
Vremena su ta koja jesu, tko može, najbolje je nalaktiti se uz neko dobro pivo i čekati da ovo sve prođe. Oni koji tako odluče, a sigurno ih nije malo, rješenje neka potraže kod Lepih Dečki. Jer, oni su jesen odučili dočekati kao da nema nikakve korone kao da stožer ne prijeti zabranom točenja alkohola, kao da je jednostavno sve u redu. I tako i treba, rekao bih, pogotovo ako imate što ponuditi, a to su dva nova piva i dva 'redizajnirana', dakle već poznata ali promijenjena izgledom etikete te s dorađenom vodom. Otprije je u ponudi ove uspješne pivovare ražena IPA Kaj-Pa, no s XO Punk is not dead stiže 'regularni' india pale ale kod koje je glavni piva Danijel Radek koristio sve prisutniji hmelj Sabro te neizbježnu Citru gdje se dobila za IPA-u uvijek tražena voćnost, citrusi prije svega, uz solidnu gorčinu mjerenu s 48 IBU-a. XO je dobro pivo, aromatično i pitko a koje na dobar način zaokružuje sada već prilično veliku paletu piva čakovečke pivovare. XO dolazi i u limenci i u boci. No, treba svakako spomenuti drugačiji imidž novog piva u odnosu na onaj na kakav smo navikli kod Lepih Dečkiju. Umjesto motiva iz priča Ivane Brlić Mažuranić sada je tu jedan 'pankić' ispred grafita a etiketu je oblikovao Krešo Novak dizajner poznat po nadimku Sho Art.
Drugo novo pivo znamo donekle, riječ je o porteru The Dark Side koji je oplemenjen borovnicama s OPG-a Eko borovnice Lisjak. I tako je promijenio ime u The Blueberry Side. Tih 150 grama borovnice po litri sasvim je dovoljno da se promijeni karakter portera i dobije skladna mješavina, jer borovnice su doista plod prirode koji se po mnogočemu uklapa u pivo poput portera. Osjete se taman onoliko koliko treba, s kiselosti točno koliko treba te trpkošću koja ostaje ugodnom. Vrlo zanimljivo pivo koje se može sparivati s različitim jelima, očito s kolačima gdje je korišteno bobičasto voće ili čokolada. Danijel Radek poradio je na vodi koja se koristi za pripremu piva Kaj-Pa i Kaj-El pa su ta piva sada nešto drugačije teksture, rekao bih nešto mekša, dok su im sve ostale osobine ostale iste, što znači da će ih njihovi fanovi i dalje piti s užitkom a možda privuku i neke nove. Sjećamo se da su etikete tih piva krasili parodirani superheroji, pa je i dalje tako samo u malo drugačijoj varijanti koje je autor Mario Vadlja s kojim pivovara kontinuirano surađuje. Dakle, ne treba više ponavljati kako su Lepi Dečki najutjecajnija pivovara sjeverozapadne Hrvatske, možda samo pridodati kako se radi o trenutno možda i najambicioznijoj koja unatoč svim okolnostima nastavlja izbacivati nova piva.