Blogosfera Večernjeg lista
Blogosfera Volim pivu

Ponovo o Pulferu, iznenađenje nije samo u boci

Objava 16. svibnja 2016. 1 komentara 1055 prikaza
Pulferov pale ale ipak je, pokraj svih dobrih pivi, iznenađenje godine
Pulferov pale ale ipak je, pokraj svih dobrih pivi, iznenađenje godine
Za cijenu od 14 odnosno 18 kuna dobijete pola litre najpitkijeg pale alea do sada

Sjećate se kada sam prije mjesec dana pisao o Pulferovoj crowdfunding kampanji? Završila je ovog vikenda, prikupilo se nešto para, a ja sam konačno uspio i probati pale ale koji bi trebao ići u komercijalu. Op! To je doista jako dobro. Jake hmeljne arome, biljne, pa onda voćne, pjene taman dovoljno, boja onako tamnija narančasta. U okusima prevladava voće, a onda hmeljevi, pa bilje. Ali, što se pitkosti tiče, ovo je to, najpitkiji pale ale do sada, gorčine ima ali ne da bi bilo kome nešto pokvarila, Pulfer ne dosađuje nakon dvije boce niti će nekoga otjerati u delirij sa svojih 5,4 posto alkohola. Čini mi se da bi Pulfer kod onih koji se još nisu odlučili na craftove mogao biti onaj „shift“ kakav je svojedobno bila ABA. Jasno, da sad ne ispadne da samo hvalim, želio bih vidjeti da ovako ispadne i sljedeća šarža. No, ovaj tekst pišem danas, a ne u petak kada bi na redu bila redovita preporuka. Koliko čujem, prodalo se na dva promotivna eventa u dva vikenda nekih 1600 boca Pulfera. Koji ide u pakovanje od pola litre. I nije nemoguće da se tako nešto nastavi, jer ovo je do sada cjenovno najpovoljnije pivo u nas. I to je glavni razlog zbog kojeg pišem ovaj tekst već danas. Dakle, u Magic Beer Roomu platio sam ga 14 kuna a kako sam informiran cijena će na stolovima zagrebačkih kafića biti 18 kuna. Dečki su znači uspjeli napraviti jeftinije pivo koje sasvim sigurno neće razočarati niti one zahtjevnije. Barem ja do sada nisam čuo apsolutno ništa negativno o prvoj Pulferovoj komercijalnoj šarži. U subotu popodne vesela je ekipa slistila četiri kartona za nekih par sati pa mislim da to dovoljno govori samo po sebi. Da se ne ponavljam spominjući još i zaista sjajan vizualni identitet. Ništa ovdje ne slavim, nego naprosto najavljujem da ćemo, ako Pulfer zadovolji osnovne tržište uvjete dostupnosti i ravnomjerne kvalitete, ima velike šanse postati dugoročni best buy. Vidjet ćete uskoro kako ćemo zanimljivo ljeto imati, vrlo uskoro dolazi na tržište čak nekoliko novih etiketa sa sličnim ambicijama – ponuditi kvalitetno pivo za cijenu koja je konkurentna industriji. Nema nikakve sumnje, oko zanatskog piva dizat će se prašina još neko vrijeme, craft doista nije priča samo za jednu sezonu.