Blogosfera Fiziofanatik

Zdravo mršavljenje za ljeto bez kompleksa

Ne želite komplekse? Započnite što prije!!!
Objava 23. svibnja 2019. 0 komentara 1681 prikaza
Photo by Tim Savage from Pexels
Photo by Tim Savage from Pexels
Bitno je disciplinirati se u svojim odlukama i biti umjeren

Ovaj put se donosim vječnu i nezaobilaznu temu. Mršavljenje je osjetljiva tematika a naročito kada je gledamo sa aspekta zdravlja. Zdravlje sve više osvještavamo bitnim i nenadoknadivim, tako da nije svejedno kako ćemo mršaviti, održati svoju tjelesnu težinu a naposlijetku izgledati lijepše za predstojeće toplije dane.

Rješenja se ne nalaze u preskakanju obroka, konzumiranju „čudotvornih” čajeva uz koje možete jesti što želite i koliko želite i sl. Propuštanjem nekih obroka, možete doći u situaciju da povećate slijedeći obrok što opet opterećuje probavni sustav koji može biti uzrok nekih metaboličkih bolesti, npr. dijabetesa.

Preporuka je da se ne držite strogih dijeta koje bi mogle naškoditi vašem zdravlju, a negativno utječu i na vrlo važan psihološki faktor prilikom držanja dijete.

Bitno je disciplinirati se u svojim odlukama i biti umjeren. Kada to jednom savladate, kasnije će vam biti puno lakše i zasigurno tada nećete tražiti utjehu u hrani. Pripremajte i konzumirajte točno onoliko koliko vam treba. Jedite polako, a kada postanete siti, stanite s jelom. Bolje da podijelite višak pripremljene hrane, nego da bespotrebno gomilate kalorije. Konzumirajte zdraviju hranu, bez puno masnoća životinjskog porijekla i šećera. Smanjite unos gaziranih pića, uvijek uzimajte dovoljno vitamina i minerala iz voća i povrća, a ukoliko imate većih potreba, koristite nadomjestke boljih proizvođača.

Potaknite metabolizam aktivnošću svoje muskulature kako bi se masne naslage mogle trošiti i smanjivati na mjestima na kojima i vi to želite. Činite to kombinacijom aerobnih i anaerobnih vježbi. U aerobne spadaju jogging, vožnja biciklom, vježbanje na steperu i orbitreku, plivanje.  Započnite kraćim treningom, a kasnije ga produljujte dok ne dostignete barem 20 minuta aerobne aktivnosti. Vježbe jačanja također potiču ubrzanje metabolizma i poboljšavaju tonus mišića i kože koja izgleda puno lijepše.

Ukoliko vam je teško samostalno se organizirati i pokrenuti, posjetite ordinaciju fizikalne terapije i uz stručan nadzor ćete dobiti detaljne informacije o mršavljenju, modifikaciji tretmana za specifično zdravstveno stanje, mogućnosti mršavljenja sa eliminacijom celulita uz medicinske masažne tehnike i poboljšanje cirkulacije neophodno za funkcioniranje cijelog tijela.

Ne želite komplekse?  Započnite što prije!!!

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.