Blogosfera Večernjeg lista
Blogosfera Turističke priče

U Zagreb na najveću B2B turističku konferenciju #DayOne dolazi poznati svjetski stručnjak Doug Lansky

Objava 13. veljače 2020. 0 komentara 81 prikaza
dayone
dayone
dayone - hrturizam

Na blogosferi je počeo moj put u poduzetništvo i moram se na blogosferi pohvaliti svojom prvom konferencijom. Sada i službeno s velikim ponosom mogu najaviti kako na konferenciju "OneDay or DayOne" 2. travnja u Zagreb u kongresni centar Forum dolazi jedan od vodećih svjetskih turističkih stručnjaka Doug Lansky. Prije dvije godine kada sam budan sanjao o konferenciji, rekao sam si: Upravo njega moram dovesti u Zagreb! I eto, sada je i službeno.

Glavni fokus ove konferencije nije na problemima i prošlosti, nego na konstruktivnom otvorenom dijalogu i na rješenjima. Fokus je na pozitivi, a ne negativi. Fokus je na sinergiji i suradnji. 

Svi stalno pričamo i vrtimo se u krug oko problema koji muči svaki sektor u turizmu,  no ne bavimo se sadržajem i očekujemo da netko drugi bude ta promjena. Ovdje pričamo o tržišnom razvoju, a ne o politici. Operativnim problemima koje muče privatni sektor, a to nije stvar a priori politike, nego tržišnog razvoja. 

Kao što sam naglasio, #DayOne nije još jedna konferencija, nego platforma. Jer o budućnosti našeg turizma ne možemo pričati samo jedan dan, tijekom konferencije, nego svaki dan.

Više o konceptu konferencije već sam pisao OVDJE

Tko su sudionici konferencije?

Danas predstavljamo neke od predavača i prvi puta donosimo teme predavanja i panela.

Odličnu priču o suradnji s velikim brendovima i pozitivnom primjeru sinergije javnog i privatnog govoriti će Denis Ivošević iz TZ Istre. O svim izazovima i prilikama suradnje OPG-ova i destinacije razgovarat ćemo u formatu 1 Vs 1 s Petrom Butković iz Klastera Lika Destinacija. 

Konferencija treba predstaviti sve niše i sve naše mogućnosti razvoja tako će Berislav Sokač iz Run Croatia donjeti zanimljivu viziju Hrvatske kao trkačke destinacije. 

Stalno govorimo o kontinentalnom turizmu i naglašavamo važnost razvoja kontinenta koji ima najveće mogućnosti cjelogodišnjeg turizma. Najbolja kampanja istoka definitivno je bila odlična kampanja HeadOnEast/Hedonis, u sklopu Dana hrvatskog turizma u Slavoniji. Na konferenciji u bloku 1vs1 o hedonistu ćemo razgovarati s Ivanom Jurić iz TZ Osječko baranjske. 

Kako razvijaju turizam u Austriji, koja je jedan od najboljih primjera kontinentalnog cjelogodišnjeg turizma, reći će nam Michael Fend, LAG menadžer iz Steirischen Vulkanlandes

Kada čujemo izazove s kojima se susreće kontinent u Hrvatskoj te rješenja koja su se pokazala odličnim u Austriji vjerojatno ćemo dobiti ideje kako i sami možemo bolje i kojim smjerom trebamo ići da bi 2030. stigli na mjesto na kojem hrvatski turizam 2030. mora biti.

Paul Bradbury vlasnik portala Total Croatia News, partner konferencije i veliki ambasador hrvatskog turizma jedini vidi cijelu priču izvana očima stranca  s hrvatskom putovnicom, ali i stažom u Lijepoj našoj koji mu daje širinu slike te će njegovo predavanje “5 tourism gifts that Croatia completely ignoring, and how to fix them” sigurno pobuditi veliki interes.

Brendiranje Hrvatske je posebna priča o kojoj pak puno govorimo, a o važnosti brendirnaja nije potrebno previše naglašavati jer to je danas jedan od imeprativa. Posebno mi je drago da će naša konferencija ozbiljno tematizirati i brendiranje, složen proces u kojem jednostavno ne smijemo pogriješiti. Božo Skoko upravo će o ovoj temi izlagati na Day One konferenciji.

Jasno je kako privatni sektor u turizmu ima puno toga za reći. Koji su izazovi i najveći problemi, što očekuju od javnog sektora i koja rješenja predlažu doznat ćemo na velikom panelu u kojima očekujemo predstavnike hotelijera, putničkih agencija, obiteljskog smještaja i ugostitelja. Ovaj panel donijet će vrlo konkretne prijedloge na kojima ćemo inzistirati i raditi te očekujemo kako ćemo napokon na jednom papiru imati prijedloge rješenja, ne samo probleme, koji su nažalost brojni. 

Ministar turizma Gari Cappelli, koji je podržao konferenciju i od nje očekuje puno na panelu će predstaviti  plan razvoja turizma i viziju gdje se vidimo 2030. godine. Činjenica kako će ministar turizma sa suradnicima pratiti cijelu konferenciju već daje nadu u detektiranje istinskih problema i stvaranje koncepta konkretnih rješenja. Na istom panelu trebamo čuti i Hrvatsku turističku zajednicu i ovaj panel dat će jasne smjernice privatnom sektoru gdje idemo i gdje želimo biti. Moderator ovoga panela je naš priznati stručnjak za komunikaciju Krešimir Macan

Kako se može i kako treba izgledati dijalog i suradnja privatnog i javnog sektora otkrit će nam na primjeru razvoja zdravstvenog turizma Ognjen Bagatin iz Poliklinike Bagatin. 

KEYNOTE PREDAVANJE  – DOUG LANSKY 

Jedan od trenutno vodećih turističkih stručnjaka po prvi puta u Hrvatskoj će govoriti o pozitivnim globalnim primjerima kako se turističke destinacije pozicioniraju, razvijaju i rastu. Dougova predavanja oduvijek privlače veliki broj slušatelja i pozornost posebice turističke javnosti i struke, a ima i veliku bazu pratitelja i u Hrvatskoj.

Idući tjedan kreće online prodaja karata za konferenciju #DayOne putem sustava Entrio. Pratite i podržite nas. Ovo nije moja priča, ovo je naša priča. Svi mi činimo hrvatski turistički proizvod. Zaboravimo prošlost, okrenimo se budućnosti.

Neka od danas bude fokus na #DayOne, a ne #OneDay.

Day One or One Day, ja biram Day One, a vi?

SAVE THE DATE / OneDay Or DayOne, 02.04.2020. , Kongresni centar Forum, Zagreb

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.