Blogosfera Večernjeg lista
Blogosfera Volim pivu

Podržimo LuPaHor – umjesto odlaska odabrali su ostati i raditi pivo

Bolje je ostati i dati šansu onome što voliš, nego otići ipak u neizvjesnost neke strane zemlje. Tako misle u budućoj pivovari LuPaHor iz Osijeka
Objava 28. rujna 2017. 0 komentara 326 prikaza
Pivovara u nastajanju ima i drugih motiva osim proizvodnje dobrog piva
Pivovara u nastajanju ima i drugih motiva osim proizvodnje dobrog piva
Ostati i raditi što voliš, kažu LuPaHorovci

I Slavoniju je zahvatilo novovalno pivarstvo. Proizvodi se nekoliko neovisnih pivovara mogu pronaći u istočnom dijelu Hrvatske. I to neće stati. Bolje je ostati i dati šansu onome što voliš, nego otići ipak u neizvjesnost neke strane zemlje. Tako misle u budućoj pivovari LuPaHor iz Osijeka. Budućoj jer je upravo u toku njihova crowdfunding kampanja u kojoj se nadaju prikupiti sredstva za dobar start u svijet craft pivarstva. Pogledajmo što kažu, vrlo je zanimljivo.

Iza cijelog projekta stoji trio koji čine Martina Lucić (zadužena za stvaranje recepata i proizvodnju piva), Jasmin Pavlović (zadužen za marketing i poslovanje) i Goran Horvat (zadužen za ICT segment i inženjering).

Naziv cijelog projekta LuPaHor zanimljiva je igra riječi, jer kao što je svima poznato na latinskome jeziku naziv za hmelj je humulus lupulus, a hor je grupa ljudi koji pjevaju zajedno. Hor može biti amaterski (isključivo za zabavu), a može biti i profesionalni (kao posao i izvor egzistencije). Također, ime LuPaHor je poveznica i s našim prezimenima.

Ideja se rodila prvenstveno iz ljubavi prema craft pivu. Nakon brojnih eksperimentiranja odlučili smo u cijelu priču ući ozbiljnije. Tada se i rodila ideja o koračanju u poduzetnički svijet i otvaranje vlastite mikro pivovare. Dakako, tu smo vidjeli priliku i za stvoriti nešto svoje u Hrvatskoj, u situaciji kada je izuzetno teško naći posao i kada mladi ljudi odlaze iz Hrvatske u želji za pronalaskom boljih uvjeta za život.

Zapravo i sam reklamni video kampanje je povezan s tematikom iseljavanja iz Hrvatske, odnosno ponajviše iz Slavonije. Naime, početak videa prikazuje dečka koji razmišlja o financijskim problemima te selidbi izvan Hrvatske. No, u tom trenutku pojavljuje se Martina koja predlaže ideju o samoj pivovari noseći maketu buduće pivovare te izgovara rečenicu: „Come to the beer side“ (kao u Ratovima zvijezda: „Come to the dark side“).

Kampanja „Crowdfundinga“ je prvi korak u predstavljanju nas kao nove mlade snage u svijetu craft pivarstva, no i zamišljena je kao prva prilika za prikupljanje sredstava kako bi se same ideje i ostvarile. Naravno, ciljana skupina ljudi nisu samo ljubitelji piva, već svi koji bi prepoznali naše ideje i prepoznali želju troje mladih osoba koji žele drugačiju Hrvatsku. Zbog toga koristimo i marketinški Hashtag #ostani.

Dakle, sam cilj kampanje nije zamišljen kao apsolutno prikupljanje svih potrebnih financijskih sredstava, već kao prvi korak koji nam može pomoći na samom početku našeg projekta.

Svjesni smo da je u ovome trenutku ekspanzija craft pivovara te je samim time teško biti drugačiji i prepoznatljiv. Iz tog razloga osim pivom kao proizvodom, odlučili smo se predstaviti i s inovativnim uslugama povezanim s craft pivarstvom. Planiramo svojim budućim kupcima dati mogućnost naručivanja piva preko interneta i to preko aplikacije koja će omogućiti odabir različitih razina intenziteta arome i gorčine.

Također, plan je i aplikacija koja bi u potpunosti približila proizvodnju piva potencijalnom kupcu (Craft trag). Naručitelji će moći putem mobilne aplikacije pratiti u kojoj fazi je njihova narudžba, slično kao kada naručite pošiljku preko e-baya. Nakon svake narudžbe kupci bi trebali dobit QR kod za praćenje. Upravo smo za ovu ideju dobili iznimno pozitivne povratne informacije, te savjete da je ovo odlična ideja i za tržište izvan Hrvatske.

Trenutno radimo na proizvodnji tri piva. Mamurni bećar je blond ale a primjesama rakije viljamovke. Ledena snaša je india pale ale s aromom borovine i laganih cvjetnih okusa (namijenjeno je svim slavonskim snašama kojima nisu dragi njihovi mamurni bećari). Red Hot IPA je india pale ale s aromom pikantnih papričica. Naziv piva smo odlučili povezati sa Slavonijom, a i sam sastojak Red Hot IPE je također određena poveznica sa Slavonijom i Baranjom. Ipak, riječ je o budućoj slavonskoj pivovari.

Kampanja traje još sljedeća tri tjedna, te nažalost zasad ne ide u smjeru za kojeg bi mogli reći da je uspješan. U razgovoru s ljudima, shvatili smo da sam način funkcioniranja „Crowdfundinga“ nije dovoljno prepoznatljiv u Hrvatskoj. Također, ljudi u Hrvatskoj nemaju naviku plaćanja preko interneta koristeći svoje bankovne kartice.

Međutim, naglasio bih da ne planiramo odustati od našeg cilja bez obzira kako kampanja završi, no vjerujem da će određen broj ljudi prepoznati naše ideje u sljedeća tri tjedna do završetka kampanje.

LuPaHor možete podržati na ovom linku: https://www.indiegogo.com/projects/lupahor-brewery-customize-your-beer-slavonia-cro-brewery#/ 

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.