Blogosfera Večernjeg lista
Blogosfera Oaza Dom

Hrana koja nas čini sretnima

Prehrana u svrhu sreće uključuje namirnice koje su hranjive, lagane te nam pomažu da ostanemo aktivni cijeli dan.
Objava 19. srpnja 2020. 0 komentara 794 prikaza
Foto: unsplash.com
Foto: unsplash.com
Čokolada sadrži polifenole za koje je dokazano da imaju pozitivan utjecaj na raspoloženje.

Osim izreke da je sreća u našim rukama, također možemo reći i da bi sreća mogla biti na tanjuru. Prehrana je snažno povezana s osjećajem sreće. Pri tome, ne mislimo na okuse nekih nezdravih namirnica koje volite. Umjesto da vas usreće, takve namirnice mogu učiniti dosta štete dugoročnom zdravlju. Prehrana u svrhu sreće uključuje namirnice koje su hranjive, lagane te nam pomažu da ostanemo aktivni cijeli dan. U konačnici, cjelokupno zdravlje definirano je i fizičkim i mentalnim zdravljem. U nastavku donosimo nekoliko zdravih i “sretnih” naminica:

1. Zeleni čaj

Zeleni čaj jedno je od najzdravijih pića na svijetu. Pruža benefite za fizičko i mentalno zdravlje. Istraživanja pokazuju da ljudi koji piju tri do pet šalica zelenog čaja dnevno imaju 20% razine stresa u usporedbi s onima koji zeleni čaj ne piju redovito. Ovaj je rezultat neovisan o čimbenicima poput dobi, spola, rase i općeg zdravstvenog stanja.

2. Sirovi orasi

Sirovi orasi su bogat izvor magnezija, a magnezij je mineral bogat opuštajućim svojstvima. Studije pokazuju da konzumiranje hrane bogate magnezijem može biti vrlo korisno u kontroli simptoma stresa i anksioznosti. Stoga “prehrana sreće” mora uključivati ​​orahe, bilo u kombinaciji s drugom hranom ili pojedinačno kao međuobrok. Sirovi orasi također su bogati fosfornim i antioksidacijskim svojstvima. Niska količina ugljikohidrata u orasima također kontrolira razinu šećera u krvi kod bolesnika s dijabetesom.

3. Kava

Šalicu kave mnogi smatraju gorivom za rad, ali postoji još jedna korist snažno povezana s kavom, a to je njena sposobnost da nas čini sretnima. Dakle, kava bi trebala biti važan dio vaše prehrane za sreću. Ako se uzima umjereno, može imati i niz zdravstvenih koristi. Istraživanje pokazuje da smanjuje rizik od depresije i kod muškaraca i kod žena.

4. Kamenice

Kamenice su upravo ono što je potrebno za jačanje seksualnog života, ali osim što povećavaju libido, one mogu biti korisne i za emocionalno blagostanje. Bogat su izvor cinka i vitamina B12 koji povećava raspoloženje i pamćenje. Istraživanja pokazuju da ona može biti korisna i za liječenje mentalnih bolesti.

5. Tamna čokolada

Osjećaj sreće kao jedna od mnogih zdravstvenih prednosti tamne čokolade već je svima poznata. Antioksidanti u tamnoj čokoladi mogu biti od velike pomoći u snižavanju razine hormona stresa u tijelu i tako izazvati osjećaj sreće.

6. Kvinoja

Iako mnogi ne prakticiraju konzumaciju kvinoje, svojstva ove čudesne hrane imaju obilje blagodati za mentalno blagostanje. Poznato je da visoki udio flavonoida u kvinoji djeluje antidepresivno.

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.