Blogosfera Volim pivu

Što piti ovaj vikend –Pivo svetog Martina Pivovare Medvedgrad, kada šišarka zamijeni grozd

Kao i uvijek, spomenut ću kako se najstarija naša obiteljska pivovara čvrsto drži crafta kao holističke priče o neovisnosti, kvaliteti ali i priči koja stoji iza svakog piva. I sada je tako ali još malo. Etiketa koja je opet plod suradnje dizajnera Andreje Knapić i Vedrana Klemensa ponovo je iznimna
Objava 12. studenoga 2017. 0 komentara 170 prikaza
Nova iteracija Piva svetog Martina sada je dostupna i u boci
Nova iteracija Piva svetog Martina sada je dostupna i u boci
Novo pivo tek je uvod u možda i najbogatiju domaću pivsku jesen

Ravno prije godinu dana razveselio sam se ideji da se na jedan od najpopularnijih praznika u nas, dakako Martinje, predstavi – ječmeno vino. Koje je, ako ima onih koji to možda ne znaju, pivo. Visok postotak alkohola koji može biti i 16 posto opravdao je nazivanje ovog alea vinom. Godinu dana kasnije, Pivovara Medvedgrad, odnosno njezin glavni pivar Božidar Kostanjčar s poznatim kućnim pivarom Mattom Hollingsworthom, predstavila je novu ediciju ovog martinskog specijala. Koji je bitno bolji od prvog, ali i koji sada dolazi u boci. Tako sam se našao na predstavljanju u Fakin Craft Baru, suvremenom tap roomu u sklopu Pučkog otvorenog sveučilišta u Zagrebu, da bih probao novo Pivo svetog Martina, točeno i u boci. Prije svega, kako sam rekao, sada je Martin bolji, aromatičniji od prethodnoga, ukusniji a s više gorčine koja dobro upotpunjuje suhi završetak. I dalje alkohola 10,3 posto no bolje je sada uklopljen u cijelu priču te sam dobio osjećaj da 'udara' s manje snage nego prva iteracija. Postoji razlika i između boce i točenog. Kao i prije, Martin je odležavan šest mjeseci, u dva tanka, jedan namijenjen punjenju u boce, drugi točen. Onaj u bocama nešto je sladniji, malo punijeg tijela, bit će vam sasvim sigurno zabavno uspoređivati obje verzije. I onda boca. Kao i uvijek, spomenut ću kako se najstarija naša obiteljska pivovara čvrsto drži crafta kao holističke priče o neovisnosti, kvaliteti ali i priči koja stoji iza svakog piva. I sada je tako ali još malo. Etiketa koja je opet plod suradnje dizajnera Andreje Knapić i Vedrana Klemensa ponovo je iznimna, sada i s petom bojom, slova su, naime, zlatna. Podsjetimo, sveti Martin zaštitnik je Francuske, vinara, vinogradara, vojnika, konjanika, izliječenih alkoholičara, uzgajivača konja i gusaka. I na etiketi je manje-više sve. Izuzev Francuske a s izmjenom utoliko što je grozd zamijenila – šišarka hmelja. Idemo i korak dalje, novo je Pivo svetog Martina tek uvod u, čini se, nikad bogatiju pivsku jesen u nas. Kroz vrlo kratko vrijeme nastupit će još noviteta a do tada uživajte u dobrom medvedgradskom ječmenom vinu u medvedgradskim lokalima. Cijena je 25 kuna za 0,25 l, no kako čujem, domaćim uživateljima piva to nije neka prepreka i to je sasvim opravdano.

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.