navigacija

Nek' Frljić objesi poruku na kazalištu u Splitu, Vukovaru ili Zadru

Na pročelju riječkog HNK opet poruka

Ne poznajem Olivera Frljića pa ne znam ima li taj čovjek odličan smisao za samoreklamu, je li zadužen i plaćen za promoviranje kazališta ili jednostavno „boluje“ od viška ideja koje mora nekako izraziti. Rezultat svake od tih mogućih njegovih crta, učestale su poruke koje nam šalje s pročelja riječkog Hrvatskog narodnog kazališta Ivana pl. Zajca.

Prošlog su četvrtka svi mediji zabilježili da na riječkom HNK visi platno s portretom Bojana Glavaševića i porukom „Ja ne mrzim“ – Heroj, a ne zločinac“. Večernjak i još neki mediji  kaže da nam Frljić poručuje kako društvo ne može biti talac bilo koje grupe građana, a portal dnevno.hr upozorava da je Frljić „povukao poveznicu između Glavaševića i Gotovine“ jer su upravo ti natpisi stajali uz Gotovinin portret na plakatima potpore generalu dok je bio u haaškom zatvoru. U pravu su i jedni i drugi, jer prvu je tvrdnju izjavio Frljić, a drugo je realno zapažanje.

Ovo je već treća poruke, pa podsjetimo se: na Dan neovisnosti, 8. listopada, s kazališnog je balkona zavijorila je zastava duginih boja, simbol LGBT zajednice uz natpis "Hrvatsko LGBT kazalište Ivana pl. Zajca Rijeka“. A uoči premijere Talijanske drame "Pseudolusove muke",  25. listopada, pročelje je krasio natpis „Hrvatsko-talijansko kazalište Ivana pl. Zajca Rijeka“ i ispod službene hrvatske zastave postavljena je i talijanska.

Svaka je poruka provokacija i pogodila je cilj: Pročitala ju je cijela Hrvatska i o njoj se govori gotovo cijela Hrvatska.

I premda Oliver Frljić kad kaže „Ovu akciju izveli smo...“ i „Hrvatsko narodno kazalište Ivana pl. Zajca nikoga ne mrzi" govori u množini, pa čak i u ime Kazališta, sudeći po onome što čitam u novinama i na portalima, ipak je intendant riječkog kazališta nositelj glavne uloge, a tek se sporadično spominje i glavni dramaturg Marin Blažević. Više kao osobu koja je u HNK došla istodobno s Frljićem.

S porukama s balkona Kazališta Ivana plemenitog Zajca se možemo slagati ili ne, ljutiti se na njih ili ne, komentirati ih ili šutke registrirati, no, zanima me tko dopušta Oliveru Frljiću da s javnošću komunicira na ovaj način. Provocira li Frljić u svoje ime, u ime HNK ili u ime Grada Rijeke? Koga Frljić predstavlja?

Radi li to u svoje ime, zloupotrebljava logistiku takve institucije kao što je HNK Ivana pl. Zajca. Radi li to u ime teatra, zašto to ne kaže pa da doznamo da svi zaposlenici HNK potpisuju te poruke ili se pak slažu da se na taj način reklamira kazalište. Grad Rijeka financira HNK, prema tome, ima puno pravo reći što misli o porukama i uopće o takvom stilu komuniciranja s javnošću. Budući da o mišljenju Grada nisam pročitala  ni retka, slaganje s ovakvom komunikacijom je očito. No, je li za grad i i učinkovito? Ne bih rekla.

Provokacija kao reklama uspješna je prvi put, možda još jednom, ali češće provociranje postaje kontraproduktivno.

A ruku na srce, jest mi mudrost i hrabrost usred Rijeke objesiti zastavu duginih boja ili uz sliku Bojana Glavaševića citirati poruke generalu Gotovini. Nek' Frljić objesi LGBT zastavu u Splitu, nek' na Gradskom kazalištu Vukovar napiše „Hrvatsko-srpsko kazalište Gradskom kazalištu Vukovar “ ili neka na Hrvatsko narodno kazalište u Zadru objesi portret Bojana Glavaševića sa zadarskim porukama generalu.

Dok to ne napravi, ja se mogu slagati s nekim njegovim porukama, ali ih uopće ne doživljavam kao javni izraz nečeg što i ja mislim, nego samo kao Frljićevo samoreklamerstvo. 

>> Frljić u akciji: Na pročelju HNK u Rijeci osvanuo portret Bojana Glavaševića

>> Oliver Frljić: 'Drago mi je da smo toliki strah posijali u Zagrebu'

Ocijeni:

1 2 3 4 5

4 (38 ocjena)

Komentari

Registracija
  • Neonacionalist Neonacionalist

    16.11.2014 u 10:09h

    Moje skromno mišljenje je da su recimo svi Hrvati kao riječani i Istrani , mi bi još bili u Jugoslaviji a s druge strane da su svi Hrvati kao Hercegovci i dobrim djelom Dalmatinci onda bi mi več odavno imali svoju državu , eto to je neka moja opservacija, dopuštam da griješim i naravno govorim za večinu i za neke prosjek jer svugdje ima različitih ali jedan Frljić nema šanse da bude ravnatelj kazališta u Splitu , a ako bi nekim ružnim slučajem postao onda nakon ovakvih provokacija bi završio s kantom izmeta na glavi kao Ante Tomić ili bi se okupao u kanalizaciji splitske rive.
    67 82% 15
  • lojtra1 lojtra1

    16.11.2014 u 10:58h

    Jedini posao po kojemu smo do sad upoznali tog kontroverznog tipa je uvođenje dnevne politike u kazališta i silovanje javnosti s njegovim osobnim političkim stajalištima.
    47 89% 6
  • Balt Balt

    16.11.2014 u 09:39h

    Gđo.Cigler konačno da je netko zastupao čitatelja. Hvala.
    47 82% 10
  • markezic.joso markezic.joso

    16.11.2014 u 10:13h

    da li se on bavi umjetnošću ili politikom, ako je političar neka ostavi umjetnost.
    39 85% 7
  • hrvatskaRijeka hrvatskaRijeka

    16.11.2014 u 11:58h

    Zašto Večernji nije objavio (ili mi je to promaklo) da se u petak okupilo stotine (ako ne i tisuće) Riječana koji su u dvije kolone (jedna od Vukovarske ulice predvođena Armadom, a druga od Sušačke gimnazije u kojoj su gostovali vukovarski branitelji) stigli do Mosta branitelja gdje su položili svijeće, svećenici su izrekli molitvu, a Armada je zapalila baklje u sjećanje na žrtve Vukovara. Po meni je svaki hrvatski grad jednako hrvatski, ali mnogi očito ne misle tako, pa ću postaviti nekoliko pitanja. U kojem je gradu napisana hrvatska himna, iz kojeg grada je Otac domovine poslan u Hrvatski sabor, koji je grad bio jedan od centara pravaštva gdje su i izlazile pravaške novine? Ako ne znate Rijeka... Koji grad je bio neosvojiva utvrda talijanaša (osim Zadra) - Bajamonti: "Slaven možda, Hrvat nikada!", u kojem je osnovana ORJUNA, koji je grad naricao za tamničarima Hrvatske Karađorđevićem i Titom, a sad se odjednom smatra "najhrvatskijim" gradom? Split!?! Ne moramo ići tako daleko u prošlost, dovoljno je raspitati se koliki je odaziv na mobilizaciju bio u Istri i na Kvarneru, a koliki u nekim drugim krajevima. I za kraj... Znate li koji hrvatski klub u Jugoslavenskoj ligi jedini nije imao crvenu zvijezdu u svom grbu? Pogađate? Tako je, HNK Rijeka!!!
    38 83% 8
  • vlaaha vlaaha

    16.11.2014 u 11:28h

    Mogla je "zastupnica" koju prozboriti i o Frljićevim umjetničkim dosezima: predstavama koje nitko ne gleda, predstavama koje nikoga ne inspiriraju, predstavama koje nemaju nikakvu vrijednost, predstavama koje su na razini dramskih sekcija u maloj školi. Maknemo li egzibicionizam iz njegovog "opusa", ne ostaje baš ništa, zar ne? Da se ne radi o egzibicionistu i uhljebničkoj osobnosti, kada bi i kako točno Frljić postao intendant?
    35 85% 6
  • KG002 KG002

    16.11.2014 u 11:30h

    Da je izvijesio sliku Majke Božje već bi svi pričali o netoleranciji prema manjinama, ali kad se javna ustanova koristi za samopromociju i promidžbu, za političke poruke, onda to ninitko ne osuđuje, a osobito ako ide niz dlaku vladajućima... Za ovakve poruke bi trebao biti smijenjen. To je njegovo mišljenje i neka na svoju kuću stavlja ovakve plakate, ali zgrada kazališta nije mjesto za to.
    32 89% 4
  • sestrićna sestrićna

    16.11.2014 u 11:48h

    jugoslavenski "kulturnjak" bez države..kao i vrli nam političari koji su ga i postavili tu da sprovodi njihove ideje i provocira hr narod...
    31 89% 4
  • Mrki medvjed

    16.11.2014 u 11:52h

    Iza provokacija stoji SDP Rijeke, a ne grad Rijeka, jer SDP nije Rijeka! Frljićev je samo rukopis!
    29 88% 4
  • miso miso

    16.11.2014 u 11:00h

    P.S. 2. ... a ne bih se čudio da Bojan Glavašević bude nominiran i za Nobelovu nagradu za mir.
    25 93% 2
  • jozomali jozomali

    16.11.2014 u 10:40h

    ima žena donekle pravo....u rijeci nije neka hrabrost izvjesiti lgbt zastavu....pa rijeka je hrvatski san francisko....
    23 79% 6
  • mirtebi mirtebi

    16.11.2014 u 12:03h

    Sve u ime jugo partije kontra Hrvatske
    20 95% 1
  • kg kg

    16.11.2014 u 11:17h

    Proglasiti sve kojji se ne slažu s tobom mrziteljima nije nimalo liberalno i kozmopolitski dragi naši "slobodoumnici". Takva argumentacija je upravo ono protiv čega se vi navodno borite i čime etiketirate sve "mrzitelje", fašizam i totalitarizam.
    18 100% 0
  • žuti žuti

    16.11.2014 u 12:36h

    Bosanski "prosvjetitelji" nas zatucane uče kulturi, prvo Matvejević, pa Jergović....! A da sa takvim performansama pokušaju u Bosni? Ma ni slučajno, pa zato su i otišli!
    17 85% 3
  • Sinatra Sinatra

    16.11.2014 u 11:20h

    Zanimljivo, Zadar i Split su "najprimitivnije sredine"!? I to od osobe koja nije sposobna u svoj pravopis uvesti velika početna slova. Iz Vašeg post-a dade se zaključiti da podržavate Frljića u njegovim nastojanjima posvemašnje subverzije hrvatskog društva. Ok, to je legitimno...koliko god se ja ne slagao s tim. Ono što me uvijek zabavlja jest liberalizam kojeg rado sebi pripisuju likovi poput Vas ili Frljića no, kad se netko ne slaže s njima bestijalno ga napadaju. Kakav je to način, moliti ću lijepo, a priori Zadar i Split nazvati "najprimitivnije sredine"? To je liberlizam? Uvrjeda? Zar Vam se ne čini da ste u sukobu s logikom kada izvalite takvu glupost? Da, i Split i Zadar u svome korpusu neosporno sadržavaju određeni broj primitivaca (ma što to značilo) ali isto tako primitivci obitavaju i u Zagrebu i Varaždinu. Split je kolijevka hrvatske književnosti a Dalmacija je kolijevka hrvatske državnosti. Da li ste možda mislili na taj primitivizam? Prije mislim da ste poistovjetili ekonomsku moć Zagreba sa nivoom kulture drugih sredina što dovoljno govori o "dubini" vaših promišljanja a uistinu malo o nivou kulture po regijama. Ovakvi post-ovi i članci ne rade uslugu homogenizaciji države na putu izlaska iz svekolike krize (ekonomske i duhovne) već rade na antagonizaciji regija naspram centra. Molim Vas da se spustite sa svog "kulturnog" pijedestala i promislite koliko bi Vaša kvaliteta života opala kada Dalmacija ne bi godišnje "upumpala" 10-ak milijardi eura u hrvatski proračun.Od te love se gradi Zagreb i Hrvatska a mi "primitivci" vozimo po Spitu izrovanim ulicama...i ispadamo primitivci koji ne znaju ni svoj okoliš oplemeniti. No, ono što će osobu poput vas obradovati jest činjenica da je ovogodišnji gey pride prošao mirno i bez incidenata (popriličan uspjeh za "najprimitivnije sredine, zar ne?). Tko šljivi rupe na kojima domoroci i turisti lome noge...geyevi su slobodni!
    17 71% 7
  • dximtr

    16.11.2014 u 12:47h

    Tako je, Frljić n i j e Rijeka!!
    14 82% 3
  • zorbas.grk zorbas.grk

    16.11.2014 u 11:26h

    Vidi se napetost u Hrvata.Ma bravo na daljnjim i još većim i dubljim podjelama koje čine naši odabrani. Ovaj može na svom privatnom balkonu vjesiti i gaće ako mu to paše !
    12 80% 3
  • the.robert.babic the.robert.babic

    16.11.2014 u 12:32h

    Na srecu to nije stav svih stanovnika Rijeke i njene okolice. To je samo stav sdp-a tj gradonacelnika i njegove klike koji siluju javnost tim porukama. Gradjani Rijeke su pomalo izgubljeni i zbog svoje pasivnosti ne mijenjaju vlast. Na zadnjim izborima Gojko je dobio svega desetak tisuca glasova.... U Istri se i dan danas moze vidjeti petokraka i tito po obiteljskim restoranima. Mozda zato sto je tada oslobodjena.... no za vrijeme rata Kvarner i Istra su itekako doprinjeli obrani Hrvatske!
    12 80% 3
  • zovgrdelina zovgrdelina

    16.11.2014 u 10:58h

    gospođo cigler! zašto moje komentare na temu nove ravnateljice zkm-a vaša novinarka jana peršić stalno briše.ako je boli istina onda neka se ostavi pisanja.činjenica je, da ta žena piše po zadatku gradskog ureda i novinar je kad treba napadati.sramota!očito je da žena ne zna što je ozbiljno novinarstvo a prima plaću pišući u vašoj kući.kako prati kulturu grada zagreba interesantno je da ni jedan tekst nije napisala o"hapšenju ivice lovrića".ovaj tekst ne očekujem da objavite ali očekujem da ga pročitate i naravno reagirate.hapšenjem"gospode"na vlasti pošto je novinarka od zadatka gubi i jana"jasle".sve se zna!
    10 91% 1
  • Igi125 Igi125

    16.11.2014 u 13:44h

    Frljic je ocito i to ne prvi puta zloupotrijebio svoj položaj i nacionalno kazalište za isticanje nekih društvenih pogleda. Sigurno da HNK nije mjesto za ovakve aktivnosti i da intendant za to snosi odgovornost. Ovaj transparent vjerujem nema veze niti sa Rijekom niti sa građanima Istre i Kvarnera i netreba ljude kolektivno osuđivati. Iznenadio me broj komentatora koji su se pojavili na ovoj temi pa se pitam dal bi ovolika brojnost bila jednaka ili veca da je izvješen transparent na kojem bi pisao broj nezaposlenih, broj ljudi na socijali, broj uništenih firmi itd..? Takvih tema o našoj teškoj svakodnevici je bilo ali broj komentatora je bio puno manji. Zato Frljic i može zadovoljno trljati ruke jer je uspio izazvati reakcije i opet skrenuti pažnju javnosti sa drugih možda bitnijih stvari.
    9 75% 3
  • gOOgLer gOOgLer

    16.11.2014 u 14:03h

    Uz dužno poštovanje prema njegovu ocu, tko je uopće Bojan Glavašević?
    8 80% 2
  • Sinatra Sinatra

    16.11.2014 u 11:06h

    admine, gdje je nestao moj post?
    7 88% 1
  • mojazemlja mojazemlja

    16.11.2014 u 12:01h

    Peta kolona..
    7 78% 2
  • santos008 santos008

    16.11.2014 u 12:39h

    Kako god je neko ''ofarbo'' Rijeku u crveno,more se to i prefarbat .I moji prozori su bili bijeli pa sam'' prefarbao''
    7 78% 2
  • Robinzon

    16.11.2014 u 13:04h

    @ciglerru-----------Treba ovlastiti vašeg moderatora da on odlučuje što na HNK u Rijeci smije visiti.On je mjerodavan da odlučuje što je pravilno i gdje je tko pogriješio.Mene je osobno uvrijedio brisanjem i baniranjem, a kada sam mu se obratio na taj meil, gospodin ne odgovara.Vjerovatno gospodin ima svoja mjerila i o općoj kulturi.
    6 100% 0
  • doktorica doktorica

    16.11.2014 u 13:45h

    , zanima me tko dopušta Oliveru Frljiću da s javnošću komunicira na ovaj način....a tko dopušta braniteljima da razapnu šatore i parole po Savskoj?!
    6 86% 1
  • livoguza2 livoguza2

    16.11.2014 u 14:38h

    „Ja ne mrzim“ – Heroj, a ne zločinac“ Volio bih da nam Frljić ili koji blogovski Frljićevac objasni koga voli, ljubi, Bojan Glavašević i tko je zločinac u njegovoj izjavi "Moga je oca ubio metak iz nečije puške." Prigodom objašnjavanja treba imati na umu da je nečiji-nečija-nečije neodređena zamjenica i da zamjenjuje neodređeno, nepoznato biće. Frljić u svom zlu nije to imao u vidu prigodom proglašenja Bojana Glavaševića herojem. Meni onaj koji ne želi otkriti identitet ubojice svoga oca nije heroj. Druga je stvar otkriti identitet ubojice i oprostiti mu. Ovako mi Bojan biva prije suučesnik u očevu ubojstvu, nego heroj. Lp.
    6 86% 1
  • Votum_separatum Votum_separatum

    16.11.2014 u 13:26h

    1.@uvoda.lovren gluposti pišeš eto ti češ odrediti tko je manje ili više Hrvat zar smatraš da svi Riječani podržavaju ovog jazavca(u Kerempuhu). 2.Nek' se Frljić objesi na bilo kojem balkonu,di češ bolje samoreklame od te a može si na majicu napisati 'Eutanazija-pravo na dostojanstvenu smrt' pa će biti kontroverzan i napredan. 3.Gđo Cigler naša zastupnice kako komentirate medijsku blokadu prema skupu sjećanja na Vukovar i podršci braniteljima gdje se skupilo kako se govori cca. 15000-20000 ljudi u Rijeci? Ispada da mediji namjerno podgrijavaju tezu da je Rijeka nehrvatski grad. Pa kao naša zastupnica hoćete li istražiti zašto su mediji ignorirali skup i dati nam neki odgovor na to pitanje(mada znamo zašto)? Lijepi pozdrav iz Rijeke.
    6 75% 2
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    17.11.2014 u 14:53h

    Coriolan "Svi znamo kako je i zašto Vukovar pao a poznato je da su i Siniša Glavašević i oba Jstreba do zadnjeg trena tražili pomoć koju nisu dobili." ...... A jel? ....... A zašto je pao? ...... Jer mo neko ni poslal pomoč ..... ili zato kaj su ga neki razorili? ....... Otkud pomoč onome kojega je Ivica Račan razoružal ......a Budimir Lončar .......zabranil naoružavanje.
    4 80% 1
  • abakus

    18.11.2014 u 12:54h

    Problem je upravo u tome što Frljić mrzi, Čujovo. I koristi javno mjesto koje može koristiti (zgradu HNK čiji je ravnatelj) da bi pokazao tu svoju mržnju. Isto, uostalom, kao i oni navijači koji su iskoristili svoje javno mjesto (stadion i utakmicu) da bi na njemu izvjesili vlastitu mržnju. Navijači u vidu baklji, a Frljić u vidu transparenta kojim se državi koju mrzi više nego išta u životu u brk smije i tvrdi da je - ne mrzi. Pa ne mrze u tom slučaju ni navijači. Dečki su se samo malo zabavili, zar ne.
    3 100% 0
  • tripun

    03.01.2016 u 20:09h

    Udbas , dosta nam ga je , smjenite ga ili zatvorite kazaliste u Rijeci .
    1 100% 0
  • moslavina9954 moslavina9954

    13.12.2015 u 16:12h

    Frlja je podmukli provokator,mrzitelj svega hrvatskog, a na žalost dobro idio. živi u našoj domovini! Ovaj štakor na slici je nitko i ništa i nije vrijedan spomena.Još jedan dokaz da su mnogi sinovi potpuna suprotnost časnih, sposobnih i primjerenih očeva.
    1 100% 0
  • bok

    03.09.2015 u 16:28h

    Ma Frljic je obicni provokator i moze se samo nadat da ga netko jos ne ... po frkfulji.
    2 100% 0
  • livoguza2 livoguza2

    21.11.2014 u 20:07h

    "Igi sto se tice vjerodostojnosti HRT -a i njezinog zaposlenika Alfira danas sam dobio na potpis peticiju za smjenjivanje Alfira jer u dnevniku nije niti jednom rjeci spomenuo prisutnost a kamoli propovijed-govor mosinjora Uzinica na dan 18.11. 2014."_________________ Čini se da je Alfier ipak puno bolje prosudio govor msgr. Uzinića od kolege mu Davora Butkovića u JUL-u. Alfier je skužio kako je preuzvišeni dobrano opandrčio Predsjednikovo viđenje nepodijeljenosti Hrvata i onoga tko je za to odgovoran i kao dobar sluga sakrio taj govor. Butković pak tvrdi da se preuzvišeni usuglasio s Predsjednikom i za podijeljenost optužio branitelje pod šatorom. Što brblja Butković, neka riješi novi vlasnik Hanžeković, a Alfier je odgovoran narodu koji je vlasnik javne televizije. Hvala Bogu da je netko napokon shvatio odakle Hrvatima prijeti opasnost. Od Šešelja sigurno nije koliko od Alfierova gazde. Znaš li hoće li peticija stići do mene? Lp.
    1 100% 0
  • zorbas.grk zorbas.grk

    21.11.2014 u 20:06h

    A jos je zalosnije da su imali gradonacelnika koji je potkradao djecu a na cast sluzi premijeru sto je u koloni sjecanja imao pratioca tog istog bivseg gradonacelnika. Ne da je vazno tko je bio prisutan na misi vec je vazno da politicari vlada nisu bili prisutni a imali su sto cuti i to ono sto se bas njih tice
    0 0% 0
  • Igi125 Igi125

    21.11.2014 u 18:02h

    zorbas.grk Znam za te trgovine, žalosno je da takva vrsta trgovina postoji u nekad bogatom gradu. Isto tako znam i da su prazne, da vecina građana nema gdje raditi, da mladi odlaze... Ali nije bitno što naši sunarodnjaci žive u neimaštini zaboravljeni osim nažalost tužne obljetnice kad ih se svi sjete pa brzo zaborave bitna je misa i tko je na njoj prisustvovao. Snimke rucka nemam ali bi svima preporucio dokumentarni film Darka Dovranica Vukowar snimljen 2013. godine. Razlika do sada je da je vjerojatno još gore nego kad je nastao ovaj dokumentarac.
    0 0% 0
  • Igi125 Igi125

    21.11.2014 u 16:05h

    zorbas.grk Neke stvari se ne mogu sakriti. Monsinjorov govor nisam cuo ali sam citao što je govorio. Da je bilo više kolona od kojih je osim protokolarne najveca ako se ne varam bila ona u kojoj su bili clanovi Stožera i politicari za koje je vodstvo Stožera porucivalo kako nisu dobrodošli također je nedvojbeno. Nedvojbeno je i to da se grupa od stotinjak građana koja se nalazila kod bolnice prije završetka protokola uputila prema memorijalnom groblju pa je veci broj građana krenuo za njima. Dio protokola je također navodno krivo shvatio uputstva pa su krenuli ranije.... Ima snimaka na kojima se vide natpisi koji se taj dan nebi smjeli koristiti jer ovo nije bio prosvjed kao niti govori pojedinih osoba sa dosta radikalnim stavovima koje su iznosili putem megafona. A što se tice monsinjora i Crkve vidio sam slike biskupa koji su bili na obilježavanju onako krasno obucene sa pozamašnim lancicima na kojima se nalazi raspelo a par metara dalje se obiteljima djeca oduzimaju zbog siromaštva. To građani Vukovara nisu zaslužili.
    0 0% 0
  • zorbas.grk zorbas.grk

    21.11.2014 u 15:16h

    Igi peticija ide pod nazivom Stop cenzuri na Hrt-u i ja sam ju proslijedio na potpisivanje svim svojim prijateljima i znancima, trazi se isprika Alfira gledateljima , prikaz propovijedi-govora monsinjora Uzinica i konacno ostavka Alfira jer mu ovo nije prva pogreska
    0 0% 0
  • zorbas.grk zorbas.grk

    21.11.2014 u 15:02h

    Igi sto se tice vjerodostojnosti HRT -a i njezinog zaposlenika Alfira danas sam dobio na potpis peticiju za smjenjivanje Alfira jer u dnevniku nije niti jednom rjeci spomenuo prisutnost a kamoli propovijed-govor mosinjora Uzinica na dan 18.11. 2014.....tako da te upozoravam da ne vjerujes naknadnim informacijama sa tv kuca i raznih portala....treba sjesti i sam svojim ocima i uhom pratiti zbivanja i tada komentirati....najlosije je komentirat nesto po sistemu radio mileve :-)
    0 0% 0
  • Igi125 Igi125

    21.11.2014 u 13:18h

    zorbas.grk Moram vas ispraviti nisam gledao prijenos nego sam kroz kasnija izvještavanja tv kuca i portala doznao što se sve događalo. Da bilo je prikazano par ljudi koji su ostali zbunjeni i razocarani jer su prema vlastitim rijecima govorili da se opet formiraju razne kolone i da ne znaju za kojom kolonom da krenu. Ima snimka gdje jedna žena iz bajkerskih udruga komentira kolonu i govori kako je opet nažalost došlo do podjela. Naravno da je bilo veterana, da je bilo ljudi koji su prošli taj pakao i izgubili svoje najmilije i baš zbog njih sve je moralo biti besprijekorno. Znam da vi govorite o jednoj kolni jer je na groblje i došla jedna kolona samo što je nastala od više manjih. Dakle kad ja govorim o kolonama ne mislim na ovu glavnu vec na podjele u ljudskim glavama kako prije tako i za vrijeme obilježavanja ovog tužnog dana koji postaje sve tužniji. Dal je korektno uoci obljetnice govoriti kako državni dužnosnici i ostali politicari nisu dobrodošli taj dan i kako se recimo Stožer distancira od njih a onda oformiti kolonu u kojoj se nalaze politicari samo oporbeni? Nije u redu. Ja cu doci jedan normalan dan kad ce grad živjeti ovako kako živi nakon obilježavanja dakle nikako i odati svoje poštovanje.
    0 0% 0
  • zorbas.grk zorbas.grk

    20.11.2014 u 21:45h

    Igi si ipak doselnk sebi....sad vec koristis rijec prikljucivanje i spajanje a to si mogao i ranije a ne nasjedati HRT tekstu koji se je razmimoilazio sa slikom na tv ekranu.A koje si ti to izjave i kojih ljudi cuo? Si bio u koloni? Mahom su svi govorili od kuda su stigli dabse poklone zrtvama i prisjecali se gdje je tko po zadnji puta vidio svoje dijete oca ili majku prije nego im se izgubio svaki trag. Zasto pises o necemu za sto insam kazes da neznas jeli nesto tocno protumaceno. Bilo jevtamo veterana iz specijalne policije a nevsamo ljudi iz zadarske Hvidre. Puno toga tebi nije jasno ali uporno tvrdisbda je bilo vise kolona....mozda je jedna isla preko Vinkovaca a ne onom jednom cestom prema memorijalnom groblju ? Suncice ti pitaj ti si ih kako kazes cuo da su bile nazadovoljne ja ih nisam cuo ja sam rekao sto su usput ljudi iz kolone u intervjuima govorili....nitko nije spominjao nikakav broj kolona vec samo svoja tuzna sjecanja....jedino je predsjednik pricao o pobjedi da nisu uspjele 2 kolone, dakle on je shvatio da mu se uz vidljivo stanje na terenu ne isplati lagani....dok ti uporno pokusavas dokazati drugo
    1 100% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    20.11.2014 u 21:21h

    Igi125 "ali se moglo organizirati da se okupe oko nje" .... .... A ništ. ....Najbolše da dogodine ti odeš tam i ...... sve dobro organiziraš....... Pa bu išlo sve ko po špagi. .... Ma kaj po špagi ...... ko na sletu v Severnoj Koreji.
    1 100% 0
  • Igi125 Igi125

    20.11.2014 u 20:37h

    zorbas.grk U predhodnim komentarima sam pisao kako nisam gledao propovjed monsinjora nego citao o onome što je govorio. Također sam pisao kako je istina da ne mogu svi ljudi stati u krug bolnice ali se moglo organizirati da se okupe oko nje odnosno dvorišta. To što ste gledali prijenos a zanemarujete izjave ljudi koji su tamo bili i ostali zbunjeni pitanjem kojoj koloni da se prikljuce vaš je problem iako su i takvi slucajevi prikazani. Također ste zanemarili cinjenicu da je gradonacelnik Penava prilikom susreta dviju kolona kad je došlo do zastoja reagirao i pozvao sve da krenu dalje. Ne znam dal je tumacenje tocno ali pisalo je da je gradonacelnik tako postupio jer nije htio da se ponove prošlogodišnji događaji. Što se tice zaštitara oko Karamarka novinari koji su pratili događanja opisali su da su oko njega bili zaštitari sa oznakama zadarske Hvidre. Ako su izvještaji sa terena tocni bilo je nekoliko spajanja sa glavnom kolonom koja se kretala iz bolnice a sva spajanja su se događala ispred vladinih dužnosnika odnosno cekalo se da kolona prođe dok se nisu pojavili dužnosnici, zatim se ulazilo u glavnu kolonu. Također mi baš nije jasno objašnjenje da je dio vodstva kolone sa službenim zastavama krenuo ranije nego što se to po službenom protokolu planiralo jer su se pogrešno razumjeli. Što se tice udruge Suncica odnosno udruge žene u domovinskom ratu ovdje imaju svoj blog pa ih možete pitati cime su bile nezadovoljne, pogotovo celnica udruge Marija Sliškovic.
    1 100% 0
  • zorbas.grk zorbas.grk

    20.11.2014 u 17:56h

    igi....kad već tako uživaš o konstataciji dviju kolona, koliko si vidio političara s vrha da sluša misu monsinjora Uzinića koja je održana za poginule branitelje ? nemoj se odveć mičiti....niti jednoga nisi mogao vidjeti, morali su na ručak, pa te ja pitam jesu li došli zbog žrtava ili zbog jela...da sam ja na mjestu vukovaraca iduće godine ne bih dozvolio niti jednom poltičaru da bude prisutan tom tužnom tugovasnju i prisječanju na mrtve i na pad Vukovara. Vidiš to je bila sramota koju ti nisi registrirao !!!
    0 0% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    20.11.2014 u 15:11h

    igi125 "Kad se prestanu ponavljati prestat ce se i spominjati." ........Jok!... Kad se prestanu ponavljati .... neki ih se buju s nostalgijom prisečali. ...... Nostalgičara ko v priči ... (to se bar na ovom blogu dobro vidi.)
    0 0% 0
  • Igi125 Igi125

    20.11.2014 u 14:40h

    Jura.Luzer Kad se prestanu ponavljati prestat ce se i spominjati.
    0 0% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    20.11.2014 u 14:11h

    Igi125 "upravo zbog podjela koje su se događale." ...... Ajd prebroji .... kolko put si v zadnja dva dana napisal reč "podjela". ...... Ili još bolše ....probaj prebrojiti kolko put su novinarji v dnevnikima tu večer spomenuli reč "podjela" ........ Morti bu ti onda jasno ko zaziva podjele .... i ko im se veseli.
    0 0% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    20.11.2014 u 14:05h

    Coriolan "Ali oni su obavili svoju državničku dužnost da kao predstavnici države, građana i građanki Hrvatske odaju tu počast." ...... Ne. ........... Oni trebaju obavljati svoje dužnosti 364 dana v godini ..... na korist svih građana Vukovara (i na korist svih građana Hrvatske)....... i na taj način buju najbolše odali najvekšu počast svima koji su Državu stvarali i zanju živote dali ..... A taj dan .....taj dan moraju biti pomešani s narodom. ...... A ne celu godinu nerada ..... probati prikriti s protokolarnom paradom.
    0 0% 0
  • Igi125 Igi125

    20.11.2014 u 13:23h

    zorbas.grk Ima veze. Ako je jedna kolona sjecanja onda se krece sa jednoga mjesta i krecu svi zajedno. Da ste si dali truda i malo pogledali snimke mogli ste vidjeti da je formirano nekoliko kolona a bilo je i diskretnih presjecanja glavne kolone na više mjesta. U jednom trenutku cak je i gradonacelnik Penava intervenirao kad je vidio šta se sprema. U toj koloni nije bilo mjesta za politicke poruke, politicke govore, a što se tice tjelohranitelja zbog cega ih je imao celnik najvece oprbene stranke i zbog cega se zajedno sa svojim suradnicima i predsjednickom kandidatkinjom nalazio u drugoj koloni? Uostalom mogli ste cuti što o svemu kaže i predsjednica udruge Suncica nakon što su clanice udruge istupile iz kolone upravo zbog podjela koje su se događale.
    0 0% 0
  • Coriolan

    20.11.2014 u 12:38h

    Jura.Luzer 19.11.2014 u 23:05h >>>>>>>>> Ja znam da ti razmeš kaj sam štel reč, al se praviš Englez. >>>>>>>>>>>>>>>> Dakle, predstavnici Države, predsjednik Sabora, predsjednik Republike i predsjednik Vlade, u ime svih građana i građanki Hrvatske protokolarno iskazuju počast, u ovom slučaju Vukovaru kao gradu heroju i svim žrtvama koje su pale u obrani za Vukovar. Zato je to potrebno regulirati protokolom, posebno od Kolone sječanja u kojoj pak sudjeluju svi oni koji na taj dan dolaze u Vukovar odati počast i Gradu i žrtvama. U toj koloni, nakon službenog ceremonijala, naravno mogu biti i spomenuti predstavnici državne vlasti na mjestima u koloni koje sami odaberu i tada više nije važno hoće li oni biti na početku, u sredini ili na začelju. Ili uopće neće biti. Ali oni su obavili svoju državničku dužnost da kao predstavnici države, građana i građanki Hrvatske odaju tu počast. >>>>>>> Kaj ti nije još jasno?
    0 0% 0
  • zorbas.grk zorbas.grk

    20.11.2014 u 07:58h

    Cijenjeni Abakuse nisam citao a i necu komentare od ovoga kaj ne cuje...nije vrag da ste pomislili da on shvaca frljicevu plahtu....pa samo ste izgubili s njim vrijeme i na kraju se rastuzili.... Ma dajte molim vas....bitno je da je nas gradonacelnik izasao na vrijeme sa jednomjesecnog odmora i sad je oran za predsjednicku kampanju.
    1 100% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    19.11.2014 u 23:33h

    Gospođo Ružice ..... Obračam vam se s molbom ... kakti čitatelj Večernjaka ... svojoj Zastupnici. .......Bi šteli poslati kojega Večernjakovog novinarja da sazna di bu gospon Bandič skupljal potpise za kandidaturu za Predsednika države. ..... Sad kad su mu zabranili Gradonačelničke dužnosti ... jedino njegov posel nebu trpel zbog predizborne Predsedničke kampanje ......( tak da mu niko nebu mogel predbaciti netransparentnost ko konkurenciji). ...... pa bi mu ja zbog toga ..... svojim potpisom ..... dal podršku.
    2 100% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    19.11.2014 u 23:11h

    abakus "To je ono što je najtužnije." .....? ? ? ...... Zakaj je tebi to tužno?..... Ja sam vesel ........ kad vidim kak se sami razotkrivaju.
    2 100% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    19.11.2014 u 23:05h

    Coriolan " i to tako da se Državnim protokolom predvidi da predstavnici države " .....? ? ? ......... a nije ti palo napamet da bi taj dan mogel projti i bez državnog protokola? ..... Političari koje narod voli , koje je narod izabral .... i koji služe narodu .... moreju s narodom hodati i odati počast Herojima .... i bez Državnog protokola.
    1 100% 0
  • Jura.Luzer Jura.Luzer

    19.11.2014 u 23:00h

    Igi125 "Formirano je nekoliko kolona što se moglo i na snimkama vidjeti" ..... Puno si ti kolona ugledali ...... samo ... nikak nemreš ugledati ... petu. A počuj ovo kaj bu ti Luzer rekel: Mene deda navčil odma petu prepoznati ....... a sve ove druge ..... ak su napreduju skupa ..... v istom pravcu.... dobro došle.......... Nego .... i mislil sam si ....... da nebuš shvatil filma.
    1 100% 0
  • abakus

    19.11.2014 u 21:25h

    Čujovo, nemoj pretjerivati. Tko želi rušiti vlast? Ako govoriš o braniteljima koji logoruju u Savskoj, onda nisi u pravu. Priče da oni žele rušiti vlast podmetanja su onih koji bi im rado začepili usta i oduzeli im njihovo legitimno pravo da prosvjeduju. Traže smjenu Matića i Glavaševića. U čemu je problem? Zašto ne bi smjeli prosvjedovati i tražiti njihovu smjenu? Jesu li ta dvojica svete krave, jesmo li u nekoj diktaturi da bi njihove pozicije bile nedodirljive? Političari dolaze i odlaze. Otišli su već mnogi ministri i njihovi pomoćnici. Nisu ta dvojica tamo zbog sebe, već su tamo radi ljudi, pogotovo branitelja na čijem su ministarstvu na čelu. Zeznuli su stvar, branitelji traže da odu. I? Pa neće otići na ulicu, i jedna i drugi imaju kamo i s čime. Neka dođu novi ljudi, možda će oni biti bolji. Hajde, molim te, ne pretjerujmo. Što se Frljića tiče, on je po svom "dobrom, starom" običaju iskoristio priliku da se ubaci i dolije ulja na vatru i pri tom još sebe izreklamira. Mutikaša, što ćeš, to mu je u naravi. Nije problem što je beknuo u nečiju obranu (i to tako da mogu samo vrlo dobronamjerno savjetovati Glavaševiću da ga ljubazno zamoli da ga ne brani više, jer jao si ga onome kojeg Frljić "brani") već je problem što je dodatno zakuhao stvar u situaciji koja nije nimalo lako i najmanje što joj treba su takvi koji potpiruju vatru. I to zašto, radi Glavaševića? Ne, već samo i isključivo radi sebe samog, kako bi još jednom svrnuo medijsku pozornost na SEBE. To je ono što je najtužnije.
    3 75% 1
  • čujovo čujovo

    19.11.2014 u 19:56h

    abakuse........"... i na ovakvo uporno kamenovanje od strane Frljića i tipova poput njega u principu samo odmahnu rukom, ...."???????? Ma o čemu ti to? Idem se ubiti. Brate, uporni su, ko mazge, ovi što na svaki način žele srušiti ovu vlast osim na ispravan način. Đe ti živiš? Frljić uletio u priču sa jednom parolom od 3 (tri) riječi, i sad je ON uporan??? Ma daj... ne kradi mi vrijeme. Tako možemo doći i do njegovog pradjede koji je, možda, istuk'o susjedovog psa. Govorimo o napadima na Glavaševića i paroli koju je u obranu Glavaševiću izvjesio Frljić. Misliš li da Frljić, ako i jest to što kažeš da jest, nema pravo beknuti nešto u nečiju obranu?? Bogme, na ovom blogu onda ne bi bilo ni jednog jedincatog komentara. Nitko ne bi smio ni zucnuti. Osim, dakako, onih bezgrješnih. Ti izgleda poznaješ takve?
    0 0% 1
  • Igi125 Igi125

    19.11.2014 u 18:54h

    zorbas.grk Monsinjora nisam cuo ali koliko citam govorio je protiv podjela, govorio je ono što i ja pišem da svaki zlocinac ima svoje ime i prezime a ne da se za zlocine sudi samo zapovjednicima vec i pociniteljima, da se progovori gdje se nalaze nestali kako bi ih obitelji konacno mogle dostojno sahraniti... Jucer je u Vukovaru bilo puno licemjera. Do pocetka obilježavanja stradanja građana i branitelja svi su govorili kako podjela nece i nesmije biti, kako ce se ici u jednoj koloni a na kraju oni koji su govorili da treba ici zajedno krenuli su u drugim kolonama i izazvali podjele.Blokade državnog vrha nije bilo kao prošle godine ali zbunjenost građana koji više nisu znali za kojom kolonom da krenu najbolje govori da jedinstva nije bilo. Politika je i jucer ocito bila na prvom mjestu a to se najbolje vidjelo po vijestima kako su u koloni zajedno Kujunđic i Josipovic, u drugoj koloni Karamarko sa Kolindom itd. Danas kad je slomljena obrana Borova naselja koliko vidim bila je samo jedna kolona, politicara nije bilo.
    0 0% 0
  • abakus

    19.11.2014 u 18:51h

    Čujovo, istina je, ne bi trebalo imati veze, ali, eto, kod Frljića njegov hijerarhijski uspon s tim i te kako ima veze. :D Ali ne s domoljubljem, već s domomrzljem. To je prvi problem, jer bi za napredovanje ipak trebali biti zaslužni rad i talent. Drugi je problem što on koristi jednu javnu instituciju kao pozadinu za plakate s vlastitim porukama. Ako želi negdje postaviti plakat sa svojim porukama, postoje firme koje se time bave, molim, neka im se javi, plati i sve ok. Time su ljudi zgroženi, a ne njegovim prilično prigl.upim izjavama. A da mrzi, to je jednostavno istina. Čovjek kipti od mržnje. Nije to zdravo ni za njega ni za društvo. Ljudi ga krajnje dobronamjerno na to upozoravaju. Takve ljude ne šalje se u zatvor i ne tuži, već ih se upozori na problem i savjetuje im se liječenje, a na njemu je da taj dobronamjerni savjet prihvati ili ne. Slažem se da se teško može očekivati da onaj kojeg se uporno gađa kamenjem uzvrati kruhom, ali naši su ljudi u osnovi dobri i na ovakvo uporno kamenovanje od strane Frljića i tipova poput njega u principu samo odmahnu rukom, a reagiraju tek kad takvi debelo pretjeraju. A da su pretjerali - jesu. No bez brige, opet će se nakon malo gunđanja i povika strasti smiriti, navikao je naš narod da ga svatko gazi i pljuje po njemu pa će pregrmjeti i ovo. A Frljić će, nakon uspješno odrađene samoreklame pred svojim gazdama, mirno i zadovoljno nastaviti srkati iz zdjele koju je prethodno dobro popljuvao. Neka mu je u slast...
    2 100% 0
  • čujovo čujovo

    19.11.2014 u 18:21h

    abakuse....................Pa ne pričam ja o njegovoj političko-umjetničko-i-kakvoj-sve-ne-karijeri. Kakve to ima veze sa domoljubljem? Ta i lopov može biti domoljub. Pitam samo: Otkud pravo ikome da nekog nazove mrziteljem, pa se potom zgrozi i uvrijedi kad i sam bude nazvan mrziteljem? To ja zovem ohološću. HBG-a, i lopov se na sudu može braniti kako ljudi lažu i podmeću mu.... a vi nećete ni da tog Frljića tužite da je izdajnik i mrzitelj. Time postajete sami izdajnici i mrzitelji svoje domovine. Jer dopuštate da izdajice domovine slobodno šeću okolo i govore protiv države. A nećete ih tužiti iz jednostavnog razloga jer, osim što vi mislite da je on izdajica i mrzitelj, nemate ničeg čime bi i potkrijepili svoje riječi. Sreća da ima blogova gdje se nekažnjeno mogu blatiti ljudi. .... k'o da očekujete da će vam onaj kojem bacite kamen u glavu uzvratiti korom kruha? Neće. ..........A da ste pretjerali - jeste.
    1 50% 1
Pregledaj sve komentare