Blogosfera Večernjeg lista
Blogosfera Žaba CRAFTača

Low carb focaccia s rajčicom i ružmarinom

Ovo je recept za dvije osobe, odnosno 2 komada, no ja sam ga uduplala i ne pravim ih kao pojedinačna peciva, kako je u originalnom receptu, nego u komadu - kao pizzu ili pitu, pa onda nakon pečenja režemo na željene komade
Objava 15. studenoga 2021. 0 komentara 1588 prikaza
Foto: Sandra Gojani
Foto: Sandra Gojani
Focaccia

Naš vrt je, iako je sredina studenog, i dalje pun rajčica! Doduše zelene su i malene, i na vrtu više ne mogu sazrijeti, no i za to postoji trik:
Pobereš ih, odneseš doma i nakon par dana sazriju, čak ne moraju biti ni na suncu.



Toplo i sunčano vrijeme kod nas u Istri traje iako je kasna jesen, zato možemo duže uživati u plodovima našeg vrta koji su na kontinentu odavno pobrani.

Budući da su premalene i ne budu sočne kao kad narastu do kraja u vrijeme kad im je sezona od njih pravim focacciu na LCHF način!

Uz njih tu su i domaća jaja, naš luk i češnjak, ružmarin od susjede i domaće maslinovo ulje. 

U originalnom receptu od navedenih sastojaka ispadnu dva okrugla peciva, no meni se pokazalo zgodnije napraviti jedan veći komad podloge, poput pite ili pizze.

Ja sam pravila duplo, no evo recepta za dvije osobe.

Tijesto, tj. podloga za 2 peciva 

  • 50 g pravog bademovog brašna
  •  žličica Psyllium ljuspica
  •  15 g maslaca sobne temperature
  •  3 jaja 
  •  1/2 čajne žličice začina (ja sam stavila origano)
  •  1/2 čajne žličice soli (stavila sam cvijet soli iz Pirana)
  •  1 čajna žličica praška sode bikarbone i malo alkoholnog octa (budući da ne koristim prašak za pecivo, ali može i on)

Za garniranje:

  • rajčice
  • luk
  • masline (ja sam ih ovaj put izostavila)
  • ružmarin
  • sir
  • malo kobasice
  • možete raditi razne varijante: umak od rajčice, ili pesto, ili bilo što drugo što volite

Priprema:

Umutite jaja, pa dodajte sve ostale sastojke za peciva. Umijesite tijesto i ostavite 10-ak minuta da se stisne. Dodala sam u tijesto i malo origana.

Smjesu stavljajte žlicom na protvan prekriven papirom za pečenje. Oblikujte 2 peciva ili ostavite ovako kao ja sve u jednom komadu:

Garnirajte ih maslinama, sirom, pestom i ružmarinom; ma čime god želite.

Ja sam stavila malo ribane gaude, rajčice, sjeckani ružmarin, kobasicu, mladi ljubičasti luk, malo zalila s maslinovim uljem i posula s parmezanom da dobije koricu od gore.

Pecite ih na 180°C oko 25 minuta ili dok lijepo ne porumene!

Sandra GojaniFoto: Sandra Gojani 1 / 16

Originalni recept je sa stranice "Oanh's Kitchen"

 

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.