Blogosfera Večernjeg lista
Povratak na blog

Poznaje li lokalno stanovništvo svoju turističku ponudu?

Početak ili zagrijavanje za pravu turističku sezonu koja nam polako, ali sigurno dolazi, je vrijeme Uskrsa. Po prvim podacima u skoro svim destinacijama je bilo oko 10% do 15% gostiju manje. No, to...
Objava 01. travnja 2016. 321 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 2
  • mikrogrizzly:

    U svezi tog izraza "turistički proizvod" - turizam je tercijarna djelatnost i prodaje se usluga, a proizvod(nja) - e to je rezervirano za sekundarne djelatnosti. Osnove gospodarstva! Sličnu frazetinu možemo čuti u reklamnom programu ; bankarski proizvod! Ni oni nemaju ... prikaži još!ju proizvoda nego su uslužna (terc.) djelatnost.

    11:58 01. 4. 2016.
  • Deleted user:

    Bravo, mikrogrizzly! Ne smijemo zaboraviti i prodavače telekomunikacijskih proizvoda, koje slažu u "povoljne" pakete kroz koje nas netransparentno gule. Ipak, turistički proizvodi, bilo agencijski aranžmani bilo dopunski programi koje smišljaju u turističkim mjestima ne bi li dodatno crpili zaradu iz ... prikaži još! svojih resursa, benignije su naravi od ovih drugih prodavatelja usluga s povlaštenim, često oligopolističkim položajem u društvu. Nemam niš protiv ribarskih večeri u pitoresknim i dosadnim dalmatinskim selendrama (bolje nego neinvetivno treštanje cajki!) ili, na primjer, protiv viteških turnira u zagorskim dvorcima. Uz napomenu da bi poštovanje, osmijeh i ljubaznost trebali prožimati svaki turistički proizvod. (Ali imam protiv toga da u bankarskim ili telekomunikacijskim paketima kupujem i plaćam ono što mi ne treba i ne namjeravam koristiti, koju nam prodaju uz usiljenu ljubaznost od koje mi se povraća. Zato je tu marketing, da nas uvjeri da nam treba pet kartica i nebrojeno televizijskih kanala. :))

    21:46 02. 4. 2016.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.