strah novih luka jer čak i da bude pogrešna, važno je kretati se. Bilo da je riječ o prijateljstvu, poslu, ljubavi, seksu i bilo kakvom odnosu, situaciji, dilemi, trilemi... Sjetim se često svojih raspadanja i svako od njih me je učinilo jačom na kraju i još lojalnijom za nešto bolje.

2. ODNOS JE SVE.

Neki dan sam pročitala da se ne zaljubimo u osobu nego u njen odnos prema nama. I to je takva istina. Ne treba se zaljubljivati u nečiju pojavu nikada jer to se tako mijenja, može biti neka strast u pitanju i realiziraš ju, ali kako se netko ponaša prema nama, koliko nas poštuje, naše vrijeme i koliko drži do svoje riječi je sve što trebaš znati o toj osobi. Dovoljno je samo da razmisliš koliko te puta netko iskreno pita "kako si" i koliko mu je stalo do toga kako si. Odnos prema nama definira sve, govori sve, samo trebamo slušati. Bilo da je riječ o ljubavniku, ljubavi, prijateljstvima ili odnosima na poslu. I nema tu jedan dan je ovako, drugi dan je onako pa samo živimo za one dobre trenutke i trpimo zbog toga "šamare" i zapravo smo nesretni. Ne. Postoji odnos ili ne postoji. Samo što je nekada teško prihvatiti da odnosa nema pa se zavaravamo onim dobrim danima i dobrim trenucima.

Bitan je kontinuitet i autentičnost. Netko tko je dobar prema nama, nema razloga da malo bude dobar, malo loš i tako stalno. I kada se ne slažemo, možemo biti ljudi. Ako to oboje naravno jesmo.

3. KRUG SE SMANJUJE.

Najteže je prihvatiti da se krug ljudi s godinama smanjuje, a to je neminovno. Ima iznimaka naravno. Ono što ne vidimo u cijeloj toj priči je da je to dobro za svakog od nas. S godinama se iskristaliziraju ljudi, odnosi, situacije. Ostaju samo oni najkvalitetniji. Ako imamo 1 takvu osobu, možemo biti sretni i zahvalni. Netko tko je tu uvijek i bezrezervna nam je podrška čak i kad kaže da si bedasta i sama kriva za neke svoje odabire, al' je uz tebe i kad griješiš. To je iskreno i od srca. Bolje imati manji krug, ali kvalitetniji nego zbog straha od puštanja imati nekoga tko je tu samo da imamo nekoga, ali nije tu zapravo i dušom i tijelom iskreno.

4. LJUBAV.

Jedna od najomiljenijih i najljepših stvari ikad je ova – klik na link. Ovako zvuči vođenje ljubavi. Only love will set you free. Bez obzira koliko nekome zvučalo patetično, ali to je to. Kad se trudiš biti (nije da si baš stalno ray of light, al' se trudiš) i kad jesi pun ljubavi, pozitivne energije, unutarnjeg zena i balansa pa te to jača i isijava iz tebe, lakše ti bude.

Ne radimo to zbog drugih, nego zbog sebe. Možda nećemo promijeniti svijet i ljude oko sebe koji nemaju ljubavi, ali definitivno će nama samima biti bolje. I zato ta ljubav. Kada tebe netko kamenom, kako ćeš ti odgovoriti na to govori o tebi, a njihov kamen je dovoljno rekao. Meni puno veći mir pruža da odgovorim mirom. Ali kada je potrebno izvuči arsenal kada se pređu neke granice, nemam problem s time. Treba biti mudar i znati prepoznati situaciju gdje posaditi cvijeće, a gdje je potrebno dovesti bager i sravniti sve sa zemljom.

5. ZAHVALNOST.

Ovo ljeto sam provela godišnji odmor ponovo na najdivnijem otoku Korčuli. Korčula je meni poput savršenog muškarca – snažna, karizmatična, markantna, vrela, dobra, fina, a opet zločesta in a good vragolasti way, puna boja, mirisa, okusa, ima toliko toga za istražiti i uvijek kao da me dočeka nasmijana, široko raširenih ruku i rastopi me u svom velikom zagrljaju, iskrena, svoja i posebna. U isto vrijeme je lijepa na neizbrušen, grub i divlji način, ali je i pitoma, poznata, kao da sam se vratila doma... Stalno bih ti se vraćala...

Uzela sam nekoliko knjiga s namjerom da čitam, ali mi je toliko lijepo bilo samo gledati valove, slušati cvrčke i uživati u ljepoti prirode, novih mjesta i savršenog mora, da sam se jednostavno prepustila samo tom postojanju i samo sam disala.

"Diši" - najbolji savjet koji dajem drugima i najbolji savjet koji sama sebi dajem.

Ispunila sam svoja pluća koja su imala hell of a ride zahvalnošću. Toliko toga imamo na čemu možemo biti zahvalni i ta zahvalnost nas čini boljima, djeluje kao meditacija i svaki dan bismo trebali biti zahvalni što imamo novu priliku za proživjeti još jedan dan. Nije bitno da u tom danu, mjesecu, godini, životu bude uvijek sve što želimo i da bude sve posloženo jer jedino tada možemo biti zahvalni. Nije bitno da tu bude markantni muškarac (po mogućnosti s Korčule naravno;), savršena ljubav, perfect family picture u divnom domu, vikendica pored mora, lova do krova, hrpa prijatelja, putovanja na uvijek neku novu destinaciju...

Hej, ne morate zapravo nikuda otići! Možete ostati na mjestu i osjećati takvu zahvalnost. Možemo samo ako želimo. I ta zahvalnost je oslobađajuća. Plovimo morem zahvalnosti i otkrivamo toliko toga ako gledamo srcem, prihvaćamo dušom i ako rastavimo na proste faktore esenciju života. Kada to napravimo, shvatimo da je esencija života svima nama dostupna. Samo se razlikujemo po tome što nam ta esencija predstavlja, što je to što nas čini sretnima, što nam je bitno da bismo živjeli život punim plućima.

Svi smo mi mornari, kormilari koji upravljaju svojim brodom zvanim Život. Svatko ima različit brod. Svatko pliva i upravlja kormilom na svoj način. I svatko nađe svoju luku, svoju esenciju života.

• Čiba:

Daisy divno pišete.Jednostavno i iz srca.Post vam je odličan .

• Deleted user:

Pratim vaše postove već dulje vrijeme. Obožavam vaš stil pisanja. Je li Mirko stvaran lik(spominjali ste ga često u prijašnjim upisima) ?