Blogosfera Večernjeg lista
Blogosfera Oaza Dom

Kako izbaciti višak soli iz tijela?

Objava 05. rujna 2021. 0 komentara 1352 prikaza
Foto: unsplash.com
Foto: unsplash.com
Ako ste pojeli previše soli osjećat će te se natečeno i naduto.

Ako ste se prepustili prejedanju čipsa koji obiluje solju, pomfrita tijekom gledanja televizije ili u društvu s prijateljima, vrijeme je da izbacite višak soli iz svog organizma. Konzumiranje previše soli ima mnogo posljedica - povećava krvni tlak, otežava rad srca, a i osjećaj nadutosti nije ugodan. Kada konzumirate više soli, tijelo nastoji zadržati tekućinu u sebi, što vam daje osjećaj nadutosti. U nastavkiu ćemo opisati kako ukloniti nadutost i riješiti se dodatne soli.

 

  • Piti vodu

Bubrezi imaju vitalnu ulogu u ispiranju toksina. Pijenje puno vode pomaže u čišćenju viška natrija putem urina. Ako ste jeli hranu bogatu soli, trebali biste piti najmanje 12 čaša vode u pravilnim razmacima u 24-satnom ciklusu.

 

  • Konzumirajte namirnice bogate vodom

Konzumiranje povrća i voća s puno vode također pomaže. Uključite jabuke, zelenu salatu, jagode, papriku kako biste smanjili razinu soli u tijelu. Kombinirajte zob pomiješanu s običnim jogurtom, smoothieje na bazi voća, manje soli u juhama kako biste podigli razinu tekućine i pomogli bubrezima u ispiranju soli.

 

  • Hrana bogata kalijem

Liječnici preporučuju dodavanje hrane bogate kalijem kako bi se uravnotežile soli u tijelu. Visoke razine kalija pomažu u izlučivanju natrija. Ako ste konzumirali pizzu sa sirom, odmah pojedite bananu jer smanjuje količinu soli. Krumpir, avokado, naranče bogati su kalijem.

 

  • Potaknite znojenje

Ljudsko tijelo izbacuje puno vode zajedno sa solima tijekom vježbanja ili drugih intenzivnih tjelesnih aktivnosti. Posjetite teretanu, odradite kardio trening kako biste ostali u formi, a također i očistili višak natrija. Međutim, tijekom vježbanja budite hidrirani jer vas prekomjerni gubitak vode može umoriti ili dovesti do hipernatrijemije uzrokovane smanjenjem ukupne vode u tijelu.

 

  • Idite u šetnju

Ako se ne želite oznojiti u teretani, sljedeća najbolja opcija je šetnja. Prakticirajte brze šetnje, često se odmaknite od radnog stola, kauča i radite male vježbe istezanja. Opet, pazite da ostanete hidrirani cijelo vrijeme.

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.